Goedemorgen. Zou ik ook niet doen hoor Tallechie,volgend jaar ga je gewoon mee.
Naaltje,beterschap. Ollie,het duurde dit keer lang voordat hij los wilde laten,hij heeft geloof ik het voorjaar in zijn bol. Leuk dat je ook kwam rijden,voor jullie was het helemaal een zware bodem.
tine10
Geplaatst: 23-03-11 11:54
Goedemorgen, nou ja, bijna middag allemaal. Vanmorgen heeft zoon al zijn kadootjes uitgepakt. Nadat ik hem naar school heb gebracht, druk bezig geweest met de traktaties (spies met worst, kaas, verse ananans, meloen, sinaasappel, druif en kerstomaatje). We mochten erbij blijven, dus veel foto's en film gemaakt. Nu snel uitmesten,de lunch voorbereiden, dan pony zien te vangen en toonbaar te maken voordat ik het hele gezelschap bij school ga ophalen.
Zo tine, dat is pas een gezonde traktatie! Is weer eens wat anders dan lollys ed Naaltje, beterschap! Klinkt niet fijn! Laura ik lees iets over een nieuwe kar?!?!
Ben net bij van Schie geweest Eindelijk een menbit voor Sil gekocht, mennen met dubbelgebroken trens leek me toch niet zo fijn meer Ook even bij de mooie tuigjes en karren wezen kijken!
En ik ga sparen voor de Ideal Luxe Marathon Tuig Enkelspan Australisch Notenbruin Heb iig eerst het hoofdstel bestel, want men nu nog met goedkoop ponyhoofdstelletje. En ook een slagriem in dezelfde kleur besteld Dan kan ik nog even sparen voor schoft + borsttuig. Zit te twijfelen of ik ook de broek moet aanschaffen. Rij nu ook niet met broek namelijk. Nou kan iig weer lekker dromen over een nieuw tuig Zo weer even een buitenritje maken Heb eindelijk nieuwe wielen onder me 2wieler!
goedemiddag @ tine gefeliciteerd @ jenkins aan het sparen @ tallechie rustig aan he @ schaduw verheugt zich op menweek
ik heb ook al weer heel wat gedaan vandaag ben vanochtend naar school geweest voor een examen stond met een halfuur weer buiten nu duimen voor een goed cijfer daarna met auto even bij garage geweest me auto was een 3 takt geworden inplaats van een 4 takt wat blijkt 1 bougie kabel doorgevreten door een steenmarter dat was dus al de 2de x in 6 maand tijd. net met school bezig geweest de 42 vragen zijn al af nu nog 3 opdrachten maar dat hoeft pas voor zondag (dan heb ik gesprek met baas/stagebegleider om opdrachten na te kijken) vanmiddag nog even auto uitruimen en misschien schoonmaken en stal uitmesten en dan ook nog eten koken en vanavond menles in erica als ik dit zo allemaal lees wordt ik er nu al moe van
succes lanouska!! auto uitruimen en schoonmaken is een piece of cake werkje toch? ik ben expert he ''Mijn'' autootje wordt zaterdag helemaal gepoetst helemaal netjes rondom spik en span gemaakt, betutteld, en sexy gemaakt Dus ik hoop stiekem op mooi weer dit weekend, wil hem dan zondag ergens neerzetten voor wat sfeervolle fotos
Knap paard! Jenkins gaat een mooi tuig kopen! Naaltje beterschap!! Tine leuk idee die traktatie
Vanmorgen lekker geshopt, net in het zonnetje gezeten. Beetje verkouden, weinig zin om wat met de paarden te doen. De mannen zie ik lekker in de zon liggen vanuit het raam, dus ze genieten wel van hun vrije dagje.
Mag ik hier mee komen kletsen als beginnende menner? Mijn man en ik hebben afgelopen zomer ons menbewijs gehaald en deze winter een menpaard gekocht (waar we onder het zadel niet altijd even goed mee klikken ) en de afgelopen week hebben we een tuig en een wagen aangeschaft.
Dit is de combinatie waar we de wegen en paden mee onveilig gaan maken.
Paard is een tuigermerrie van 10 jaar oud.
onder het zadel:
Laatst bijgewerkt door cobiie op 23-03-11 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Welkom. En meteen met foto's erbij; Zo hebben we het graag. markeer alvast een paar uurtjes in je agenda per week om het hier bij te kunnen houden.
Tallechie: Veale ziet er goed uit, lijkt me ook wel een reus. Auto poetsen: is hier echt al heel lang geleden. Denk dat er ondertussen al een half baaltje hooi in ligt.
Jellee, lekker van je paardjes geniet door naar ze te kijken is ook al fijn toch?
Tallechie, veale ziet er goed uit hoor
Jenkins, ik ben benieuwd naar je nieuwe tuig! wobbe wil ook ooit een nieuw tuig. maar de oude doet het nog prima. Rafiki krijgt later wel een bruin tuig
ik heb bijna een uur met wobbe gement. veel gestapt, maar ook gedraaft. alleen maar op het terrein gereden, want er waren echt téveel mensen aan het rijden in de bak. en dat vind ik zelf ook niet zo fijn rijden. We hadden een mooie oefening, want er was iemand met een elecktrisch (cirkel?)zaag stenen door aan het zagen/snijden en de voegen tussen tegels (op een trapje naar het huis) eruit aan het vijlen/zagen. dat maakte nogal herrie, dus dat was een mooie oefening voor wobbe. eerst vond hij het wel eng, maar later bijna niet meer (alleen nog beetje kijken af en toe) na het mennen nog een stukje de dijk op gewandeld. auto's vanaf de achterkant en de voorkant gehad, gaf hij niks om en 2 motoren vanaf de voorkant gehad. de eerste liep hij keurig braaf door en de 2e keek hij eventjes en zette 1 stapje harder, maar daarna gelijk weer rustig dus de 'verkeerstraining' van vandaag is weer geslaagd. Vrijdag weer.
of ik me al beter voel.. naah.. heb wat ik gegeten heb binnen gehouden, 3 beschuitjes met jam ( ) oh en 1,5 liter thee met honing, een glas vruchtensap, en wat honingdropjes.. krijg nu oorpijn weet niet hoe m'n bacteriebeestje heet, vind dat ie zich voortaan eerst moet voorstellen
Morgen moet ik om 9uur op school zijn, dus hopelijk voel ik me dan wat meer alive
ik ga weer boodschappen doen. had gezegd dat ik vanavond zou koken voor vriedlief en zijn huisgenoot eet ook mee. dus moet ineens voor 3 mensen koken hihi. maar geeft niet, ik vind koken best leuk!
kookze IT, ik heb net ook gekookt en nog gegeten ook... 't was mexicaans en of dat nou zo'n succes is in combi met mijn gesteldheid nu
cobiie
Geplaatst: 23-03-11 18:45
Naaltje, beterschap.
Tine, gefeliciteerd met je zoontje.
Jenkins gaat sparen voor een nieuw tuig.
Tallechie, wat een leuke kruising.
IT, heeft lekker gemend en ook nog direct aan schrik- en verkeersmaktraining gedaan.
Helaas voor ons geen mennen vanavond, we waren te laten thuis om nog in het licht een leuke buitenrit te maken. Vanavond deze merrie longeren en morgenavond maar in de buitenbak mennen. Wat zal ik blij zijn als het zomertijd wordt en daardoor het weer langer licht blijft. Straks nog even informeren of mijn jonge dressuurmerrie genoeg zadelmak is om haar dit weekend op te halen.
cobiie
Geplaatst: 23-03-11 18:46
Maisie schreef:
Cobii Welkom en een gaaf paard zeg ziet er super uit !!!
IT lekker gement en gaat nu eten maken.
Ik heb vanavond les. Ga robijntje mee nemen die loopt zo lekker de laatste tijd !!