VanHuisUit schreef:@Dennis hoe veel shetlanders zijn er eigenlijk ZZ dressuur en vaardigheid? Vind het zo ontzettend knap van jullie
Geen idee, zullen er niet heel veel zijn. Z dressuur ben ik wel tegen gekomen (op de shetland indoor), ZZ dressuuur nog niet. Vaardigheid M, maar geen Z of ZZ. Maar dat ik ze niet tegen kom betekend natuurlijk niet dat ze er niet zijn.
Roos is geen wereld wonder of talentvol, maar gewoon braaf.

Ergens halverwege op een brede zandweg met fietspad ernaast stond een grote vrachtwagen met nog een oplegger en aanhanger boomstammen in te laden. Die stammen lagen naast het fietspad. Er was een smalle doorgang tussen vrachtwagen en boomstammen over het fietspad om erlangs te kunnen en dat deed ze! Ze vond het heel spannend, maar bleef braaf en ging niet rennen.
Heb bijna mijn hele duinrit zitten janken zo erg vind ik het. De eigenaresse van het paard baalt ook enorm en gaat proberen de staleigenaresse om te praten.
Er lopen zoveel bijrijdsters van buitenaf, maar alleen omdat ik Sil er weg haal wordt dit me niet gegund.
, hoef je daar niet meer over te denken.
. En je hebt groot gelijk: op het hoogtepunt stoppen, dus je moet het geluk niet tarten
.
. Mooiste zou zijn als je dat dan ook nog op film hebt, voor het nagenieten 

deze week horen we of manlief echt naar Singapore zal gaan
Want verbinding ligt bij brasserie, andere kant van het water. Hier buiten net paar streepjes ontvangst