@Tine, beterschap voor je zoontje
hopelijk knapt hij snel weer op. Ik vind het zo jammer dat ik zo ver weg woon anders had ik graag meegedaan bij jullie met de kur. Ik heb hem gisteren weer herschreven en hem als het goed is wat ingekort. Volgende week maar eens klokken en dan weer filmen en de muziek her en der weer even aanpassen
@Gem, leuk filmpje en goed om te zien dat ze het zo naar het zin hebben met elkaar
@Biancacoo, super dat het weer goed gaat met de hondjes bij elkaar en dat ze niet meer janken
Verders ben ik het even kwijt.. zo nog wat mini-appeltaartjes maken voor mijn collega's morgen
en nog even Brutus longeren
Maar ben zo creatief als een dooie mus
.
! En eens mbt wilde wedstrijden
. En zieke zoon
.
goedenavond
Biancailona ook even langs, jij bent ook druk zeg, Dalerboy in het zonnetje genietend paard
en Biancocoo zowaar weer tijd voor een mooie airbrush
toen in drie kwartier nog iets anders in elkaar gestuiterd, tjonge wat een stress. Studenten hebben het geloof ik niet gemerkt
rennen door de paddock, enorme bokken. Dus haar toch ook nog maar even in de bak gezet, nou die had echt het voorjaar in de bol. Ze zag er wel direct prachtig uit
Was dus niet voor niets dat ik nog even langs was gekomen.
PB?
. En ene Carina heeft in Ermelo meegedaan en doet ook gezellig bij jou mee. Met haar heb ik nog contact gehad vwb de kur.
van Dalerboy genietend in het zonnetje

! 
. Kon er zelf helaas niet bij zijn, en moet het nog horen