De maandag kan ik in principe niet mee schuiven. De lessen van vrijdag zijn eigenlijk te vol.
De dinsdag kan ik wel mee schuiven, dan zou ik prive les moeten nemen, of naar een andere manege daarvoor.
Ik hoor ook net dat ik 2 x moet betalen, voor lessend lid, dat zou 2x 92.5 zijn, dat vind ik toch wel vrij prijzig. Als ik losse lessen neem ben ik 10 euro kwijt per keer.
@tallechie, dat is inderdaad wel vrij prijzig :| een les hoeft inderdaad niet altijd even intensief te zijn, maar aan de andere kant wil je wel alles uit je les halen, dan is het misschien jammer dat dat niet kan als jij de dag daarvoor al flink getrained hebt, aan de andere kant, zolang je rustig loswerkt kan een paard naar mijn mening veel hebben, soms heb ik de dag na de wedstrijd ook gewoon zin om te rijden, maar dan ben ik echt even wat langer met loswerken bezig voor ik ze oppak, maar als jou paard een goeie conditie heeft zou het misschien wel kunnen, of hij het psychisch aankan heeft er natuurlijk ook mee te maken maar dat voel jij alleen het beste aan
overwerkte paarden zijn niet tof, tenminste zou het heel vervelend voor ze vinden na de winterwedstrijden krijgen die van mij ook een maandje vakantie en ik denk dat ze het echt wel fijn vinden, wij vinden het tenslotte ook wel eens lekker om rustig aan te doen
ja inderdaad. Ik ga er nog wel even over slapen, maar denk dat het te veel wordt. Ook voor mezelf. Heb ook nog mijn werk en huishouden. Kan ik beter 1x per 14 dagen priveles nemen, ben ik ook van niemand afhankelijk. En de maandag dan gewoon.
Als ik dan wel wedstrijd heb kan ik de maandag rijden en kan hij dinsdag en woensdag vrij of zo..
oeeh maisie jij durft haha ik zou dat nooit doen,, ik ben net begonnen met mijn rijbewijs, gelukkig hebben wij een vrachtwagentje met B rijbewijs, dus als ik mijn rijbewijs heb kan ik gewoon lekker rijden