[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 09:19

VanHuisUit schreef:
@Dennis hoe veel shetlanders zijn er eigenlijk ZZ dressuur en vaardigheid? Vind het zo ontzettend knap van jullie _/-\o_

Geen idee, zullen er niet heel veel zijn. Z dressuur ben ik wel tegen gekomen (op de shetland indoor), ZZ dressuuur nog niet. Vaardigheid M, maar geen Z of ZZ. Maar dat ik ze niet tegen kom betekend natuurlijk niet dat ze er niet zijn.
Roos is geen wereld wonder of talentvol, maar gewoon braaf.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 09:44

Op karakter en met goede baas kun je dus heel ver komen _/-\o_ +:)+ mooi hoor.

Moet hier vergaderingen voorbereiden, kan ik gelukkig thuis doen dus hoef niet in auto. Tussendoor het huishouden en boodschappen.
Oftwel saaaaaai.
Maar goed, wel nuttig }:0

Staat trouwens zo'n beetje 3/4 broer van Bente te koop
http://www.bokt.nl/markt/ad/44037/te-ko ... arige-ruin
Lijkt ook sprekend op haar.
Vader is Urgent, dat is een Waterman. Opa is Moneymaker.
Bente is Moneymaker x Waterman.
Had ik maar geld dan kocht ik hem en gingen we tweespan rijden. Maar goed, you can't have it all en ik ben hoe dan ook toch al een zeer gelukkig mens hoor :D

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 11:24

Goedemorgen!!

Aks lekker de buikspieren getraind ;)
Tine steeds mooiere tuin!
VHU leuk paardje en mooie prijs, maarja, dan nog het onderhoud maandelijks kunnen en willen ophoesten :x

Ik heb vanochtend een rondje bos gedaan met Gwin. Ben mega trots op haar <3 Ergens halverwege op een brede zandweg met fietspad ernaast stond een grote vrachtwagen met nog een oplegger en aanhanger boomstammen in te laden. Die stammen lagen naast het fietspad. Er was een smalle doorgang tussen vrachtwagen en boomstammen over het fietspad om erlangs te kunnen en dat deed ze! Ze vond het heel spannend, maar bleef braaf en ging niet rennen.
Maar toen ik bijna bij stal op de weg een tractor met aanhanger tegen kwam, ben ik maar snel een zijweg ingereden want je moet je geluk niet op de proef stellen ;)

Nu even lekker bakkie koffie en daarna aan het huishouden...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 11:55

Frensie: fijne rit gemaakt, maar durft het lot niet te tarten. Gelijk heb je!
VHU: ik kijk expres niet rond naar wat er allemaal te koop staat. Er zitten altijd wel heel leuke tussen. Manlief zou helemaal gek van me worden hahaha
Dennis: Het is uberhaupt knap om zz te rijden, Shet of iets anders. De meesten haken na de L af lijkt wel. (eigenlijk net als onder het zadel) Als je kijkt naar het aantal starts, zit er een groot verschil tussen aantallen deelnemers.
AKs: buikspieren getraind 8-)

Les met Amerigo ging weer heel fijn. Als ik die pony toch een zelf, dus zonder hulp van de juf, zo kan laten lopen :~ <3

Daarna heeft bijrijder op Thabor gereden en ik op Rembrand. En dat was helaas dus ook heel handig. Want net garage gesproken, auto is misschien morgen klaar. Hoef ik dus vanavond niet nog een keer met 2 paarden op en neer te wandelen. Heb ze inmiddels ook maar de vliegendekens opgedaan, want het is erg warm en stikt van de muggen en vliegen. Nu maar hopen dat ze elkaars dekens niet slopen.

Manlief was trouwens gisteravond alweer naar Zeeland vertrokken. Was hij zijn medicijnen (3 verschillende flesjes, moet hij 3x per dag druppelen in zijn oog) toch vergeten. Kwam hij pas achter toen hij bij Amersfoort was. Dus hij is gisteravond in Vlissingen nog naar huisartsenpost geweest om daar nieuwe medicijnen te regelen (ik had even alle namen doorgemaild). Is allemaal gelukt gelukkig. Dan is het toch wel ellendig dat hij zover weg werkt.

Nou ik ga even douchen, wat rusten en dan naar de fysio. oliebol, moet ik weer in die leenauto. Moet ik er eerst nog weer wat benzine ingooien denk ik, want hij zal wel helemaal leeg zijn nu.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 13:59

Gister lag ik om half 3 in bed en werd zelf om half 8 vannochtend wakker, zon scheen heerlijk dus ben eruit gegaan en heb mn verzorgpaard gepakt voor een lekker bosritje.
Heb aan de stal eigenaar verteld dat ik Sil verhuis naar een anders stal, ivm meer menmogelijkheden.
Maar ze heeft aangegeven mij dan niet meer op het erf te willen hebben, ook niet voor mijn verzorgpaard ;( Heb bijna mijn hele duinrit zitten janken zo erg vind ik het. De eigenaresse van het paard baalt ook enorm en gaat proberen de staleigenaresse om te praten.
Vind het behoorlijk banketstaaf :( Er lopen zoveel bijrijdsters van buitenaf, maar alleen omdat ik Sil er weg haal wordt dit me niet gegund.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 14:05

tsssssssssss.....belachelijk jenkins, maar goed,
nu is het deze reden,
zulke mensen vinden altyd wel iets om je leuke dingen te ontzeggen...

:(:) :(:)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 14:08

Jenkins: wat een flauwekul zeg. Als dat idd de enige reden is, laat die stalhoudster laat zich wel kennen!

VHU: aiiii, gelukkig is hij al verkocht := , hoef je daar niet meer over te denken.

Frensie: wat geeft dat toch een geweldig gevoel, ik kan het me helemaal voorstellen dat je daar supertrots zit te zijn :j . En je hebt groot gelijk: op het hoogtepunt stoppen, dus je moet het geluk niet tarten }> .

Tine: kwestie van tijd dat Amerigo precies zo loopt als je hem wilt hebben :) . Mooiste zou zijn als je dat dan ook nog op film hebt, voor het nagenieten :D

Over vliegendekens: ik ga maar een flinke stevige lap op Ster d'r staartflap van haar vliegendeken naaien. Dan kan ze haar regendeken tenminste ook af. Ze vindt het lekker om haar staart te mollen tegen de stalmuur of voerbak, maar dat is zo zonde....

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 14:24

Nou ja zeg, Jenkins, dat is toch te idioot voor woorden.....

Zo vreselijk kinderachtig.

Dan heb je in ieder geval wel een goed besluit genomen om daar weg te gaan, ook al was de reden eigenlijk meer menmogelijkheden.

Ik ga snel grasmaaien, hopelijk krijg ik de tuin nog klaar voor ik zoon van school moet halen.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 14:33

Jenkins wat belachelijk!! Zoals de anderen hier ookal zeggen; je stalhoudster laat zich wel kennen zo, erg flauw.

Pfff tis wel warm zeg buiten... net even wat boodschapjes gehaald op de fiets. Nu afkoelen met een groot glas drinken!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 14:55

Hier geeft weerstation aan dat het buiten 30 graden is. Nou, zal aardig kloppen, is echt bloedheet.

De grrrrrrrasmaaier wil weer eens niet starten. Bah. Ben nu bezig om de rozenbogen te monteren. Maar valt nog niet mee. Zijn 5 metalen buizen, waarin op de bovenkant een metalen bolletje moet komen. Kost erg veel moeite om die erin te krijgen. Dan moeten die buizen in een frame vastgezet worden en kan je ze zo breed of smal laten uitwaaieren als je zelf wilt. Ziet er erg mooi uit, heb nu 1 van de 8 klaar. Maar wat een moeite }:0

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 15:12

Jenkins
Misschien heeft de stalhoudster gereageerd in het heetst van de strijd, omdat ze het niet zag aankomen. Laat het even rusten. Over een paar dagen, als alles weer is afgekoeld, kan je het weer eens ter sprake brengen.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 15:23

Ja het is warm he buiten :)
Tine succes met de rozenbogen :P

Het rare was, dat de staleigenaresse het wel begreep dat ik wegging ivm de men mogelijkheden. Zij zelf ment ook namelijk. Maar dan niet in de bak. Ze gaat of naar buiten of op het land. En ik durf niet te vragen of ik ook op het land mag mennen. Daarnaast heeft de andere stal nog meer voordelen.
En ik gaf ook aan niet weg te gaan om dat ik niet tevreden was oid en dat snapte ze. En toen begon ik over mn bijrijdpaard en toen zei ze dat ik voor die niet meer hoef te komen. Alsof het haar paard is... Maargoed de eigenaresse van het paard ziet me graag, dus hopelijk kan die haar ompraten.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 16:28

*\o/* *\o/* mega ego *\o/* *\o/*
ons uitzicht van vanmiddag..
Afbeelding

cupido voor de kar die is sinds vrijdag weer thuis en vandaag voor zijn we voor het eerst zelf een rondje naar buiten geweest.

cupido aan de hand, nadat die voor het eerst afgespoten is
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 17:06

Gaaaaaf Lanous!!
Gwin superbraaf, knap peerd!
Tine goed bezig o.a. met rozen-dingen, meid wat een werk :7
Jenkins hoop dat de boel bijdraait wat zou dat flauw zijn zeg....

Hier een beetje naar van het rare weer %)
En semi-broertje van Bente is gelukkig verkocht, scheelt weer een hoop denkwerk :+
Ik kijk ook nergens naar Tine hoor maar dat koppie sprong eruit bij 'Markt' , ik ben nl wel op zoek naar andere wagen dus ik check dat regelmatig. Ach ja en dan valt je oog ergens op he :o

Nou ga eens kijken of ik iets van avondeten gefabriceerd krijg :Y) deze week horen we of manlief echt naar Singapore zal gaan :\

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 18:04

Hmm, ik duim dat je hoort wat je het liefst wil horen VHU!
En ''gelukkig'' dat het denkwerk je bespaard wordt :P

Gwin b raaf geweest

Jenkins; wat raar zo'n reactie.. Wat janouk zegt kan ik me ook wel in vinden.

Hier net thuis, boodschappen gedaan, bij ouders de hond gecheckt, die heeft een gat in zijn buik.. Raar.. Ma neemt hem vanavond mee naar de dierenarts.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 18:31

Jenkins, echt raar van je stalbaas, beetje sneu zo.
@vhu, weet je hoeveel leuks ik op MP en Markt zie. Maar eerst ff afwachten of er een Welshje van stal met me mee gaat verhuizen...
@lanouska, cupido is echt knap!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 18:54

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:01

hoi hoi vanuit limburg, nu buiten ons huisje, op eigen terrasje net bereik, alleen regen denk op komst, dus zal wel niet heel de avond internetten :') Want verbinding ligt bij brasserie, andere kant van het water. Hier buiten net paar streepjes ontvangst

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:03

@jenkins, raar van je stalbaas, hoop goed gesprek helpt, want tis wel gek andere van buiten af wel, jij niet. -O-
@aks, hoest met je rug nu? Nog gaan rijden vandaag? Wat is er gebeurd met de hond? Of is dat ook onbekend?
@lanouska, leuke ego

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:08

@Frensie wat je zegt leuk prijs maar maandelijkse kosten, da's voor mij ook niet op te brengen hoor, twee paarden. Zelfs eigenlijk niet paard plus poown vol pension, Snuitje staat niet voor niets op zomerkamp }:0

@Biancailona veel plezier daar in het Zuiden :D
@Tallechie superrrrrr Veale door het water *\o/* *\o/*
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 21-05-12 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:10

@biancailona; rug is grote auw.. :+ :=
Niet gereden vandaag. Morgen misschien weer :P
Wat er met de hond gebeurd is weten we niet.. Ma denkt dat ie zichzelf gespietst heeft op een tak.. Ik weet het niet, vond het een raar plekje, en het was niet de buikholte ín ofzo.. Ik zal het rond half 9 horen denk ik :)

biancaaatje

gaat vast goedkomen, heb nu alleen hele trage internet :')

biancaaatje

gaat weer van tussen
floris pakt koffer uit volgens mij -O-
:wave:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:11

@Aks wanneer krijg je uitslag van die scan?
hahaha die Floris die denkt ook waar is mijn pyamatje :+

Hier aardappeltjes, bloemkooltje en mega hamburgers klaar dus eten maar :Y)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:12

BI: ben benieuwd waar in Limburg je zit!