[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:02

Hoort erbij Tallechie, toen Han zo klein was was het bij ons net zo dus begrijp het helemaal hoor. Pony wordt goed verzorgd toch? En wat rust ivm beentjes is vast niet verkeerd geweest :)

Had ik mijn moeder veilig in de trein gezet, stopte de boel in Zwolle, moest ze daar verder met de bus naar Meppel, is toch niet te geloven? Gelukkig woont mijn neef in Zwolle die heeft oma weer opgepikt en mijn vader is ze tegemoet gereden, zo hoefde ze niet verder met de trein. Mijn moeder is niet meer zo 'goed' zeg maar maar ze wil zo graag alles nog 'zelf' doen, zelfstandig zijn, dus ze reist in principe graag met de trein, als ze er een maal maar in zit. Maar vandaag leek het wel of het niet goed kon gaan. Maar goed, ze is weer thuis pfffff.

Hier goed nieuws *\o/* manlief hoeft hoogstwaarschijnlijk niet 3 maanden achter elkaar naar India *\o/*

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:04

VanHuisUit schreef:
IngridM ik heb iets gemist was je dan over :r gegaan gisteren bij Ollie?

haha nee hoor, maar ik had toch gedroomd dat ik ingespannen werd en shetje Hans moest voortrekken ? Dus tja, dan durf ik niet meer te komen nu want straks moet ik "weer" :D
Bovendien kreeg ik kaasfondue als beloning (in droom) en dat lust ik niet en dat weet Ollie hahahah :D

Fijn die NS he......gelukkig is het zo voor je moeder goed opgelost.
Fijn als je mannetje lekker thuisblijft !

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:06

Meid weet je dat ik dat helemaal verkeerd gelezen had :+ ik dacht echt dat Hans voor een wagentje had gestaan, dan niet wilde lopen of zoiets en jij hem steeds bij het hoofdstel had gepakt etc _O-
Nou ik ben echt aan rust toe zeg hahaha.

Ben zeker blij dat hij niet zo lang weg hoeft. Hij moet wel regelmatig een of twee, soms drie weken weg maar 3 maanden non stop is (vooral in de weekenden) echt zoooooo lang & saai. Tja en die NS.... |o

Bicci past jullie wagen dan niet in de trailer? Dan kun je gewoon met de wagen & trailer eerst rijden en daarna met peerd erin toch?
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 08-10-11 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:09

oeh fijn VHU dat hij niet zo lang weg hoeft!

een :(:) voor daan

allemaal natgeregende mensen :=
Ik heb heel de tijd auto's heel dicht naast elkaar geparkeerd zodat ik zo over kon schuiven naar de volgende :')

Mijn pizzatje is bijna klaar :9 en daarna gaat ik lekker aan een bessen-upje. dan lig ik vast zo op apengapen :')
Vriendlief belde net, de rally is geneutraliseerd (=afgelast) op het einde. Omdat de baan vol politie moest komen ivm agressieve zatlappen... *zucht* jammer van al die teams die daar lekker met hun hobby bezig waren...

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:10

nee nog erger, ik moest ervoor van Ollie (!) en Hans mocht lekker gaan zitten en ik maar draven..... 8-)

Dus Ollie nodigt me uit om morgen te komen en toen zei ik 'nu durf ik niet meer' 8-)

waar je 's nachts al niet mee bezig kan zijn :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:10

:+
Nou zeg Naaltje wat zonde zeg van die ralley. Moest er nog aan denken vandaag, staand in de modder, dat het wel echt goed ralley weer was :P
Zie je zo bezig met die auto's B-)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:13

Nou ik was niet op de rally
Maar vermoed dat vriendje lekker de bus langs het parcours heeft gezet en zich daarin heeft verschanst :))
wel spektakel natuurlijk! Inschattingsfoutjes op nat wegdek zijn iets euh.. heftiger :P

Ik heb heerlijk gespeeld met de auto's vandaag :)) m'n baas moet dan helemaal om mij lachen als ik zo bezig ben :') ze zijn wel trots op me :+

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:13

Zonde Naaltje, vind ik nou ook altijd van de voetbal en alle andere zaken waar zuiplappen de boel moeten verzieken.

Nou ga lekker uitrusten van de dag op de bank en wat wordfeud doen:-)
Lekker rustig avondje, lekker burgerlijk hihi HEERLIJK !!!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:52

Naaltje schreef:
dan had je beter vandaag kunnen proberen je kar te brengen. Door zelf even met een aanhangertje te rijden vermoed ik :=Ik kom morgen bij Sintels even kijken. Sowieso Lacuun aanmoedigen. Moet even kijken hoe ik verder met m'n tijd zit.
Hele dag gewerkt vandaag. Rete druk := Maar ging heerlijk! :D Nu net pas thuis. Ben niet meer langs stal gereden, kwam dikke bui aan, en zonder mijn kusje slaapt dids ook wel :+ ben er morgenochtend toch :)

jah, wss wel idd, majah...vandaag 1jaartje getrouwd...dus hadden al beetje planning..
viel overigens ook al deels in water...
en de aaf ook, hadden gereserveerd bij de japanner, (ook gegeten emt de familie op onze trouwdag), maar DRUK!!..moesten eigenlijk zelfs maar even plaatsnemen tot de tafel leeg was....hallo....zijn nu gewoon maar weer thuis...hebben bij bezorgbeer besteld nu..

morgen gewoon kei-hard duimen voor redelijk weer dan maar...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:54

VanHuisUit schreef:
Hoort erbij Tallechie, toen Han zo klein was was het bij ons net zo dus begrijp het helemaal hoor. Pony wordt goed verzorgd toch? En wat rust ivm beentjes is vast niet verkeerd geweest :)

Had ik mijn moeder veilig in de trein gezet, stopte de boel in Zwolle, moest ze daar verder met de bus naar Meppel, is toch niet te geloven? Gelukkig woont mijn neef in Zwolle die heeft oma weer opgepikt en mijn vader is ze tegemoet gereden, zo hoefde ze niet verder met de trein. Mijn moeder is niet meer zo 'goed' zeg maar maar ze wil zo graag alles nog 'zelf' doen, zelfstandig zijn, dus ze reist in principe graag met de trein, als ze er een maal maar in zit. Maar vandaag leek het wel of het niet goed kon gaan. Maar goed, ze is weer thuis pfffff.

Hier goed nieuws *\o/* manlief hoeft hoogstwaarschijnlijk niet 3 maanden achter elkaar naar India *\o/*

oef!! das zeker goed nieuws *\o/*

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:56

bezorgbeer is ook lekker :))

ben m'n nagels aan het schilderen :=
soort van euh.. omgericht gedrag noemen we het maar :')

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 19:57

VanHuisUit schreef:
Meid weet je dat ik dat helemaal verkeerd gelezen had :+ ik dacht echt dat Hans voor een wagentje had gestaan, dan niet wilde lopen of zoiets en jij hem steeds bij het hoofdstel had gepakt etc _O-
Nou ik ben echt aan rust toe zeg hahaha.

Ben zeker blij dat hij niet zo lang weg hoeft. Hij moet wel regelmatig een of twee, soms drie weken weg maar 3 maanden non stop is (vooral in de weekenden) echt zoooooo lang & saai. Tja en die NS.... |o

Bicci past jullie wagen dan niet in de trailer? Dan kun je gewoon met de wagen & trailer eerst rijden en daarna met peerd erin toch?

helaas, hebben maar 1,5peerds trailer...marathonwagentje is te breed
was wel keigoed idee geweest trouwens...nu nog aanhanger huren word hem ook niet denk.

(hoezo allereerste keer met kar op wedstrijd,hahaha, lopen nu tegen ale beginnersfouten aan geloof ik,lol, zou er nooit aan gedacht hebben idd)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:02

hoe laat moet je er zijn dan. Huurbedrijven zijn vanaf 8 uur volgens mij open

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:02

Ik ben ook in te huren hoor, heb al ervaring om voor een wagentje te lopen en er zat nog een shet op ook _O-

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:03

op zondag niet vermoed ik..

*gaat verder schilderen*

:') _/-\o_ gaat stuk om IngridM haar opmerking :')

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:04

dat denk ik ook naaldje...hihi

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:13

Wel die aanhangwagens die je kunt huren bij benzinestations hoor, tenminste hier in Rotjeknor. Kun je gewoon tijdens openingstijden terecht. De Texaco pomp hier bij afslag 21 rondweg Rotterdam is zelf 24 u/pd open. Dus kun je altijd terecht.

@Bicci ik ben dan zo'n persoon die altijd alles tot in de kleinste details regelt met zoiets vind het dan wel grappig van je te lezen dat je daar niet aan had gedacht (de mogelijkheid van slecht weer), heerlijk vind ik dat, ik wou dat ik dat had. Ik heb altijd allerlei scenario's in mijn hoofd & compleet uitgewerkt, inclusief what to do if.... alles het niet doet enzo hahaha :=

Balen zeg van de Japanner, ook niet netjes denk ik dan.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 08-10-11 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:16

Boedelbakken kan je hier idd gewoon bij de pomp huren, zondag ook dus.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:28

Bic: Succes morgen :D.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:32

VanHuisUit schreef:
Wel die aanhangwagens die je kunt huren bij benzinestations hoor, tenminste hier in Rotjeknor. Kun je gewoon tijdens openingstijden terecht. De Texaco pomp hier bij afslag 21 rondweg Rotterdam is zelf 24 u/pd open. Dus kun je altijd terecht.

@Bicci ik ben dan zo'n persoon die altijd alles tot in de kleinste details regelt met zoiets vind het dan wel grappig van je te lezen dat je daar niet aan had gedacht (de mogelijkheid van slecht weer), heerlijk vind ik dat, ik wou dat ik dat had. Ik heb altijd allerlei scenario's in mijn hoofd & compleet uitgewerkt, inclusief what to do if.... alles het niet doet enzo hahaha :=

Balen zeg van de Japanner, ook niet netjes denk ik dan.

regelen dat vervoer oke is gaat volgende keer wel lukken idd...haaha
gelijk geleerd he,
opzich wel overdacht dat als je tevoet gaat, ook rust moet inlassen vor je aan parcours begint, majah...

van japanner...tjah....we hadden gereserveerd...dan verwacht je toch dat je tafel vrij is...bovendien was de reservering om 7uur...en we waren ietsje te laat...10 over 7..dan zou die tafel zeker leeg moeten zijn niet?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:32

een boedelbak gaat die kar niet inpassen....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:38

Bij 'ons' pompstation hebben ze boedelbakken met/zonder huif en grotere en kleinere aanhangwagens. Maar ik vrees dat jullie anders gewoon met regenjassen / dekens pluus e.d. op pad zullen moeten gaan :7 en erg hard moeten duimen voor geen buien precies ter hoogte van waar jullie dan rijden.
Laat me dan weten waar je rijdt, komen wij ook nog even langs haha.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:41

die heb ik idd niet zien staan hier, alleen met zo'n "huif" die zijn niet erg groot ook niet....

als we zoveel geluk mogen hebben, zijn we 14:05 aan de beurt :))

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:46

breda verwachting valt reuze mee morgen hoor :j
maandag issie ***

ik wil om uiterlijk kwart over 1 bij sintels zijn :)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:48

de ochtend word zoals het eruit ziet wel leefbaar idd he?

eind ochtend begin middag begint het...
wij zouden rond half 1 van stal moeten vertrekken met de kar...
zouuuu betekenen dat het dan dus al regent en niet meer stopt..

maar :) we houden de moed erin..wil veelste graag meedoen eigelijk...hihi