Paul zou zich echt te pletter schrikken als hij roze vlechtjes moet maken. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Hij wilde het zo graag op een rennen zetten.. Sukkeltje. Maar het bleef bij een beetje een bibberig sprintje van 1,5 pas waarbij hij 30 cm door al zijn benen zakte 

verstandig
want als het mis is in m'n rug kan ik nog zoveel aan m'n wagen veranderen, maar dan moeten ze die rug maken

Ipsilonka schreef:janouk schreef:Dan zal ik de roze elastiekjes niet vergeten in te pakken.Paul zou zich echt te pletter schrikken als hij roze vlechtjes moet maken.
We kunnen Paul ook laten schrikken, Janouk stiekem in stal vlechten hihi als hij dan weer bij haar komt grijnz.
er gebeuren hier wel meer rare dingen. Hij zal dus wel op zoek gaan naar mij. haha
als je maar niet met borstels/kammen aan haar manen komt; daar ben ik allergisch voor. Alles gaat met de hand. Heel voorzichtig.
beterschap met je mond
ik ben vroeger aantal keer naar de zomerkampen geweest vond het altijd erg gezellig, leerzaam en heerlijk zo'n week gewoon alleen bezig met paarden en paarden en... paarden
) zomaar weer weglopen met zo'n wagen alsof het gisteren was. Zie Diddletje zo staan glimmen
is
komt logeren ...
Det is nog niet ok. 
Die is zo zwaar verliefd dat ze niet meer wil eten...
3 grote woefs 
Vandaag is vriendje weg, rally in bocholt geloof ik

) Dinsdag ben ik bij de osteopaat geweest, en was er dus van overtuigd dat het nu goed zou zijn... Echt balen! Nog maar een paar daagjes niet voor de wagen en longeren maar, als dat wel goed gaat. Ik weet t ff niet!