Hoop straks nog energie bij elkaar te rapen om Rembrand even ohz te rijden.
Ik hoef vanavond niet meer te koken, vanmiddag al patatjes gegeten (had stiekum eerst de borden gevuld met groente, zodat ze dat in ieder geval zouden eten; moest toch wachten tot de patatjes goed waren, ze hadden honger, dus plan werkte super
).Cobi welkom.
IT lekker gemend
Maisie: veel plezier vanavond
Tallechie: Veale ziet er super uit!!
Jenkins: bezig met nieuw tuig.
Auto poetsen: geen idee wanneer ik dat voor het laatst gedaan heb, binnenkant is nog langer geleden in ieder geval
. Heeft hier geen prioriteit, dat is duidelijk. Kom al tijd te kort voor alle andere klussen, en ik vind het niet zo belangrijk. Als ie maar rijdt.
Lanouska: waardeloos die beesten die je auto opeten.
Jenkins: thuis krijgt mijn zoon ook nauwelijks snoep, dus zou wel heel gek zijn als ik dan met tracteren wel snoep ga geven. Is wat meer werk, maar het is veel lekkerder en gezond.

Nu hoeven we er vrijdag nog maar drie...

Niet tof!
net als mijn kledingkast 

), toen even naar Rizanta, wilde weten hoe ze zou zijn na gisteren omdat ik vond dat we best flink met haar hadden gewerkt. Nou ze stond er zeer goed bij en ik heb haar even gelongeerd zonder pessoa of lange lijnen maar gewoon rondgeslingerd. Ze ging helemaal uit haar bol
staart erop, showen, stuitergalop, snuiven. Dus die heeft het naar haar zin gehad. Weet nu dat dat niets voorstelt bij haar maar het zag er allemaal weer zeer imposant uit