Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

. 

Zo balen van die val en dat je dan paar weken niet je ei kwijt kunt waar je 'm wil leggen (haha, spreekwoordelijk natuurlijk he)... Maar weet je, voor je het weet ben je weer helemaal back in business, geef 't de tijd die 't nodig heeft!!! Ik zit hier aan huis gekluisterd door klusjesmannen, ook niet-leuk bah

En neem mee die camera! 
Volgende week eerst naar menweek
Moosje is één van Bubbles d'r 'puppies'!!
Manlief is vanochtend werken maar zou vanmiddag thuis zijn. Ze zijn druk druk druk met de zaak (manlief heeft eigen zaak met broer) want de ene vestiging moet eind deze maand verhuizen naar een nieuw pand en de andere vestiging gaat ook helemaal verbouwd worden. Er komen een paar grote, hele positieve, veranderingen in de zaak dus er komt een drukke tijd aan, maar wel heel gaaf en spannend! We mogen in onze handjes knijpen dat het in deze tijden zo goed gaat met de zaak. 

:
Heb gisteren voor het eerst in een automaat gereden, dat is wel raar hoor. Op zich ging het prima, af en toe gaat rechterhand wel naar de pook, maar ik had voor de zekerheid mijn linkerbeen maar beetje weggezet. Zegt manlief (om te testen, de grapjas) ineens: pas op. Dus ik vol op de rem en ja hoor, linkerbeen stond ook mooi op de lege plek waar koppelingspedaal hoort te zitten. Maar goed, ik kan vanmiddag mooi boodschappen halen met zijn auto. Hoef ik niet bang te zijn dat de tank ineens weer leeg is.
Paul en Janouk gaan 2 weken later op ponykamp in Ermelo. Jammer dat jullie niet gelijk in Ermelo zijn.
En dank voor je bemoedigende woorden, ik neem ook maar aan dat er een ontspannen en gemoedelijk sfeertje hangt 
Heel veel zin in, ik ga uiteraard zorgen voor volledige verslaglegging hier hahaha
maar dat lukt niet zo.