[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 20:07

20 april. In de omgeving van Trimunt (Marum)
http://www.westerkwartierpaardenkwartier.nl/ en dan bij paardenvertier.

Er komt een onderdeel ringsteken, tallie ho, marathonhindernis, crossbaan en een vaardigheid incl waterbakje als we dat kunnen regelen. En voor de rest gewoon een leuke route met verharde en onverharde paarden.

Ik zal volgende week ook weer naar de huisarts.... zodra ik meer ga doen krijg ik alweer last.. maar volgens mij is het niet de bedoeling dat ik nooit weer kan wat ik hiervoor kon. Dus maar even overleggen

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 20:16

Masie gaat morgen knallen met de knappe ferro *\o/*
Vhu heeft heerlijkbgereden met ollie,mooie maat heeft ze,en blond doet het goed :j
Vanmiddag was ik even op de manege..ik hoorde' in het gelid mars' door de binnenbakdeur
Stiekum door het kiertje gegluurd en zag....janouk als viertalhaf ,weer eens een andere janouk ohz ipv met de wagen :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 20:20

Tallechie: klinkt als superleuke rit, maar ik kan dan helaas niet. Ik doe mee met de menwedstrijd van Blijham, ook leuk natuurlijk.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:06

Speciaal voor Tine...

tine10 schreef:
maar de rest doe ik het rustig aan vandaag
Welke rest? :D

Omdat stil zitten niet mijn sterkste punt is :o toch maar even het heerlijk laten ruiken in huis om vervolgens de spontane visite en mijn mannen te voorzien van wat lekkers.

Mijn zelf gebakken mini-appeltaartjes :Y)
ps niet verklappen hoor maar ze zijn gemaakt met de (afgekeurde) appeltjes uit de schuur die voor de pony's bestemd waren :o . Nu hebben Hans en Brutus er twee minder :))
Afbeelding

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:25

:9

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:47

Wil je niet meer zulke lekkere plaatjes hier neergooien, krijg gelijk honger :Y)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 21:59

Dat zien er lekker uit zeg ! In wat voor bakvormpje maak je dat?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:08

Oh...smullen maar bij ollie....
even snel..vhu, wat fijn dat Blondie het ook zo goed oppakt, en dat Ollie het zo goed doet, super !
Frensie op buitenrit geweest, oh....genoten !! superleuk.

verder..........moet ik nog bijlezen.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 22:10

@Tine, sorry Y;( ;)
@Ipsilonka, in silconencupcake vormpjes, ik heb er 2 van 6. Gewoon wat invetten of bakspray indoen en dan met deeg bekleden, vullen en klaar is klara :Y) . Hier zijn ze erg goed in de smaak gevallen.Zelfs de visite hebben er extra mee naar huis genomen (wat mijn mannen na het proeven eigenlijk niet meer zo leuk vonden _O- )

Bij de Xenos of Action vandaan en daar bak ik ook altijd mijn cupcakes in.
Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 23:17

Heb vanavond weer veel te veel zitten snoepen. Zo gaat het er niet af natuurlijk. Grrr. Zwakkeling ben ik toch ook. -O-

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 23:22

Ik ben ook al een aantal weken erg zwak :o . Vanaf maandag is het weer ~~}>

Deze wil ik ffies delen:

Afbeelding

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 23:37

Ollie ziet er inderdaad heerlijk uit... als het goed is wordt dinsdag mijn oven (wacht al 6 jaar) gebracht :-)
Vhu super van blondie... je werk niet voor niets geweest... wel fijn dat ze het nu goed doet. Weet je ook wat er anders gaat dan bij jou?
En janouk gespot

Ik kwam er vanmiddag ook achter dat ik echt wat aan mijn conditie moet doen. Na 21 km fietsen (2 uurtjes) redelijk gaar. Gelukkig wel snel weer hersteld. Alleen door mijn lichamelijke toestand kan ik niet meer zo veel maar nu kreeg ik als tip fysio fitness dus zal daar even naar informeren. Verder moet er bij mij ook echt nog wat van af. Even kijken hoe ik dat ga aanpakken. Met een kind in huis is er natuurlijk altijd wat lekkers.

Afgelopen nacht op zich wel een goede nacht gehad. Om 2130 op bed en om 5 uur wakker, daarna nog tot 8 uur bij ons in bed. Vanavond lag hij al om 19 uur, hij vroeg zelf, maar om 2030 al weer beneden, hij ligt nu net weer.

Morgen op buitenrit in het drents friese woud (2 x enkelspan)

Maisie succes morgen

heb ik iedereen gehad???

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 00:01

Fijn VHU dat het met blondie goed gaat!

Ollie heeft staan bakken! Ik lust geen appeltaartjes, maar vind ze er wel erg schattig uit zien!

Tallechie heeft lekker gefietst :P goed hoor! Morgen lekker op buitenrit, jaloers!

Vandaag was het mij weer gelukt stalgenootje op Silvester te krijgen! Ze vind het super leuk om op Sil te rijden en past er gelukkig nog net aan op :D Doordat ze goed kan rijden, kan ze Sil even goed doorrijden! Nu heeft ze helaas weinig tijd, maar in Mei gaat ze het echt even oppakken.
[RIJ-ITP] A-pony Silly aan het werk ohz!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 00:17

@Jenkins, super dat Syl even bijgereden kan worden ohz +:)+
@tallechie, morgen lekker op buitenrit :):)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 01:19

FF snel, leuke dag gehad! Morgen meer... nee, nog niets definitief besloten, wel mooie paarden gezien :) .
Morgen ga ik hier bijlezen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 07:42

Goedemorgen..
Gem paarden gekeken, en fijne dag gehad !
Jenkins ruiter op Sil..
Tallechie, veel plezier vandaag in het drentse friese woud.
al 6 jaar op een oven wachten :wow: wauw, dat is best lang...
Ollie bakt appeltaartjes...hmmmm :9 die zien er geweldig lekker uit..en plaatst een ware spreuk _/-\o_ :j

Straks waarschijnlijk voor de laatste keer dit seizoen een rondje met de hondjes trainen...het word te warm, dus aftrainen maar.....wel jammer, maar de hondjes hebben hun vakantie ook wel verdient ! _/-\o_
de hondjes gingen op 5:40 al weer huilen....baal er van...manlief chagarijnig natuurlijk...ik moet daar een oplossing voor vinden... :7 -:) ^)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 08:15

Goedemorgen,

Apart dat voor jou, biancacoo, het trainingsseizoen eindigt, terwijl het voor ons begint. ~~}> Zou je de honden niet kunnen scheren, zodat ze niet te warm worden? Of zeg ik nu iets stoms?

Voor Janouk is het nu echt begonnen. :(:) Vrijdag voor het eerst weer menles gehad; 1/2 uurtje om te beginnen. Zaterdagochtend prive les dressuur onder het zadel en helaas voor Janouk was de planning even veranderd, waardoor ze s middags moest aantreden bij het viertal ~~}> goed voor het luie zweet.
Maar ze deed het echt super. Viertal vindt ze leuk en het is alleen maar stap, draf, galop; niets moeilijks voor haar. Voor ons wel; want het is lastig om alle vier mooi in één tempo te blijven en de afstanden goed te houden. Zeker na het afwenden. haha daar zitten nog wel wat uurtjes training in voor dat het perfect wordt; maar we zijn op weg en het is hartstikke gezellig.

Van links naar rechts: Dior, Wizzerd, Wanabee en Her Royal Badness
Afbeelding

Vandaag is het hier feest, want 18 jaar geleden ben ik bevallen van mijn geweldige zoon. 18 jaar is hij nu!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 09:00

@ janouk gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon..

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 09:06

Janoek gefeliciteerd met je zoon! HRB moest weer hard aan het werk :P

Biancacoo, jammer dat het trainingsseizoen afloopt! en dat gehuil lijkt mij last om af te leren.

Gem, veel plezier en succes met paardjes kijken vandaag!

Ik ga zo lekker naar de koetsenbeurs :D

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 09:09

He HT, ik heb je helemaal niet gezien. Ik was ook zo gefocust :o Je had even moeten zwaaien en roepen.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 09:27

Janouk gefeliciteerd! Leuke hafjes foto!
Gem paardenkijkdag gehad en vandaag weer.
Jenkins bijrijdster voor Sil, handig! Ze past er inderdaad nog wel op.
Biancacoo laatste training, veel plezier.
Tallechie lang moeten wachten op oven, en nu veel foto's maken van al het lekkers dat je gaat bakken!
Ollie ziet er heerlijk uit die appeltaartjes. Ik heb gister ook flink gezondigd; appeltaart, patat, kipnuggets, ontbijtkoek... Vandaag ook nog even door de vingers zien en maandag weer streng streng streng, haha.

Gisteravond weer gejureerd, werd vriendelijk gereden dus dan is het altijd leuk! Gelukkig hier niet al om 5.40 uur huilende honden, maar wel een piepende Beer om 7.00 uur. Straks naar stal, dan met vriendinnetje en de honden wandelen en vanmiddag waarschijnlijk even bij mijn ouders op visite.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 09:33

biancaoo vriendlief had dit huis al gekocht, voordat ik bij hem kwam. En geen oven laten plaatsen. We hebben een combi magnetron gehad, maar dat ging telkens verkeerd. Nu besloten om toch een oven te kopen. balen dat de honden er nu een gewoonte van maken... zeker als het zo vroeg is. Jammer van het trainen, maar is niet anders.

Janouk gave foto wat is Janouk donker van kleur in vergelijking met de anderen. En gefeliciteerd met je zoon

Veel plezier jenkins en gem ook.

Hier een goede nacht gehad... begint er op te lijken. Om 2130 op bed en net wakker. 1 x wakker geweest om 2230. Nu nog proberen eerder naar bed te krijgen.

Zal nog even wat in huishouden doen / aan de administratie doen. We vertrekken rond half 11

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 09:41

Tallechie: veel plezier met je ritten
Frensie: fijn gejureerd
Janouk: goed aan het werk geweest en gefeliciteerd met je zoon
Bianca: vrees dat je dat huilen niet kunt afleren. -O-
Gem: op paardenjacht geweest
Jenkins: Sil laten rijden

En verder weet ik het niet meer. Ga zo zoon weer even laten rijden. Dan kijken wat ik met Thabor kan doen (wil even mennen, maar daarvoor moet manlief wel bij kennis zijn en die ligt nog erg in dromenland) Vanmiddag met Rembrand en groom aangespannen buitenrit in bos van Gasselte. *\o/*

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 10:19

* ik ben even uitzieken onder een steen... Heb 'n goeie verkoudheid te pakken en hartstikke benauwd daardoor.. En een geheugen van een lekgeschoten goudvis.. Dus als ik bijlees, ben ik 't 5 minuten daarna (2 hoestbuien verder) weer kwijt :') *

:(:)
:):)
:*
voor hen die 't nodig hebben

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 10:22

Ik denk dat pup begint omdat die nog alleen slaapt ivm vechten, wellicht toch voorzichtig nog eens proberen samen te zetten, ze is weer in orde en heeft er duidelijk wel van geleerd.

Janouk gefeliciteerd met je zoon.
Frensie beer piept,....ook lekker vroeg dus...
Trainen ging super, als het nu warmer word...luilekkerland voor honden....