Heb haar vanavond laten inslapen bij de dierenarts. Haar achterpoten wou niet meer
en ze lag soms een halve dag in haar eigen mest.
Maar het is toch wel appart hoor heb haar zelf gefokt het was altijd een lief konijn en
een goede moeder.
@ tine echt balen van je keuken zou ook behoorlijk kwaad worden.
Mijn pony's werken op het moment allebei zo'n 3x per week. Vooral ferro doet licht werk omdat ie
kucht.
we hopen toch echt dat er voor de winter nog wat aan het dak wordt gedaan...
Vind de Oude Leede echt een rotstuk hoor om te mennen (kom er dus nooit, vind het al een rotstuk met de auto of de fiets!).

lijkt wel op die ZAK die met 60 onze auto wilde kreukelen met vriend erin. om dan door te rijden want ja ''ik heb meer schade'' nee fapdrol, je hebt gewoon een bagger auto 

)
De politie geloofde ons uiteraard, ze waren niet onder de indruk van die kerel. Ze zeiden dat dat soort mensen altijd met zulke verhalen afkomt. Zelf zijn ze altijd tegen de Belgen en hebben ze een grote mond, maar als ze bij de politie zijn, zijn zij het arme schaap en zijn alle Belgen tegen hen ipv andersom
meer info via Pb
)
Gezellig dat je weer meekletst S_L, is je baan nu afgelopen en ben je weer lekker aan het studeren? Gaat het weer een beetje met de pijn in je rug?
Vrijdag ga ik groomen denk bruiloft of rondrit. Is altijd zo leuk. Heb er erge zin in. Tussendoor moet ik ook nog gewoon werken enzo