Marrianne, ik heb braaf een kijkje genomen! Pff... misschien moet ik ook maar eens een profiel uit de grond stampen, maar er zit zoveel werk in... *zucht*
In elk geval ziet jouw profiel er tip-top uit! Daar mag je trots op zijn!
Fijn dat je weer mocht galopperen, tallechie.
Gisteren is de dierenarts geweest voor de chip en het enten. Eerst enten, daar stond meneer vrolijk op 2 beentjes, en daarna moest die chip er nog in. De DA mocht met het scheermesje al nauwelijks bij hem in de buurt komen. Na het scheren en ontsmetten liep de dierenarts eerst even rustig langs hem, even een aai en een kriebel en toen "tak" en klaar. t was gebeurd voor meneer ook maar een pootje van de grond had.
Het uitlezen van de chip was een stuk lastiger haha want die enge meneer die nu al 2 keer stiekem geprikt had, die vertrouw je nu ECHT niet meer aan je lijf, wel?

Toen ik hem terug in de wei bracht vloog meneer acuut in volle galop naar het achterste hoekje van de wei, om daar boos te staan mokken

Hij heeft gister rust gehad, en vandaag nog een dag. Dit weekend doen we ook nog rustigaan, en vanaf volgende week pakken we hem pas weer echt op in het werk.
Groetjes, Lacuna