Poeltje leuke wagen, maar iets boven mijn budget momenteel..
Jenkins
Geplaatst: 03-03-13 23:46
Gem, leuk filmpje! Ziet er goed uit!
Poeltje, denk niet dat ik mijn vriend ooit zo ver krijg om voor dt bedrag een wagen te kopen..
Ik zag deze vandaag hangen, zou hier zoooo graag aan meedoen met Sil!! Helaas zit ik weer met het vervoer.. ga maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn, maar veel niet denk ik.
VanHuisUit
Geplaatst: 04-03-13 00:22
Dat is altijd gezellig he Jenkins.... de marathon waar ik vorig jaar meedeed in Rijsbergen (110 deelnemers...) gaat niet door door die regel van de KNHS dat als je een geregistreerde rijder bent je niet mee mag doen aan niet bij KNHS aangemelde wedstrijden. Dat was die wedstrijd nooit, net als zoveel wedstrijden in het Brabantse. Vraag me af of deze wel aangemeld is bij de KNHS? Volgende week of die week erop schijnen de Brabantse rijders in overleg te gaan met de KNHS over hoe en wat want die klasse III en IV menners zijn wel de smaakmakers op veel evenementen, rijden vaak ook meerspannen, zijn leuke publiekstrekkers.
Nou volgens mij hebben alle paarden en pony's vandaag de facebook pagina gelezen over hoe maak ik mijn baasje blij
@Poeltje prachtige wagen... maar manlief wordt echt gek als ik zo'n bedrag zou uitgeven aan iets wat 1pk moet trekken
Welterusten allemaal. Moet nog verder met voorbereiden college voor morgen maar denk dat ik morgen maar vroeg op sta want ben helemaal
Poeltje
Geplaatst: 04-03-13 00:28
Ik zou ook gek worden als ik zo'n bedrag moet uitgeven hoor. Er is vast wel wat te overleggen, blijft een VP.
Slaaplekker, ik ga ook maar eens mijn bed in. Weekend was weer druk zat!
janouk
Geplaatst: 04-03-13 07:50
@jenkins Wij doen jaarlijks mee aan de Samengestelde menwedstrijd in het Amsterdamse Bos. Het enige moment dat wij legaal aangespannen in het Amsterdamse bos mogen rijden. Verder is het altijd gesloten voor koetsen. Ik heb geen idee eigenlijk of de wedstrijd KNHS is aangevraagd, zal vandaag er eens achteraan gaan.
@gem wat een leuke beelden van Ster. Ze doet het prima
Goedemorgen... helaas een slechte nacht gehad.. 3 x er uit en ook al vanaf 7 uur... Vandaag komt iemand voor de cv ketel, dus de hele dag thuis, hebben geen tijd afgesproken. Verder huishouden, administratie, wedstrijden voorbereiden e.d.
tine10
Geplaatst: 04-03-13 09:16
Goedemorgen
Hier een ziekig kind. Zat alleen maar te huilen op de bank, wilde niet eten (eet normaal 3 boterhammen smorgens). Dus maar naar bed gestuurd en school gebeld. Tallechie: jammer van je nacht en ook lekkere ritten gemaakt. Frensie: fijn dat Gwin weer gewoon doet. Maisie: blijkbaar over je berichtje heen gelezen. Gefeliciteerd met je 2e plaats (zie het al, hadden tegelijk gepost) en Robin weer voor de wagen.
Hier in het Noorden zijn volgens mij alle wedstrijden officieel via KNHS. Maar zijn er dus ook niet zoveel als bijv in Brabant.
Zometeen les met pony (gelukkig komt mijn hulp vanmorgen, kan zij zoonlief beetje in de gaten houden), hoop dat de bodem goed genoeg is, want heeft vannacht 4 graden gevroren. Was maar goed dat ik gisteravond nog even naar weerbericht keek. Kon wel weer naar buiten toen, om tonnen te vullen en leiding af te sluiten, maar had anders vandaag met problemen gezeten.
tine niet alle wedstrijden zijn officieel. Jullie kant op wel, maar in friesland zijn er nog veel wedstrijden die niet aangemeld zijn. Alle wedstrijden die op de kalender staan zijn aangemeld, maar je hebt ook een aantal die niet worden aangemeld. Hier zijn wel een stuk minder wedstrijden inderdaad
Beterschap voor P. Succes met de les.
Vandaag hebben de pony's vrij, hopelijk kan ik ze er nog wel even uit laten.
tine10
Geplaatst: 04-03-13 09:28
Ok. Friesland is voor mij doorgaans te ver, dus heb dat niet meegekregen
Zoonlief heeft ook koorts, dus toch wel echt ziek. Wilde ik hem nog wel gewoon naar school laten gaan. Slechte mama.
Maar even zien wat ik dan straks allemaal nog kan met de paarden.
Biancacoo
Geplaatst: 04-03-13 11:25
Gem, ster is en blijft supergaaf, erg mooi dat Carmen er zo goed mee om kan gaan, gaaf filmpje ! Tine beterschap voor zoontje ! balen is dat, hier een hoestend kereltje, wel naar school gegaan, verder niet ziek. Wat fijn dat je op buitenrit bent geweest ! Vhu druk voor college. Aks ?? hoe gaat het met je ? Poeltje : Mooooie wagen te koop. Jenkins wil meedoen met recr.smw, zou wel gaaf zijn ! Tallechie, balen is dat als je niet weet hoe laat zo'n monteur voor de cv komt....zul je zien eind van de dag een keer....succes !
Hondjes zijn braaf stil geweest, super dus. betekend dat de jongste pup idd aanzet tot het huilen..ook wel logisch, maar voor nu is het opgelost. verder..zonnetje schijnt..ik kon vanmorgen bijna mijn bed niet uit van de rugpijn..dat is wel balen..even rustig aan doen dus, ook erg slecht geslapen dus lekker moe ik moet huis nog poetsen allemaal was opvouwen..en nog schilderen en nog veeeul meer...maar word hem niet vandaag.. eigenlijk wil ik ook nog even airbrushen..maar ook dat zal niets worden denk ik..
maar...op fiets straks zoontje ophalen, misschien dat mijn rug dat weer wat beter word, dat zou erg fijn zijn..
Biancaoo viel mij.. hij is al geweest, ook al weer weg... Fijn dat het met de honden nu eerst is opgelost.
Ik moet vandaag ook veel doen, wordt daar een beetje onrustig van, niet wetende waar ik moet beginnen. Vriendlief heeft besloten om elke avond een kast op te ruimen, anders komen we er ook niet aan toe, maar dat betekent wel dat ik s avonds niet veel meer kan doen.
Daan heeft een pesthumeur (te weinig slaap) erg vervelend... hopelijk straks op bed en ook lekker lang... kan ik ook even bijtanken
tine10
Geplaatst: 04-03-13 12:12
Tallechie: fijn dat monteur al geweest is, en lastig met Daan. Bianca: mooie samenvatting en fijn dat honden stil bleven
Vanmorgen les gehad met Amerigo, liep nl afgelopen week tegen allerlei problemen aan en kreeg het zelf niet goed. Nou, was nuttige les, want nu loopt hij weer zoals het hoort. Daarna nog snel de wei uitgemest voordat de hulp weer naar huis ging.
Wat ik verder vandaag met paarden kan doen, zal niet veel zijn vrees ik, want zoonlief heeft inmiddels 40 graden koorts. Arme ventje. Heeft net paar hapjes meloen op en ligt nu weer te slapen.
janouk
Geplaatst: 04-03-13 12:17
Ik heb bericht van de Hoofdstad Aanspanning: de samengestelde wedstrijd in het Amsterdamse Bos is onderling voor verenigingsleden van de Hoofdstad Aanspanning. Dus valt niet onder het verbod van de KNHS. Gelukkig maar, dan kunnen we fijn mee doen, want het is al jaren zo gezellige wedstrijd.
Janouk als het alleen onderling is hoeft het inderdaad niet aangemeld te worden bij de knhs. Officieel mag er dan alleen geen klassement worden opgemaakt. En zal op de flyer staan dat mensen die niet lid zijn van de vereniging ook mee mogen doen... dan zouden bij mij de belletjes al weer gaan rinkelen
Daan ondertussen op bed. Bed lijkt mij ook wel wat, maar heb het daar gewoon even te druk voor, dus gaan gewoon verder
Janouk, leuk! Ik wil ook echt graag meedoen! Misschien dat ik 2 mensen kan strikken die allebei een auto en trailer kunnen rijden voor mij.. en dat ik dan de kosten vergoed.. maar dat word wel een duur grapje.
Tine, fijn dat je les goed ging! Beterschap met je zoontje!
Biancacoo, fijn dt het voor nu iig opgelost is met de hondjes
Tallechie, ik ken je probleem.. wou ook een hoop doen vandaag, sporten, winkelstraat over om te kijken voor werk, Sil, opruimen enz.. Maar zit nu nog in mijn pyjama Omdat ik er maar niet uitkom in welke volgorde ik het zal doen
tine10
Geplaatst: 04-03-13 12:37
Heb hier ook een hele waslijst aan klussen, maar nu met ziek kind loopt alles in de soep. Eigenlijk moet ik Rembrand even wat licht werk geven na de zware rit van gisteren. Thabor wilde ik mee naar les, om nog even te oefenen voor onze wedstrijd zondag. Heb allerlei klussen in de tuin... Maar ja, gaat niet lukken. Zometeen dan maar heel fijn (rotklus) mijn lijst met sponsoren bellen.
Janouk: als het een onderlinge wedstrijd is, mogen er deelnemers van maximaal 2 verschillende verenigingen mee doen, anders wordt het een wilde wedstrijd. Dus zou maar heel goed uitkijken!! Zitten erg hoge straffen op namelijk.
Ik ben gewoon begonnen en doe alles door elkaar heen. Ook niet echt handig maar is niet anders. Ben al een eindje op weg. Daan net weer op bed gedaan, had een vieze broek, hopelijk slaapt hij nu even en kan ik in ieder geval een gedeelte van de organisatie van de wedstrijden weg werken.
Echter zo veel computeren kan mijn pols niet aan dus moet het afwisselen. Gelukkig morgen weer naar de fysio
en daan al weer wakker.. hij mag nu even huilen hoor... bevorderd mijn hoofdpijn ook niet.
happytime
Geplaatst: 04-03-13 16:43
wat een geweldig weer buiten. zag mooi filmpje van ster(kon die niet op tabled kijken) ze doet het goed daar! amsterdam lijkt me leuk te rijden maar ben geen marathonrijder,vind de pionnetjes spannend zat heerlijk met sun gement,met voet ingetaped naar de manege gelopen, alees verloren onderweg, maar in de zandbak gereden en voorzichtig weer richting stal,voetje schoongemaakt en weer ingepakt(zooltje is nog dun maar gelukkig niet m,eer kreupel) tara droog gemend en voor de wagen gezet,en weer ervan af en weer ervoor enz ze wil niet goed stilstaan,dus wil haar nu tussen de lamoenen zetten,lamoen eraf, weglopen, terug zetten, wachten ..inspannen net zo lang tot de baas tevreden is......en dat duurde even maar....gaat al beter en....ik wil gewoon dat ze stilstaat.... (en tara wil hyper doen ha ha )
tine10
Geplaatst: 04-03-13 17:04
Nou, heb hier helaas niet kunnen genieten van het prachtige weer. Had heel veel buitenklussen, maar heb hele dag binnen gezeten. Zoonlief wilde niet dat ik wegging. Heb wel al meerdere sponsoren benaderd (via de telefoon, want langsgaan is nu echt geen optie).
Vrees dat Rembrand en Thabor vrij krijgen. Misschien dat het vanavond nog lukt als zoonlief op bed ligt, maar dan wil ikzelf waarschijnlijk ook naar bed, want heb knallende koppijn.
biancacoo een huilhondjes probleem opgelost als het goed is! (ik hoop mee!)
tine een zieke zoon
tallechie slaaptekort
VHU gemend met ollie!
poeltje een rétegave wagen te koop.. Ooh echt he Als ik later groot ben effect
Ik krijg weer wat lucht, en hoest me ook niet meer helemaal kwijt Vandaag weer op de fiets naar stal geweest, was wel even taai
Gisteren Dids voor 't eerst in 2 maanden aan het werk gehad. Hij heeft eerst 20 rondjes aan de longe gedaan alsof ie halfwild was springen racen bokken en piepen Maar ook nog goed gewerkt! En rollen.. Tja dat doe je gewoon midden in 't bos als je met 't vrouwtje mee moet uitstappen
tine10
Geplaatst: 04-03-13 18:03
Zoek de verschillen in de vlechten hahahah
En wat ziet hij er toch mooi afgeslankt uit!
Zo zonde dat ik hele dag binnen zit met dit weer.
En ben helemaal blij, heb nu een echt kurjurylid geregeld die gaat helpen bij onze kur op muziek voor menners
@tine; zo blij dat jij zegt dat je 'm netjes slank vindt! Ik blijf namelijk maar raar tegen die plofbuik aankijken Maar ik voel achterop zijn ribbenkast met platte hand de ribjes lichtjes. En da's al meer dan je bij het gemiddelde paard voor elkaar krijgt. Benieuwd wat de veearts morgen zegt!
Wauw! Gaaf dat je dat jurylid hebt geregeld! en een dat je binnen moet blijven met dit weer
tine10
Geplaatst: 04-03-13 18:08
Hij heeft gewoon heel veel vacht, maar zo op de foto lijkt daaronder een mooi slank paard te zitten. Denk dat die van mij momenteel dikker zijn
Ja, ben echt heel blij met die echte kurjury. Kost me natuurlijk wel extra geld, dus deze wedstrijd zal waarschijnlijk niet in de plus eindigen, maar dat heb ik er (deze keer) graag voor over. En nu dan hopen dat het een groot succes wordt en meer verenigingen en de knhs het gaan overnemen.