Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kon niet dichter langs ons, en als die oen nou 15 mtr gewacht had, was er ruimte genoeg geweest om langs te rijden.happytime schreef:Oeps marga gelukkig geen schade aan de ponys.
Gekkie haf ff ontstressen.
Vandaag de jaarlijkse entingen,wormenkuren en jane had te lange achterste kiezen gevijlt.volgende week de hoefsmid en de baas is weer bankroet
werden de weer rustig en verliep de nacht verder rustig voor ze en rond half 2 kon ik eindelijk lekker naar bed.
. Ik zou alleen mn hart vasthouden dat ze geen glijder maken
. Volgende week dinsdag hebben we weer les. Oh ja en mijn lidmaatschap bij de menvereniging is ingegaan, dus richting het voorjaar maar eens denken aan een eerste keer starten denk ik
het is ook echt stoom af blazen, rollen en bak voer geven in paddock en weide weer dicht. Tenzij vorst als dat goed in de grond zit mogen ze 24/7 de weide op in de winter.
Heb het voordeel dat ik 2,5 km van de rijhal van de vereniging af zit zodat ik daar kan lessen en eventueel oefenen. En het bos is is het erf af en ik rij erin. mvermeulen1 schreef:Gem: waarom is het haast onmogelijk om over de grens te starten?
.