[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 10:40

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 10:45

zo gaaffff!!!!

ziet er super uit :))
wat tilt die de beentjes mooi op ook he...
<3

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 10:51

leuk filmpje! :)

woehoe!! :):)
Wij gaan zo paardlief voor het eerst in ehh... ja.. bijna 10 maanden vrees ik.. weer inspannen voor de wagen!! :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 10:54

ow gaaf aks, geniet ervan he.
was je kar niet verkocht dan ook,
of inmiddels al een andere ?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 10:55

Dansende Mick!
@Akshay veel plezier!

Hier dagje rustig aan -O- verveel me nu al rot. Zo maar weer lezen op de bank. Boek ook al bijna weer uit..... Heb al wel lekker gewandeld met de hondjes. En uitgebreid koffie gedronken :9k en nog eens koffie :9k

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 10:55

Goeiemorgen! Ben in een hurry, dus alleen ff TA-update.
ik heb net Ben Horsmans gebeld, en hij komt de woensdag na Pinksteren wolfskiezen trekken. Herstel duurt variërend 4 - 10 dagen. Kan ik iig de oefenwedstrijd op 27 mei nog meedoen, want tijdens het werk heeft ze geen last. Prijs zal inclusief sedatie, visite en voorrijden tegen de 100 euro zijn, dus dat blijft acceptabel (als ik hoor wat er soms berekend wordt). Als het herstel volgens prognose verloopt, kan ik daarna de wedstrijd in Mariahout op 16 juni ook gewoon weer meedoen, al zal mijn voorbereiding dan wat minder zijn. En zo niet, dan heb ik pech :+ .

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 10:57

Aks, wow, heel veel plezier met wollie voor de wagen, is tie nog wollie of valt 't mee??? Maak je snel weer spektakelfoto's (die zijn altijd zo leuk) :D

Bic, thanks, leuk he, die knietjes <3

VHU, hmmm vervelen is bud -O- Zo balen van die val en dat je dan paar weken niet je ei kwijt kunt waar je 'm wil leggen (haha, spreekwoordelijk natuurlijk he)... Maar weet je, voor je het weet ben je weer helemaal back in business, geef 't de tijd die 't nodig heeft!!! Ik zit hier aan huis gekluisterd door klusjesmannen, ook niet-leuk bah |o

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 10:58

wauw wat een beenwerk,mooi filmpje
aks: veel plezier met inspannen
hier een sunrise die eindelijk weer wat gaat eten...hengstigheid over,veel afgevallen,normaal maar 1 dag echt hengstig maar nu....7dagen...(wat wel normaal is maar niet voor sun,die eet gewoon 7 dagen bijna niets zelfs geen hooi en dan is dat wel erg lang) :j

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 11:00

@bic; nee wagen nog neit verkocht :)
Vriendje vindt het ook zonde, haha.

Hij is niet heel wollig meer. Schouder is al door de haren heen zelfs! Zal eens kijken of mijn camera mee gaat.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 11:03

prinsje, ik vind hem zo leuk :))
snel echt gaan afspreken hoor.

@aks, terecht van je vriend, je kan er samen zoveel plezier aan hebben.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 11:11

@HT: hoe gaat het nu met jou en kun je al denken aan wat komen gaat? Ik las dat jij een heel moeilijke beslissing hebt genomen, maar ben ergens de draad kwijtgeraakt. Ging dat ook over Sunrise? Sorry als het moeilijk is om deze vraag te zien, negeer gerust zo je wilt!

@Aks: wow, schouder al vrij, mooi! ;-) En neem mee die camera! :D

@Bic: haha, hij is leuk klein he, maar hij toont zich best wel groot, de stiekemerd. En vergeleken met Har is hij ook wel stukje groter natuurlijk.

10 Juni is 'live' he :D Volgende week eerst naar menweek *\o/*

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 11:15

:)) 10 juni live :))

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 11:23

@ PrinsjeH ga je volgende week naar de KNHS voor instructieweek? Leuk veel plezier!!

@ Aks super dat je weer gaat mennen! Have fun!

@ VHU lekker aan het vervelen. Filmpje opzetten? Vind ik altijd heerlijk, op de bank en filmpje aan, onder quilt liggen...

Ik heb al sinds maandag kiespijn, vannacht heb ik er ook even wakker van gelegen, dus vanmiddag maar bezoekje brengen aan de tandarts... En vanaf vanmiddag tot en met 2e pinksterdag komt Moosje bij ons logeren! *\o/* Moosje is één van Bubbles d'r 'puppies'!!

Heb Gwin al gereden vanochtend, mest uit de wei gehaald (we staan met 4 merries samen in de wei dus halen omstebeurt de mest eruit) stalletje gedaan en nu aan de koffie :9k Manlief is vanochtend werken maar zou vanmiddag thuis zijn. Ze zijn druk druk druk met de zaak (manlief heeft eigen zaak met broer) want de ene vestiging moet eind deze maand verhuizen naar een nieuw pand en de andere vestiging gaat ook helemaal verbouwd worden. Er komen een paar grote, hele positieve, veranderingen in de zaak dus er komt een drukke tijd aan, maar wel heel gaaf en spannend! We mogen in onze handjes knijpen dat het in deze tijden zo goed gaat met de zaak.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 11:25

hoi Frensie, yep naar de KNHS, a.s. maandag al, best spannend, vraag me af of we daar wel op ons plek zijn aangezien we er nog geen fluit van kunnen en een aantal deelnemers kennelijk al heel hoog rijden, maar goed, we will see, zal wel leuk zijn ;-)

Benieuwd naar jouw grote, positieve veranderingen... en top dat het zo goed gaat!

Hier nog ff onze combi showen:
Afbeelding

en kijk Mick door het raampje kijken <3 :
Afbeelding

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 11:27

super combi :))

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 11:28

:)) thnxxx

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 11:34

@ PrinsjeH je gaat erheen om te leren! Dus je bent er zeker op je plek!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 11:42

@Frensie: dat is natuurlijk helemaal waar! Succes met je kiespijn en bij de tandarts, hoop dat het snel te verhelpen is, want is vervelende pijn :(:)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 12:28

Prinsje: alvast veel plezier bij de menweek. Lijkt me erg leuk
Frensie: kiespijn, au
Aks: ben heel benieuwd hoe het mennen gaat. Best een beetje spannend denk ik. Wij gaan binnenkort (als Thabor weer op conditie is) met Thabor ook het mennen weer op pakken. Ik hoop dat ik het straks wel weer met hem durf, want hij loopt zo mooi voor de wagen. Gelukkig krijgen we er hulp bij, dus komt vast goed.
VHU: sterkte met vervelen... Is het bij jullie ook mooi weer, anders lekker buiten gaan vervelen.

Heb vanmorgen Rembrand ohz gereden, was alweer tijdje terug, dus voelde wel onwennig. Daarna Thabor gelongeerd. Liep heel braaf. Daarna samen met zoon en de honden de paarden weer naar de zomerwei gebracht en gelijk even uitgemest. Toen ik thuis kwam vroeg de buurman hulp. Of ik met de tractor 3 auto's op zijn erf wilde verslepen. Zijn erf staat vol met halfvergane Alfa's. Dus even de tractor gepakt en de boel versleept. Zegt hij na afloop, je kan aan het einde wel draaien. Ik: huh, ik rij gewoon even achteruit hoor. Zo moeilijk is dat toch ook weer niet??? Kan nog wel een beetje rijden :D Heb gisteren voor het eerst in een automaat gereden, dat is wel raar hoor. Op zich ging het prima, af en toe gaat rechterhand wel naar de pook, maar ik had voor de zekerheid mijn linkerbeen maar beetje weggezet. Zegt manlief (om te testen, de grapjas) ineens: pas op. Dus ik vol op de rem en ja hoor, linkerbeen stond ook mooi op de lege plek waar koppelingspedaal hoort te zitten. Maar goed, ik kan vanmiddag mooi boodschappen halen met zijn auto. Hoef ik niet bang te zijn dat de tank ineens weer leeg is.

Trouwens, gisteren in het circus zaten we naast Imca Marina. Zij was aanwezig ivm de doop van een pasgeboren witte kameel. Helemaal aan het eiind ging ze ook nog zingen. Nou dat hoefde van ons niet, niet onze smaak. Maar goed, hoort erbij. Zit ze gewoon gruwelijk te playbacken. Zoooooo slecht. Doe dan niets.

Nou, ik ga even wat bank hangen. Straks komt er een vriendje spelen, dus kan helaas neit naar bed. Dan maar in de tuin wat lezen/hangen.

Moet eigenljk ook nog huishouden doen en iets met pony, maar heb weinig zin :o

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:20

Sl: wat is dat erg van dat meisje, je kan alleen maar hopen dat het nog een beetje goed komt :(:)
Tine10: naar circus, lijkt me toch wel heel leuk, wat vind je er niet leuk aan? Ja het schijnt dat hengsten makkelijker te manipuleren zijn. Kan je makkelijker als leider boven blijven staan. Bij merries is dat niet altijd makkelijk. En ruinen missen waarschijnlijk net die extra uitstraling die een hengst wel heeft en dan nog stoer op de trekker! +:)+ .
Prinsjeh: toch leuke foto’s. Zag ook nog een leuk filmpje voorbij komen, hij kan inderdaad mooi heffen! Wat betreft de menweek, er rijden mensen mee die van hoog tot laag rijden of gewoon recreatief, en je komt om wat te leren, en het is reuze gezellig, je hoort er zo bij, dus ik denk wel dat je het heel leuk vind! _/-\o_
Akshay: moet lukken, gisteravond ook weer een pony van iemand voor de wagen gezet na 2 jaar, hij deed alsof hij het gisteren nog gedaan had. Succes en veel plezier +:)+
Gem: misschien voelt hij zich juist beter na de tandarts :(:)

vanochtend lekker met pink gereden, neem haar morgen maar mee naar oosterland, blondie is nog steeds kreupel, heel vervelend weer.
dus ga nu me spullen bij elkaar zoeken en vanavond verkennen %)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 15:11

@prinsjeH Leuk naar Ermelo op ponykamp :D Paul en Janouk gaan 2 weken later op ponykamp in Ermelo. Jammer dat jullie niet gelijk in Ermelo zijn.
Heel veel plezier. Ik ben heel benieuwd hoe je het vindt. Ik heb het vroeger een aantal keer M/Z dressuur kamp onder het zadel gedaan. Ik vond het toen geweldig.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 15:35

@Kiss: Succes met verkennen, wat jammer van Blondie, hoe komt de kreupelheid of heb je er nog geen zicht op? Fijn dat Pink mee kan, weer mooie ervaring erbij :D En dank voor je bemoedigende woorden, ik neem ook maar aan dat er een ontspannen en gemoedelijk sfeertje hangt ;-)

@Janouk: Hihi, wij voelen ons net van die basisschoolkinderen die op ponykamp gaan :+ Heel veel zin in, ik ga uiteraard zorgen voor volledige verslaglegging hier hahaha _O-

De trailer is net even voor onderhoud geweest, de banden keurig nagekeken, op spanning gebracht en gaat goed komen.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 15:48

Puber hier thuis zit zijn vader al weken te pesten:
Ga je spannende verhalen vertellen bij het kampvuur? Penny vlechtjes maken bij Janouk? s Nachts stiekem de meiden laten schrikken? _/-\o_ _/-\o_
Ik probeer een serieus gezicht te trekken :D :D maar dat lukt niet zo.

Wij zijn zeker nieuwsgierig naar je verslag. Dan kan ik kijken wat ik niet moet vergeten in te pakken. haha

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:02

Zo, terug van de tandarts. Ik had al zo'n vermoeden, ik heb een wortelontsteking aan een kies die al 2x een wortelkanaalbehandeling heeft gehad, maar nu aan een andere worteltak. De eerste keer was 2002, daarna 2007 nu dus weer 5 jaar verder, 2012. Heb nu antibiotica mee. Kon kiezen, nieuwe behandeling of laten trekken. Heb maar voor het eerste gekozen, dus 31 mei weer een wortelkanaalbehandeling. Ook meteen maar even ibuprofen gehaald bij de apotheek, want die had ik niet meer.

Tis hier buiten heel donker aan het worden... ben benieuwd wat daar uit gaat komen...

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:06

@Janouk: Whahahaha... leren vlechten zou een leuke zijn voor die mannen vooral, dat ga ik straks tegen vriendlief zeggen, dat ik het programma heb gekregen en dat het maandagmiddag leren vlechten is. Hihi, nu al zin in _O_

@Frensie: Auw! Ik hoop voor je dat de Antibiotica zijn werk goed doet en ze de 31e goed bij die wortelpunt kunnen komen :(:)