En hier zijn knopen doorgehakt. Vrijdag 16 december even allemaal duimen rond 13.30
.Nu moet ik toch echt aan de slag om uit te mesten anders is het alweer donker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
anders had ik het pas laten maken want het zijn wel hele fijne zadels.
gaat het goed met iedereen?
daarna nog langs Cathey die gelongeerd en Piet gepoetst. Het is onzeker of onze stal blijft bestaan... wist ik al wel maar het verhaal was dat de stal kleiner zou worden en dat vaste klanten (stal heeft altijd flink wat zomerklanten ivm de uitgebreide weidegang) in ieder geval zouden kunnen blijven. Nu heb ik net gehoord dat ook dat niet zo is
zou echt zwaar K zijn, heb hele aardige en zorgzame stalbaas... Vooral ook voor Piet trouwens want waar vind ik een goed betaalbaar stalletje/verblijf voor Piet hier in de regio....
wat dat aangaat. Ik hoop eigenlijk gewoon nog op minimaal een zomer, is erg fijne plek voor de paarden...
. Of je betaalt net zoveel als voor een stalling van een paard (dat is dus rond de 300,- Euro per maand). We gaan gewoon op zoek naar een leuke nieuwe eigenaar, gaat vast wel lukken. Het is een erg leuke pony, heb nu al paar prima reacties gehad
maar ik heb er zwaar de pest over in. Zo'n 10 jaar terug had ik een weilandje dat is opgeslokt door de Keukenkampioen, toen ik met mijn welshjes, sommigen weten dat nog, mijn landje had kon dat niet meer omdat er een weg werd aangelegd en er opeens iedereen op mijn landje kwam / eroverheen ging. En nu weer een stal die dreigt te worden opgeheven voor een nieuwbouwbuurt plus verlenging van de A20 of zoiets waar geen mens op zit te wachten.
en heel fijn gewerkt met Cathey, wonderbaarlijk maar denk dat ik haar goed gemasseerd / gestrecht (hoe schrijf je dat
) heb of het is toeval want ze was zo soepeltjes, prachtig galopje paar rondjes door de bak
wat is het dan toch een weergaloos paard.
.
al helemaal als je het al eens waagt ook maar alleen in de buurt van bak te komen
net alvast even de tafels gedekt voor het ontbijt, hoef ik morgen alleen het 'vers' neer te zetten.
. Had vandaag wel paar uurtjes buiten gestaan maar dat zet qua bewegen natuurlijk geen zoden aan de dijk.
(moet nog wel passen dus hoop dat het goed komt) en voor Piet komen woensdag leuke (denk ik) mensen (willen ermee mennen) kijken.