bicci schreef:laten springen naald?
minicross in de bak, net of ze dan ook meedoet op sintels..hihi
mwa ze heeft nu 3x op hem gereden

Weet ook niet hoe de bak erbij ligt.. Anders wordt het een buitenritje
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bicci schreef:laten springen naald?
minicross in de bak, net of ze dan ook meedoet op sintels..hihi
VanHuisUit schreef:En je regenjas Bicci, je regenjas![]()
Naaltje schreef:gewoon op je wagen laten liggen bicci. zal toch niemand mee aan de sjouw gaan?
@frensie; we eten vanavond kofta. Gehaktballetjes met tomatensaus en courgette en rijst
PrinsjeH schreef:Allemaal succes en plezier op wedstrijd vandaag en leuk dat jullie gaan meeten!
tinewat balen van je stuitje, beterschap ermee hoor
vhu gaat springen, echte held
Kan niet opbrengen om stalkast leeg te gaan halen, komt nog wel, we wilden gisteren naar stal rijden, maar zijn uiteindelijk omgedraaid, ik kan dat echt niet. Verder ben ik boos, ontzettend boos op alles wat niet werkt... wil internet niet, dan gooi ik het liefst de laptop door het raam... beetje dat gevoel van machteloosheid...
Heb zulke lieve reacties gekregen en onverwachtse telefoontjes van mensen, gisteren liep ik vooral rond in een waas van warme gevoelens voor alle betrokkenheid... En heb zo vreselijk gehuild om het gedicht van jokertje28 in het afscheidstopic
Laat dit gevoel alsjeblieft snel wegtrekken...
VanHuisUit schreef:@PrinsjeH ik ben een week of drie, vier geleden nog een keer helemaal overstuur op stal gekomen omdat ik bij de stalhouderij was geweest en weer van die mooie grote bruine paarden had gezien, kon die dag alleen maar aan Rizanta denken. Ook toen was er gewoon begrip hoor. Ik weet niet of de dood van Rizanta ooit echt een plek bij mij krijgt, het is niet anders, je verandert er niets meer aan maar ik heb het tot de dag vandaag zo oneerlijk (we waren zo blij met elkaar en met wat we samen deden) gevonden dat ik er nog steeds niet 'overheen' ben.
En natuurlijk zijn er veel ergere dingen in de wereld, maar het was wel jouw paard, jouw steun en toeverlaat en je grote vriend.
@Bicci gewoon spullen ergens neerleggen waar nog meer spullen liggen, of bij iemand onder de vrachtwagen, even vragen of het daar mag liggen, komt goed hoor!
PrinsjeH schreef:het gekke is he, dat als je mij 'live' spreekt/ziet, ik zo koud als ijs ben... ik ben altijd open, enthousiast, spontaan... noem maar op, maar ik kan dus echt niet omgaan met verdriet. Daar word ik heel grof van, ga ik alleen maar rare grapjes maken enzo... dus tegen de tijd dat ik ooit op stal kom, dan denk ik niet dat iemand iets van mijn verdriet zal zien...