Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Frensie schreef:Bicci heeft 7e plek gehaald! Gefeliciteerd!!! Verstandig van Breezer dat hij niet wilde galopperen omdat het glad was.
VHU heeft gesprongen. Mijn paardje kan een stuk beter springen dan ik, haha. Ik doe het niet zo vaak. De springles bij ons op de club vind ik te hoog springen.
Tallechie is hard aan het studeren gegaan vandaag. Fijn dat Daan al wat vrolijker is.
Maisie en Bettepet zijn aan het scheren geweest.
Tine nog veel last van stuitje, en lekker aan het rijden geweest op Rembrand en met pony op de nieuwe bodem gemend.
HT vandaag naar de zwarte markt.
Ik heb weer een standaard zondagje hier. Vanochtend 2 cakes gebakken, want morgen 'afscheid' op mijn oude werk tijdens werkoverleg. Wilde eigenlijk taart maken, maar moet de hele ochtend naar revalidatie en van daaruit naar werkoverleg, dus dan is de taart veel te lang buiten de koelkast. (Wilde chocoladetaart met monchou en kersen maken, hmmmmm)
Vanmiddag hutspot gekookt, heeft lekker 3 uur lang staan pruttelen (vlees 2 uur, daarna nog uurtje met wortels en uien en aardappels). Het was héérlijk en we hebben nog genoeg over voor van de week.
Ook nog even langsgeweest bij paardje. Stalletje gedaan en mokbeentje verzorgd. Dat lijkt nu echt bijna over te zijn. Ze krijgt de komende 2 weken nog prednisolon. De korstjes zijn bijna allemaal weg. Ik smeer nog elke dag een zalfje erop en hou het schoon. Hopelijk blijft het nu ook weg.