Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
debuut in de L eerste en een winstpunt.
lekker naar stal
kom ik aan, was Piet losgebroken met binnenzetten
kleine draak was voskleurig stipje aan de horizon
(weilanden zijn erg erg groot, en Piet kan zo van het ene in andere land want rent onder draadjes door....) zo die heeft gerend echt niet normaal. Maar zo schattig, hij kwam terugrennen, wilde weer inzetten voor een volgende sprint, ik riep hem en hij draait zich om komt zo naar me toe rennen
waarna hij ook mocht wandelen. Toen kwam zijn verzorgstertje ook nog, die ging ook nog wandelen dus Piet heeft zijn aandacht ook wel gehad vandaag
niet leuk als het zo gaat....maar weet uit ervaring dat het inderdaad wel veel rust gaat geven...toch sterkte..is nooit leuk !! dikke knuffel !!
en
zijn weer in het land.
....vanmorgen weer de kou in het bos met de honden weer opgezocht..heerlijk begin van de dag...kon ik daar de hele dag maar zijn....

vind die Facebook bucas horseware of zoiets pagina een uitkomst wat dat aangaat.
mooi zeg.
ben al bijna weer vergeten hoe ongelovelijk K het was eind augustus / september, vind het erg fijn als ik haar zo gelukkig zie.
op stal stond ze nog te shaken dus lekker wollen deken van Happytime onder haar eigen deken gedaan en flinke berg hooi toen hield het na 10 minuten zo ongeveer gelukkig op. Moet ik echt in de gaten houden met dit weer.
. Bij thuiskomst zou zoonlief springles hebben en werd zadel voor Fabels afgeleverd. Maar zoonlief voelde zich niet lekker, dus les helaas afgezegd. Morgen nieuwe zadel proberen. Ben benieuwd. Helaas heeft ze bijtwond onder zadel, dus hopelijk gaat het wel goed.
moet zeggen dat ik het erg fijn vindt dat zoonlief ondertussen zo groot is dat die strakke programma's niet meer nodig zijn. Elke leeftijd heeft zo z'n charmes en z'n zorgen / gedoetjes
Hier vanavond voorlichting over profielkeuze. Nu weet ik wel hoe dat allemaal in elkaar zit maar goed probeer voor school ook maar de betrokken ouder uit te hangen. Geen idee of zoonlief er eind van het jaar goed voorstaat (resultaten zijn erg wisselend) en soms wil het net helpen als ze 50/50 staan als je er in ieder geval op het oog alles voor doet.