**heb het gevoel dat de piep-band van Janouk een topic item gaat worden net als de tweewieler toen van Jenkins**
Allemaal buitenritjes gepland, nou jullie hebben er zalig weer bij. Het is hier tenminste mooi rustig en lekker qua temperatuur
Biancocoo aftrainen...en pupsel wellicht weer bij ander. Misschien anders 2 bij 2 in de hokken? Je vindt er vast wel een oplossing voor
Prachtige foto van 4 haflingers
en Tallechie jij vroeg wat er anders gaat met Blondie nu, nou dat is dus gewoon dat ze meer aandacht & beweging krijgt, elke dag onder het zadel en zeg maar hele dag in paddock of wei, met andere pony's. Dus huisvesting plus aandacht. Pony is gewoon helemaal bijgedraaid. Ze is gisteren naar Friesland verhuisd, krijgt 10 jarig meiske op haar, en grotere zus wil er ook mee gaan mennen, ouders hebben ook paarden en is op boerderij. Oftewel: super huis. Mocht er ooit wat zijn dat ze weg moet laten ze het me weten.
Ben vwb Blondie helemaal gelukkig, betere keus had ik voor haar niet kunnen maken.
Ook weg uit de Randstad, het is hier voor een pony/paard die niet dagelijks aan het werk komt of er dan niet elke dag lekker lang uit kan, niet fijn. Dat wist ik al, ik was het een beetje vergeten in de tijd dat ik in Brabant sta, maar nu weet ik het weer helemaal zeker.
Met Bente zijn ze ook nog steeds blij. Denk dat Bente ook blij is dat ze niet meer voor de wagen hoeft, daar was ze ook al was ze tuigpaard gewoon qua reageren ongeschikt voor. Was gisteren nog bij mijn vorige stal en ook Peter, mijn instructeur, gaf me groot gelijk dat ik haar voor onder het zadel heb verkocht. Hij zei dat hij toch ook regelmatig ongemakkelijk op de bok zat tijdens het trainen. Nou als hij dat al had, klasse IV menner met bergen ervaring, is het niet vreemd dat ik er qua gevoel toch altijd aan ben blijven twijfelen. Het is nooit echt mis gegaan, dat niet, maar het voelde gewoon uiteindelijk niet goed. Heb het daar wel heel moeilijk mee gehad.... vond het zo een soort opgeven ... dat was het ook, maar als ik het nu na een maand of twee op een rijtje zet denk ik dat het een goed besluit is geweest.
En met Olympia gaat dus wel goed
. Die komt er elke dag natuurlijk volop uit qua trainen, aandacht en buiten staan, want met maar een te verzorgen en te doen gaat dat allemaal prima. Ik ben trots op haar en mezelf want vandaag voor het eerst los voor de tweewieler
Iedereen fijne dag geniet ervan!
En Aks voor jou een
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 03-03-13 12:31, in het totaal 2 keer bewerkt