[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:08

Dan zal ik de roze elastiekjes niet vergeten in te pakken. *\o/* Paul zou zich echt te pletter schrikken als hij roze vlechtjes moet maken.

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:44

oei frensie, das niet tof...
sterkte!! :(:)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:57

getsie frensie! :(:)

@prinsje; mooie combi! Maar. Misschien gezeur hoor, je auto lijkt zo achterover te hellen? Zeker dat de combi kogeldruk/auto/trekhaak oke is? :)

Roze vlechtjes bij janouk? :P

Het mennen ging....

Vreselijk goed. Die pony is gewoon een kei. Hij begon zowat te stralen toen hij zijn wagentje en tuig klaar zag staan. Meteen braaf stilstaan enzo.. We hebben best een ronde gedaan. Hij ging zo goed! Hij is 2x geschrokken. Een keer was gewoon hilarisch.. Hij schopte knullig tegen een takje aan ofzo en dat vloog naar voor :') Hij wilde het zo graag op een rennen zetten.. Sukkeltje. Maar het bleef bij een beetje een bibberig sprintje van 1,5 pas waarbij hij 30 cm door al zijn benen zakte :')

Zo, nu ga ik asperges schillen! Vriendje is nog bij de autotinter. Bus wordt mooi gemaakt

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:04

weer vaker aan t mennen dus aks :))
fijn dat het na al die tyd gelijk weer super ging :)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:07

Ik moet er nog goed over nadenken haha. Ik heb gruwelijke rugpijn nu.. Mijn wagen is niet heel vlotjes geveerd.. En dat voel ik toch erg goed.. Dus de kartwijfels blijven :=

Maar paardlief is een held :j

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:09

ow, tjah, das niet fijn idd, je rug is wel handig als die er niet teveel last van krijgt,
maar misschien is dat ook weer gewenning?

in elk geval dikke kussens opknopen dan :)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:15

hey Aks, daar heb je wel een punt, was mij ook al opgevallen. Volgens papieren is het ok. Maar die kar staat natuurlijk redelijk dicht bij het aankoppelpunt en mss toch eens laten wegen met zo'n mobiel dingetje om de kogels beetje te sparen i.v.m. genoeg kosten aan deze hobby dit jaar :P

Super dat jouw paardlief zo braaf was en balen van je vering. Vind persoonlijk dat ook bij 'luxe geveerde karren' de vering toch te wensen overlaat en je het altijd voelt in je rug, maar er zal vast verschil in zitten... Kun je de kussens niet zachter maken? Of helpt dat je niet?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:18

mja laten wegen is indd de beste oplossing om het te weten :j verstandig
Niet alleen om de kogel, maar als achterop teveel kracht komt wordt je grip vooraan alleen maar minder.. en die wieltjes vertellen waar we heen gaan :P

Kussens zachter maken weet ik niet of dat zou helpen. Het is echt het welbekende plekje in m'n rug.. Mwa, we wachten het oordeel over 2 weken even af :P want als het mis is in m'n rug kan ik nog zoveel aan m'n wagen veranderen, maar dan moeten ze die rug maken :P

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:30

weet jij waar ze met zo'n mobiel dingetje kunnen wegen toevallig? Zou elke garage dat kunnen?

eerst die uitslag maar afwachten is erg verstandig... we hopen natuurlijk dat die uitslag gewoon goed is!!!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:36

janouk schreef:
Dan zal ik de roze elastiekjes niet vergeten in te pakken. *\o/* Paul zou zich echt te pletter schrikken als hij roze vlechtjes moet maken.

We kunnen Paul ook laten schrikken, Janouk stiekem in stal vlechten hihi als hij dan weer bij haar komt grijnz.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:38

@prinsje; ik zal zo 's vragen als vriendje thuis is! :)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:39

@Ipsilonka: Hihi, met van die strikjes-elastiekjes in roze.... _O_

@Aks: thnx alvast :D

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 17:46

Ipsilonka schreef:
janouk schreef:

We kunnen Paul ook laten schrikken, Janouk stiekem in stal vlechten hihi als hij dan weer bij haar komt grijnz.

Paul is mij gewend :D er gebeuren hier wel meer rare dingen. Hij zal dus wel op zoek gaan naar mij. haha
Maar leef je gerust uit met roze strikjes. Staat mooi bij de glimmende frontriem :D als je maar niet met borstels/kammen aan haar manen komt; daar ben ik allergisch voor. Alles gaat met de hand. Heel voorzichtig.

@frensie :(:) beterschap met je mond

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 21:37

Geen kammen en borstels bij Janouk ~~}>
Supergave combi van PrinsjeH *D ik ben vroeger aantal keer naar de zomerkampen geweest vond het altijd erg gezellig, leerzaam en heerlijk zo'n week gewoon alleen bezig met paarden en paarden en... paarden :D
Ik vind het altijd ongelovelijk als die paarden na maanden (of toen bij Rizanta na iets van 7 jaar := ) zomaar weer weglopen met zo'n wagen alsof het gisteren was. Zie Diddletje zo staan glimmen <3

Bij ons op stal staan trouwens twee paardjes die beleerd worden en die beiden te koop staan. Een heel leuk tinkertje en een mooi bruin pony'tje. Beiden D maat en ruin. Mocht iemand iets in die maat zoeken, let me know.

Zo heb me vandaag echt door de dag heen gesleept. Weer een boek uitgelezen dat wel. Ik probeer dus genoeg rust te nemen maar dat is so not me. Vanavond zijn we lekker even wezen eten in http://www.chilitime.nl zo'n lekker gezellig klein Thais restaurantje, een van die vele eethuisjes die onze wijk rijk is. Was ik wel aan toe!

Morgen knal ik zodra ik wakker ben naar stal..... even uitwaaien. Moet wel wat goede moed opdoen want Han's neef die nogal :):) is >;) komt logeren ...

**edit** @SL sorry overheen gelezen wat een afschuwelijk bericht |(

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 21:48

janouk: is maar goed dat paul dit allemaal niet leest, anders "durft" hij niet eens meer op ponykamp te gaan :j
aks: weer genoten van haar haarbal voor de wagen
mick voor het raampje van de trailer <3
prinsjeH: mijn kwpner heeft allemaal tumoren,verzekering is accoord gegaan met de afkeuring van het kliniek,nu wacht ik tot ik eraan toe ben om haar te laten inslapen,dus het was niet sunrise...die muts was 7 dagen zooo hengstig(tja wat wil je met een net gecastereerde kerel in de koppel waar ze nooit op reageerde) dat ze al die dagen niet at of dronk...nu weer over en met de dierenarts maar eens bespreken hoe we dat over 18 dagen gaan oplossen als ze weer hengstig word :j

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:55

Bummer, geen wedstrijd zondag voor mij :( Det is nog niet ok.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 07:01

Balen ipsilonka !!!

Hihi roze elastiekjes voor paul en janouk.

VHU die zich verveeld en morgen weer naar het paard gaat.

Aks die een rondje met de kar heeft gedaan super hoor !!!!

PrinsjeH leuk filmpje en foto's en gave combi !!!

Zo ik ben er klaar voor zo op weg naar de pony's en dan op naar Oosterland. Remko rijd eerst met Robijn daar ga ik foto's van maken
en dan mag ik zelf met Ferro aan de start verschijnen. Vorig jaar was ik 1e en ollie 2e maar er doen veel snelle mee dus als ik
in de top 5 eindig ben ik tevreden.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 07:17

@Janouk: Heeft een Paul die nergens van staat te kijken... dus glitterspray, roze strikjes, roze bandages etc. mee op ponykamp... _O_
@VHU: Vandaag lekker naar stal, energie opdoen voor een in aantocht zijnde loge... Gisteren nog wel gezellig gegeten.
@HT: Jeetje, heftig met de kwpn-er. Bezig met een afscheid dus. Heel veel sterkte daarmee en hier je hart af en toe luchten hoor, werkt therapeutisch... Sunrise is gekke hengstigerd :+ Die is zo zwaar verliefd dat ze niet meer wil eten...
@Ipsilonka: Balen van wedstrijd afzeggen. Wat heeft Det precies? Ga wel even teruglezen...
@Maisie: Dankje en jij heel veel succes in Oosterland, gaat Ollie daar nu ook naar toe??? Benieuwd naar de uitslagen. En leuk, Ferro en Robijn allebei in het deelnemersveld. Toitoitoi +:)+
@Ollie: heel veel succes met marathon vandaag en dressuur/vaardigheid morgen!!!! Toitoitoi +:)+

En nu een bakje koffie... En genieten van een hopelijk heerlijke dag! We gaan nog even relaxed buitenritje rijden met Mick voor de kar. Ik rijd trouwens al 2 maanden niet meer op hem. De laatste keer was niet zo relaxed gegaan en nu heb ik eigenlijk niet zoveel motivatie/zin meer om erop te klimmen en te dressuren en rondjes in de bak rijden heb ik een hekel aan. Vind dan longeren en inspannen honderd keer leuker! Het zadel gaat wel mee naar Ermelo, wil wel even het bos in met hem natuurlijk!
Iedereen een fijne dag!!! En de wedstrijdrijders die ik vergeten ben allemaal veel succes!!!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 07:26

Goedemorgen allemaal!!

@ Ipsilonka vervelend dat Det nog kreupel is! Weet je ook wat er precies is?
@ PrinsjeH veel plezier en maak een lekkere rit!
@ Maisie en andere wedstrijdgangers: SUCCES

Pijn aan de wortelontsteking is gelukkig goed te controleren met ibuprofen en de antibiotica zal ook snel aanslaan en dan gaat de pijn helemaal weer weg.

Gistermiddag is Bubbles d'r dochter Moosje bij ons gekomen om te logeren. Het was wel alsof er een herkenning was tussen Moosje en Bubbles, want Bub is normaal de eerste minuten wat terughoudend met vreemde honden, maar nu was het meteen vanaf de eerste tel twee handen op één buik, echt heel leuk om te zien!
Ze heeft vannacht lekker rustig samen met Bub in de woonkamer liggen slapen en gisteravond is ze even meegeweest naar stal. Ze luistert goed.
Even 2 fotootjes

Moosje (31 mei wordt ze 1 jaar) spelen met Bubbles
Afbeelding

De roedel van 3
Afbeelding

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 07:31

schattig frensie!! :D 3 grote woefs :D

@prinsje; veel plezier! Ben het helaas vergeten te vragen van de kogeldruk.. Oeps.. Maar ga dat morgen doen :) Vandaag is vriendje weg, rally in bocholt geloof ik :)

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 07:54

:wave:
*komt even langs om te zwaaien*

wordt gezellig doorgekletst hier! :D

sterkte voor wie het nodig heeft! :(:)

en verder allemaal een heel fijn weekend!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 08:04

Goedemorgen

Sterkte, succes, veel plezier voor wie het nodig heeft. Gaat een beetje snel hier..... dus sluit me aan bij de laatste paar samenvattingen :o

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 08:20

goedemorgen :wave:

@prinsje, wat die goed voor kar, mooi omhoog getrokken beentje, zag pics en filmpje voorbij komen
@frensie, hopen dat de pijn snel weg is
@aks, toch kar zelf houden? Uit ervaring, kussens erachter kan idd schelen.
@vhu, hier zoeken we verlopig nog geen paardje bij, als floris over paar jaar nog rijden leuk vindt, wie weet dan, nu heeft hij lol met ilona

wedstrijdgangers succes vandaag
gisteren had ik ook fotoshoot. Zal zo fotootje plaatsen :j

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 08:22

vriendin van mij had nog een shoot te goed, eerst kon niet door mijn volle agenda, daarna door regenweer, maar het is goedgekomen.
dochterlief met papa
Afbeelding
dochterlief met mama
Afbeelding

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 08:45

Det heeft 2 weken terug iets verrekt ofzo in haar rug. Met rijden (met kar uiteraard) schiet ze rechtsom in de stress. Loopt dus rechtsom helemaal linksom gebogen, en dan kun je geen bochtjes draaien haha. Dus kreupel is ze niet maar ik kan er niks mee (ja, linksom rijden :P ) Dinsdag ben ik bij de osteopaat geweest, en was er dus van overtuigd dat het nu goed zou zijn... Echt balen! Nog maar een paar daagjes niet voor de wagen en longeren maar, als dat wel goed gaat. Ik weet t ff niet!