Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik dacht nog ik doe het bonnetje in mijn rijbewijs dan raak ik die niet kwijt. Vervolgens raak ik mijn rijbewijs kwijt. Allebei gefeliciteerd nog trouwens 

!
Nouja ik heb nog niet eens mijn autorijbewijs(moet nog een paar jaar wachten)
vind het wel fijn 
Rijbewijs en het bonnetje zitten in mijn portemonee. Vind het jammer dat ze het papiertje niet ongeldig kunnen maken en dat je het terugkrijgt, maar dat ze hem helemaal innemen 

ben erg benieuwd
is een twee daagse, dus ben er het weekend niet! Napie schreef:Ik men met kleppen: 1 pony reageert namelijk nogal als ik de andere met de zweep aandrijf. Ik vind het sowieso wel praktisch ivm eventuele boskabouters en trollen die hier schijnbaar vaak blijken te zitten.
Ik rij altijd wel met een iets te zware aanhangwagen (op papier, echter niet tot maximale laadvermogen geladen) maar om daar mijn E voor te gaan halen. Mijn man rijd altijd met de pony's. We hebben de trailer twee jaar geleden laten terug keuren zodat ik er wel mee mag rijden.

mijn mini shetten tuig heeft hij namelijk met een shetmaat singel geleverd
Ga nu een nieuwe singel laten maken bij een tuigmaker want volgens hem kan er geen maat pony singel aan mijn minishetten tuig (ja pony is breed geworden)
maarr wij hebben nu toch 2 hoofstellen gekocht met, ik heb namelijk met een dressuurwedstrijd de tip van een jury gekregen om toch met te rijden, want zeker in het 2span kijkt meneer gewoon echt naar achter om mij in de gaten te houden.
.