zo hier intussen 2 zakken kleding voor de kledingbak verzameld, tas voor de glasbak verzameld. Zo nog even naar de winkel en maandag op vakantie
zo zin in en zo aan toe. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Citaat:@Janouk: Heeft een Paul die nergens van staat te kijken... dus glitterspray, roze strikjes, roze bandages etc. mee op ponykamp...
maar dit gaat zelfs mij te ver. haha
) maar ja of Janouk hem ook gelooft is natuurlijk een tweede. Het blijft een eigenwijze vrouw
Terwijl ze een dag ervoor over de mulle hei had geploegd.
Dat zou ik nu zo graag eens onder het zadel willen bereiken, maar daar zitten nog wel een paar maandjes werk in. Maar het zit er in. 

(lijkt ook extra lang zo gefotografeerd natuurlijk
)
ben toen toch maar stukken gaan draven. Ging eigenlijk ook best nog wel
Rij je er ook nog op of niet? Soms zijn dat soort dingen, zoals je het beschrijft, prettig wat los te maken door stapwerk en links/rechts proberen wat te buigen, op rechte lijn dan (beetje links/rechts laten kijken etc). Moet er niet iets kapot zijn natuurlijk maar stel dat het stijfheid is van iets wat even verschoven is geweest of beurs.
. Wat is Wiske toch een heerlijk ding
.
Heerlijk die service! En lieve (eigenwijze) Bente en Wiske

reed verkeerd in hindernis 5, hier vergat ik de A
. Dus helaas pindakaas!, maar wel lekker gereden! 

en een knappe Black Beauty in de wei
.Citaat:Moesten toen ook nog het terrein aanvegen met een gewone veger.
toen ik zo'n jaar of 12, 13 was geloof ik ging ik voor de eerste keer met vriendinnetje. We waren eigenlijk niet eens zo vervelend maar troffen een nogal puberale slaapzaal met meiden die echt aan het
waren. Moesten we voor straf het hele erf aanvegen
Ik sluit me even aan bij de samenvattingen!
Gwin wordt heel heel heel heet met springen en inhouden voor de sprong lukt me nog redelijk, maar dan op de sprong explodeert ze en geef ik ruimte van voren waardoor ze bij de landing onder me vandaan rent. Maar we hebben een PR gesprongen 80 cm
Gwin heeft al veel hoger met vriendinnetje gesprongen maar dat had ik niet eerder met haar gedaan. Misschien dat ik dinsdag in de springles ga rijden.
Ik ook

Ik kom jouw schaapzadel pikkedieven!
ik vind die dingen zóó gaaf he!
En de hoefjes zien er al heel goed uit zeg, wat staat ze mooi recht op de hoeven. En glimwormpje lijkt op zorro zo (alsof er een Z instaat) Ahgossie…
) Maar lekker gereden, heerlijk!