Heb dienst en het is rustig, mooi zo

Ben ookal tijdje op zoek naar ander baantje, maar ja... ik weet niet wat ik wil/kan... lastig hoor.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Dat wil ik niet
En in m'n eentje ook nog eens

.
omdat we in zuidwolde de tuigen er niet afgehaald hadden hoefden we allen maar de kalkoenen er weer onder te draaien en de leidsels en hoofdstellen er op te doen en konden we weer verder.
na het eten heb ik snel gedoucht en hebben we de paarden naar binnen gedaan en koffie gedronken en zijn we om half 9 weer naar het coutrybarn festival gegaan daar was een muziek avond, en dat is best grappig om naar te kijken hoe die mensen dansen
de muziek stond best hard en aan het eind van de avond had ik dan ook bijna geen stem meer over en om kwart voor 1 s'nachts was ik weer thuis dus lang dagje gehad.
Akshay jij ook aan de para's ik had er voordat ik van huis ging een genomen en vlak voordat ik op de wagen stapte ook. Had wel op een bepaald moment zoiets van ik neem niet nog een extra lus maar ga naar stal, maar gelukkig niet gedaan want we hebben zo'n prachtige rit gedaan. Net enorm liggen maffen op de bak
ben nog steeds beetje zombie achtig maar rug houdt zich zeg maar op 80% goed. Nog nachtje slapen en dan morgen huisarrest

Overdag kan ik er uren achter zitten zonder dat er ook maar iets zinnigs op papier komt..
Daarna nog even 20 minuutjes gelongeerd en toen kwam al zijn energie eruit hihi.
Maar wel heel lekker 

maar.. daar heb je buikspieren voor nodig zo te voelen
)