[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:33

Hier ook nog veelvuldig ibuprofen gebruik. Kiespijn is helaas nog niet minder geworden ondanks antibiotica... maar het wordt ook niet erger.

Heb dienst en het is rustig, mooi zo :)

Ben ookal tijdje op zoek naar ander baantje, maar ja... ik weet niet wat ik wil/kan... lastig hoor.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:35

das vervelend frensie...word het miss toch nog trekken dan... :(:)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:36

:n Dat wil ik niet :n

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:36

rot dat het niet over gaat frensie!

@bic; onder het zadel :) En in m'n eentje ook nog eens

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:38

oeis toch, OHZ...dan zul je idd wel kei last hebben... :(:)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:39

@fresnie, nee, snap ik volkomen, majah, als de antibiotica niet aanslaat....
word natuurlijk zoiezo al een wortelkanaaltje, maar pfoe, wat een gedoe...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:44

Lees net in de uitslagen dat mijn lesmees voor de eerste keer sinds de wissel in zijn tweespan de marathon gewonnen heeft :) (en dus ook overall 1e is geworden in Uchelen). Superbeesies!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:45

das een felicitatie waard!!!!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:48

Via facebook alvast maar gedaan :D .

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:50

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 20:34

goedeavond
ik meld mij ook weer even ga met de laatste samenvatting mee

vrijdag zijn we weer naar les geweest en hebben we de achterpaarden om gespannen, daar was okkie het nog niet helemaal mee eens maar naar mate de les vorderde ging het steeds beter. woensdag en vrijdag doen we de paarden weer omspannen en als het dan goed gaat gaan we zaterdag ook zo de dressuur rijden :j

gister hebben we 2 shows gereden met het 4 span. ik was om 9 uur in coevorden om de paarden vast te poetsen en vlechten om half 11 zijn we vertrokken richting zuidwolde, na veel 5en en 6en hadden we dan toch eindelijk de vrachtwagen op zijn plek staan. en zijn we in de tent gaan lunchen en hebben wat sprekers aangehoord en zijn we om kwart voor 1 aan het werk gegaan, eerst maar is de kar van de vrachtwagen gehaald dit was nog niet geheel makkelijk omdat de vrachtwagen scheef stond kon de klep niet helemaal horizontaal naar beneden. toen eenmaal de kar opgetuigd was de paarden van de vrachtwagen afgehaald en in de bandage's en springschoenen gezet en op kalkoenen. show ging erg goed, harry vraagt altijd aan het eind iemand uit het publiek achter op de kar, er was dit x weinig enthousiasme, maar toch melde zich iemand niemand minder dan anno zagers (parcoursbouwer) omdat het toch wel redelijk hard ging, ging anno ook mee hangen, en daarbij kwam die bij mij op de knieen zitten ~~}> .
na de show uitgestapt (het zweet droop van de paarden af) en de kalkoenen er uitgehaald en de paarden snel even afgesopt en alles opgeruimd en snel door naar de 2de show in stieltjeskanaal bij een countrybarn festival _/-\o_ omdat we in zuidwolde de tuigen er niet afgehaald hadden hoefden we allen maar de kalkoenen er weer onder te draaien en de leidsels en hoofdstellen er op te doen en konden we weer verder.
ook hier ging de show erg goed al was het terrein wat klein. na de show paardjes afgetuigd en heerlijk afgespoten en ze thuis in het land gezet daar hebben ze even gerold wat gerend en daarna de hoofden naar beneden om te vreten, ik heb snel hooi en bix gevoerd, ondertussen heeft haary de truck naar de fabriek gebracht en de kerels de vrachtwagen leeg geruimd. ondertussen had marriette (vrouw harry) eten gekookt wat erg lekker was :9 na het eten heb ik snel gedoucht en hebben we de paarden naar binnen gedaan en koffie gedronken en zijn we om half 9 weer naar het coutrybarn festival gegaan daar was een muziek avond, en dat is best grappig om naar te kijken hoe die mensen dansen ~~}> de muziek stond best hard en aan het eind van de avond had ik dan ook bijna geen stem meer over en om kwart voor 1 s'nachts was ik weer thuis dus lang dagje gehad.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:36

klinkt kei gaaf lanouska :))

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 20:39

was ook een leuke dag maar zat in de vrachtwagen van zuidwolde naar stieltjeskanaal bijna te slapen scheelde niet veel haha

en de avond was ook erg leuk erg grappig om te zien hoe de pinguins op een rijtje staan te dansen

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 22:12

zo ik ga zo slapen maar wou jullie nog even vervelen met een paar foto's :D

Afbeelding
robijn in actie op deze hindernis hadden ze de snelste tijd van de hele dag !!

Afbeelding
Concentratie !!

Afbeelding
Hij kan wel draven.

En wat vinden jullie van Robin???

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 22:17

Wat een knap puppy-hoofdje heeft Robin nog <3 , zo heerlijk onbevangen kijkend.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 22:30

@Maisie die Robijntje wordt nog een SGMW crack, wat een gave pics! Is dat je vader bij Remko achterop? En Robin is braaf, wat een leukerd zo in actie.
@Frensie kan me voorstellen dat je toch nog wilt proberen je kies te houden maar lijkt me wel erg vervelend hoor zo'n pijn in je mond :(:) Akshay jij ook aan de para's ik had er voordat ik van huis ging een genomen en vlak voordat ik op de wagen stapte ook. Had wel op een bepaald moment zoiets van ik neem niet nog een extra lus maar ga naar stal, maar gelukkig niet gedaan want we hebben zo'n prachtige rit gedaan. Net enorm liggen maffen op de bak :z ben nog steeds beetje zombie achtig maar rug houdt zich zeg maar op 80% goed. Nog nachtje slapen en dan morgen huisarrest :o
@Dennis hoe veel shetlanders zijn er eigenlijk ZZ dressuur en vaardigheid? Vind het zo ontzettend knap van jullie _/-\o_

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 22:48

nice pics

verder niet echt gelezen, mensjes tot over een weekje, misschien morgenvroeg nog even, vertrek morgen naar midweekje limburg toe, gemma je hebt mail terug.
:wave: luitjes tot snel. Hoop tussendoor wifi te hebben, maar helaas niet in het huisje.

:wave:

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 22:59

BI: mail terug gestuurd :) .

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 23:43

Kan weer eens niet slapen, zucht.... Zo ontzettend moe, maar ook knallende koppijn. Dat gaat niet samen, dus nu eerst toch maar pijnstiller genomen.

BI: veel plezier
VHU: volgens mij zijn er sowieso al niet veel combinaties ZZ, en dan een Shet. Inderdaad echt super knap
Maisie: stoere foto's!! En Robin lijkt me een fijne pony.
Lanouska: weer druk weekend gehad, maar wel erg leuk zo te lezen
Gem: mooi resultaat van lesmees
Frensie: ik heb jarenlang kiespijn gehad aan kies waarvan artsen zeiden dat er niets mee aan de hand was. Zat tussen mijn oren. Nou, op gegeven moment was het echt niet meer te harden. Dus gezegd dat ze het ding er maar uit moesten halen. Bleek hij (al zo'n 9 jaar) in de lengte gebroken en dat komt niet op foto. Ben nog steeds heel blij dat die kwelgeest eruit is. En ik mis hem niet met eten ofzo. Als ik jou was, wist ik het wel.... weg met dat ding.
Aks: heel flinke rit gemaakt. Was dat verstandig?? In ieder geval wel leuk :D

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 01:47

Ik ben Robijn fan <3 <3

Mensen die wedstrijd hadden, gefeliciteerd met de behaalde punten!

Bleh ik moet nu nog een wasje ophangen en dan kan ik pas naar bed :(

Het is heel erg maar ik kan mij pas na 12en concentreren op mijn huiswerk... daarom zit ik bijna elke nacht tot 2 uur achter de laptop :P Overdag kan ik er uren achter zitten zonder dat er ook maar iets zinnigs op papier komt..

Vandaag Sil even 15 minuten voor de wagen gehad.
Lamoen is te lang, daardoor steekt het aan de voorkant te veruit, maar dacht heel even kan geen kwaad, als ik maar geen strakke bochten maak. Sil vond het ook weer even fijn :) Daarna nog even 20 minuutjes gelongeerd en toen kwam al zijn energie eruit hihi.

Ga ook verhuizen van stal, moet ik wel nog even aan de staleigenaar vertellen, maar ben vandaag wezen kijken bij een andere. Wou daar 2 jaar terug al heen, maar kon toen de hogere kosten niet opbrengen. Inmiddels is de stal in 2 jaar ontzettend verbeterd en in kwaliteit ook erg omhoog gegaan. Hebben een zeer grote paddock, heerlijk om in te mennen, ook nog een grote bak, ook heerlijk om in te mennen, een mooie roundpen, nog paar paddocks, verschillende soorten landjes, van schraal tot lekker vol en een mooie overdekte poetsplaats.
Stal waar ik nu sta ik ook niets mis mee hoor, heb het er wel naar mijn zin, maar qua mennen niet echt de ruimte.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 06:34

Jemig, wat een toppers hebben wij hier toch in het topic. Allemaal super gefeliciteerd! _/-\o_

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 07:16

Goedemorgen :wave:

Jenkins gaat van stal verhuizen, altijd even spannend!
BI als je dit nog leest, veel plezier deze week!
Tine nog een beetje kunnen slapen? Bij deze kies is goed te zien dat er een wortelontsteking zit, daarom wil ik hem niet laten trekken, eerst maar eens behandelen en kijken hoe het dan gaat.

Kreeg gisteravond tijdens de dienst nog een opdracht binnen om afgelopen nacht om 00:45 uur iemand van het vliegveld te halen met een ambulance. Dus een telefoontje bij vertrek van de ambu (23:45), een telefoontje om 01:45 dat ze de patient nog niet gevonden hadden, gelukkig meteen daarna wel, en een telefoontje om 3:10 dat ze de patient afgeleverd hadden. Ik kan gelukkig wel weer makkelijk in slaap vallen daarna, maar je nacht is wel gebroken.

Zo even de boel overdragen, daarna rondje met logeetje lopen en dan naar stal. Laat de honden thuis, dan kan ik lekker in het bos rijden. Vanavond ook weer dienst. Vanmiddag maar beetje aan de schoonmaak :x

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 07:37

goedemorgen

Heb vanmorgen voor het eerst sinds tijden weer eens 3 paarden tegelijk uit de wei gehaald. Ze liepen gelukkig allemaal heel braaf mee.

Straks eerst priveles met Amerigo, daarna komt bijrijder rijden. Weet niet welke ze gaat rijden, maar ik ga dan de andere rijden.
Mijn auto staat nog bij de garage, dus de kans dat ik vanavond naar les kan is niet zo groot. En anders moet Rembrand 2x werken. Krijgt hij ook niets van :D
Paarden staan nu toch bij huis, dus als ik niet naar les kan, hoef ik vanavond niet nog een keer met 2 aan de wandel om ze thuis te halen.

Vanmiddag weer werken in de tuin. Tuin wordt langzaamaan wel mooi. *\o/*

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 08:01

tine een mooie tuin en al lekker de paarden opgehaald.
of mijn bosritje verstandig was.. Neuh := Maar wel heel lekker :P

Zo, boodschappenlijst maken, straks naar school om wat voor het andere project te regelen, en een gesprek over die gestopte opdracht.. Heb er helemaal geen zak zin in.. :\

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 08:46

kanonnen.. ik dacht wat voel ik toch... Maar ik heb dus gewoon spierpijn in mijn buikspieren :+
Van het paardrijden gisteren.. (kan door dat halve pootje niet lichtrijden, zet teveel gewicht op rechts dan, voelt niet goed, dus ik ben van het doorzitten. En dat schijn ik intussen redelijk netjes uit te voeren :+ maar.. daar heb je buikspieren voor nodig zo te voelen :') )