Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mvermeulen1 schreef:En als we naar Emlichheim verhuizen komen we juist dichter bij Nederland want die grens van Schoonebeek is op 3 km bij ons vandaan.
Muronia schreef:Ik wil jullie ook allemaal een fijne jaarwisseling wensen (en voor de dieren vooral een rustige) en alle goeds voor 2025.
Hebben jullie nog doelen of wensen voor het nieuwe jaar met jullie paarden / pony's?
swartbeessie schreef:Prachtig Nouvel, wat een gaaf dier heb je toch
mvermeulen1 schreef:Nouvel: Dat is ook een doel van mij om Met Dev lekker door de bossen of strand te gaan.
Mijn doelen voor 2025, Als eerst verhuizing zien door te komen en daar alles weer zo maken dat het helemaal naar onze zin is.
Nieuwe baan zoeken of toch weer opnieuw opstarten met mijn trimsalon. Ik ben nu bijna 20 jaar hondentrimster en heb altijd een goed lopende salons gehad maar merk ook wel dat de rek er een beetje uit is qua motivatie en passie die ik er ooit voor had. Ik doe het nog wel steeds graag omdat ik het goed kan en het makkelijk op te pakken is maar ik zit toch ook te broeden om iets anders te gaan doen. Hoe dan ook er zal brood op de plank moeten komen.
Met de paarden hoop ik Dev weer rustig aan op te pakken en gewoon genieten. Elvis wordt in september 3 jaar en hem ben ik nu al langzaam klaar gaan stomen om hem voor het einde van 2025 voor de wagen te hebben maar voor nu alles nog spelenderwijs en lol met je knol modus.
Lichamelijk doel is toch weer paar kilo kwijt te raken maar dat doel bestaat al een paar jaar![]()
Ik hoop in elk geval dat we in ons nieuw huisje snel thuis gaan voelen en dat ik daar wel de rust en geborgenheid kan vinden die ik hier toch wel misten.
In de 10 jaar dat we hier wonen is er ontzettend veel gebeurt en zijn die jaren ook zo snel voorbij gegaan dat ik er soms van schrik dus het doel is ook om meer in het moment te leven en bewust er van zijn.
Ik wens iedereen Einen guten Rutsch ins neue Jahr!