[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 15:39

Avaluna Floeperd je bent JARIG! van harte gefeliciteerd en wat heb je gescoord op stal aan kadootjes?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 15:41

*\o/* avaluna *\o/* happy birthday to youuuuuuuu :):)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 15:41

Avaluna: van harte gefeliciteerd *\o/*

Ik heb geen foto van de pony, alleen maar filmpjes, maar ik ben niet zo handig met plaatsen. Zal eens wat gaan proberen.
edit:

http://youtu.be/f9_9bTOtjeQ
Laatst bijgewerkt door tine10 op 26-04-14 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 15:49

Avaluna, van harte gefeliciteerd ! *\o/*

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 15:51

@Tine: ik ben echt benieuwd :j .

@HT: een nieuw lichtgeel dekje, nieuwe rondom beschermers voor paard, Dyon peesbeschermers voor de pony's <3 <3 , bruine, meer honingkleur teugels van Stübben met soort van vlechtwerk, een dekenrek, letterbordjes voor in de wei (daar mennen we nu vaker), een heel mooie longeerzweep van Döbert en rijhandschoentjes; die twee laatste van de eigenaresse van opaatje die bij ons staat, heel lief, mijn longeerzweep is al zo'n 20 jaar oud, hahaha, die heeft al heel wat mee gemaakt, nu dus een mooie nieuwe, hahaha.
Dus echt superverwend :o :o .

Gisteren wezen eten met de vereniging, moest nog aan Tine denken, maar jullie zijn al voorzien, buren gaan de c pony afgeven, jongste dochter is echt té groot en gaat verder op de pony van haar zus, dat is een d en die is ZZ dressuur én dito springen. De c is ook een heel goede springer met goede bewegingen, maar beleeft vooral plezier aan springen en cross, trouwens ook aangespannen gereden in het verleden. Ze hebben ook nog een zoon, maar die heeft niks met paarden :D , dus helaas.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 15:54

Ava: http://youtu.be/f9_9bTOtjeQ
Zoonlief heeft dus hele parcours gesprongen (maar in dit stukje klets ik er zo min mogelijk doorheen hahahah)

En we zijn nog niet voorzien he? Eerst de keuring afwachten. Ik hoop dat dat komende week is. Wel erg spannend zo.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 15:59

@Tine: wat cool :j , super hoor, een ervaren pony die geen misbruik maakt van een jong kind in het parcours/op concours is goud waard voor die kids :j <3 .
Ik hoop van harte dat jullie meer geluk hebben met keuren dan wij en deze gewoon helemaal goed is, kan jullie zoon lekker mee doorstarten!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 16:11

Wat een superfijne pony in het parcours, rustig op de hindernis aan trekken en mooi door rijden na de hindernis. Fijn. En stoer van je zoon om te starten op een voor hem onbekende pony.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 16:16

Deze pony is pas 6 jaar en pas B dressuur en B springen, maar zo braaf en zulke goede beweging, dat we hiervoor gaan ipv een Z springen pony.

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 17:28

Gefeliciteerd Avaluna! *\o/* Leuk al die mooie cadeaus :D

Hopelijk wordt de pony goedgekeurd, Tine. Dan kunnen hij en je zoontje gezellig samen doorgroeien. Een Z klassering zegt ook lang niet alles, een goede klik en een goede communicatie tussen pony en ruiter is veel belangrijker.

Hier weinig nieuws te melden. Vandaag Sam getraind en het lukt mij eindelijk om een knappe slangenvolte te rijden met 1 hand en we de S van hand veranderen (2x 10m) met 1 hand ging eindelijk ook goed. :D Nu moet ie alleen nog even meer in de hand blijven bij de kleine S, maar ik vind het al heel wat dat ik de 2e bocht nu haal en niet meer recht op een hek af ga :')

Gister was onze oude merrie (Gribaldi) jarig. Ze is 17 geworden (en heeft nu beide ouders overleefd). Het is een ontzettende muts (ze doet haar ouders eer aan in dat opzicht ;)) maar ze beweegt nog als de beste. https://www.facebook.com/photo.php?v=244057295796557

Maisie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 18:09

@ avaluna gefeliciteerd!!!

@ tine leuke pony zeg!! Duim mee dat ie goedgekeurd word!

Hier gaat ook alles zn gangetje. Beetje trainen en vandaag nog hooi gehaald.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 18:51

Avalist gefeliciteerd. Mooie kado's gehad zo te lezen.

Leuke pony Tine, bekende bak!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 20:03

Ava-tje proficiat !!!!!

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 20:04

Avaluna: Gefeliciteerd!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 20:12

Avaluna nog van harte *\o/*
Wat een fijne pony Tine, ziet er heel goed uit. Wat is het er voor een? Zal voor jullie duimen. Leuk dat hij nog zo jong is, kan je zoon er ook zelf wat aan rijden, zo te zien zou dat helemaal goed moeten gaan komen.

Hier heerlijk gemend met Ollie in de bak :) . Hero zadel opgedaan en gelongeerd plus wat mee rondgelopen. Die was weer braaf.

Morgen vertrekken we voor een week naar Boszicht. Ollie mee. Ga lekker veel ritten doen, veel langzame lange kilometers maken. Goed voor mijn hoofd en voor Ollies endurance conditie. Ontzettend veel zin in.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 20:16

Ziet er braaf uit Tine, hopen dat hij goedgekeurd word.

Vhu, geniet van je week boszicht !! heeeeerlijk !!!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 20:52

:D

Nou die dame kan zeker marcheren Marjola :~

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 22:26

Oh lekker VHU naar boszicht. Onwijs veel plezier. Heerlijk hoor.

Avalist hoe kom ik er op. Avaluna natuurlijk. Ha ha

Vanmiddag heerlijk gement met db. Moest er wel wat voor doen. Eerst Bennie vangen en op stal. Zie het niet zo voor me een springende shet voor de kar langs.
En na de vele regen van donderdag was het land toch vrij nat. Dus maar even kalkoenen ingedraaid. Maar daarna heerlijk gereden. Hij liep heerlijk. Ook galop geoefend. Weer trots op hem.
Wat heb ik toch een fijn paard.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 22:37

Avaluna, van harte gefeliciteerd *\o/*

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 22:47

avaluna proficiat

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 09:04

Goedemorgen

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 10:11

Goedemorgen!

Hier spullen aan het inpakken en zo naar de Veluwe *\o/* fijne dag allemaal!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 11:58

VHU vooral veel plezier op de veluwe

Wij hebben vanmorgen met een aanstaand bruidspaar en bruidsmeisje de mogelijke routes naar de trouwlocatie gereden met Janouk en koets. Vooral geprobeerd zoveel mogelijk drempels te omzeilen }>
De route was goed gelukt, al was het hier en daar wel wat glad door de regen. Maar alle doorgangen waren veilig en goed te doen; de oversteekplaatsen veilig. Dus met vertrouwen kunnen wij het bruidspaar straks afleveren in september.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 12:23

goedenmiddag..
Janouk wat gaaf, een bruidspaar rijden !! fijn dat de route helemaal goed te rijden is..leuk vooruitzicht !!

vhu, veel plezier !!

hier is het verjaardagsbezoek al weer naar huis..rustige zondag over..haha..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 19:27

Bedankt voor alle lieve felicitaties <3

@Marjola: heel knappe snurkende, hihihihi, Griebel-dame :j <3 , maar ik vind 17 dus helemaal niet oud, hoor :) .

@VHU: klinkt heerlijk jouw week, geniet er maar lekker van en rust lekker uit, zal je vast goed doen; ook eventjes lekker letterlijk afstand van alles :* .

@Janouk: leuke testrit gehad *\o/* .

@Biancao: weer wat beter met je man? Jullie nou ook al een fijn nieuw huis op het oog?

Vandaag lekker met Romeo gemend, tja, lopen kan hij wel, rust en tempo controle daar zijn we hard mee aan het werk, hahaha, maar ging fijn.
Volgens instructeur zou hij erg goed bij dochter passen, qua mennen, hahaha, erg leuk, maar voor moeders toch wel erg fijn als ze met Liesje aan de slag is, die is toch zo geweldig betrouwbaar.
Vandaag met buurmeisje door de bak, achterstevoren d'r op, dameszit gereden, wedstrijdje etc., heerlijk alleen maar plezier, al heb ik na heel lange tijd ze ook maar weer eens een proefje voorgelezen.