[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sonjim

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 08:42

Goedemorgen.
Veulens groeien veel te hard, mooi dat ze weer geinsimineerd is, zelfde hengst of een ander?

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 09:24

Nee andere hengst dit keer. Dit veulen is van Atleet en ze is nu geïnsimineerd met de hengst Urgent.

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 10:31

Goedemorgen.

Ik sluit me even aan bij de mooie samenvatting van Gem.

Wat een bijzondere foto van die fjorden op het pondje. Grappig dat ze op die manier naar de wei gaan.

Gem, de spierpijn eruit gewandeld maar verkeerde route gevolgd. Moos door vriendin gereden. Moos is inderdaad een knapperd.

VHU, met Ollie nieuwe mooie route ontdekt. En met het vierspan de dressuur geoefend.

Biancacoo met man en zoon rondje gefietst. Ook wel eens fijn, zeker als het mooi weer is. En zoonlief heeft geen zin in school.

Baudyh heeft Viantha en veulen weer thuis. Veulens groeien altijd veel te hard! En niet kunnen werken want er was geen internet. Hopelijk is het snel opgelost.

Hier behoorlijk druk geweest met van alles. Op het werk is het ook een beetje hectisch, thuis bezig met de computerkamer omtoveren tot kinderkamer. Gaat nog niet zo hard maar hij is nu in ieder geval leeg, dus nu kan ik behang eraf gaan halen en nieuw behang en zeil uitzoeken. Vind het wel lastig om iets uit te kiezen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 10:40

Nou, wij gaan op zoek naar andere matras. We zijn zere rug en nek nu echt zat. Huidige matras heeft een paar duizend euro gekost -O- -O- -O- Maar weer gewoon een ikeamatras denk ik, daar slapen we wel zonder klachten op.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 11:20

Claud lekker babykamer in orde maken, wij hebben sinds afgelopen donderdag de meubels erin staan, nu de gang op zolder nog afwerken en dan is alles klaar.

Tine, balen van je matras, maar inderdaad wel belangrijk voor een goede nachtrust.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 11:27

Eersel, met dank aan Photowerken +:)+

Afbeelding

deze helaas niet scherp, maar te leuk om te deleten

Afbeelding

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 11:42

mooi Gem, Moosje in actie

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 13:04

@tine
Een fijn matras is een goede investering, daar heb je elke nacht plezier van. En de duurste is niet vaak de lekkerste. Succes met je zoektocht.
Wij hebben allebei een andere hardheid van matras: Paul en ik schelen nog al van gewicht :D en lengte. Ik ben blij dat we ooit die keuze hebben gemaakt om 2 aparte matrassen in het bed te leggen, aangepast op mij en op Paul. Tipje.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 13:05

Moos in actie. Mooi hoor!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 14:16

Hier even gauw tussen de vleeswaren snijden, Jumbo besprekingen etc door. Leuke foto's Gem! Plezier straalt er vanaf.
Tine, ik ben zo blij met mijn megadure Swiss Sense bed. Hiervoor bij speciaalzaak matrassen gekocht etc, maar dat was het echt niet.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 14:20

Matrassen; idd een heel persoonlijk iets en lastig om te kopen, idd twee verschillende matrassen.

Zag verder heel leuke foto's van Moos ohz en bij de marathon <3 , Janouk doet het goed <3 *\o/*, Fera moet nog veel leren, maar gaat langzaam maar zeker vooruit +:)+ en er wordt druk gewerkt aan de kinderkamers, weer een babyboompje op komst in het topic <3 <3 .

*zo weer terug onder steen :D *

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 17:36

Mooie foto's van Moos in de marathon !! super !
Tine balen..herkenbaar van je slapen..ik heb sinds kort gewoon dikkere planken onder mijn matras gelegd..dat scheeeeelt echt heel veel, ik slaap al een stuk beter !
Ips, valt binnen tijdens vlees snijden ...haha..
Leuk die babykamers in orde maken !! super !

hier gesprek op school gehad.... |o |o |o |o }:) }:) }:) -:(- -:(- -:(- -:(- maar....er word aan gewerkt..hopen dat het allemaal het gewenste effect heeft....

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 17:39

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 17:53

Hoop dat je leuke bijrijder vindt Gem, vind Moos een erg leuk veelzijdig paard, moeten toch bij jou in de omgeving ook mensen zijn die dat vinden (en er de tijd voor hebben plus het klikt met jou en Moos).

Tja, scholen. Hier eerste jaren redelijk tevreden (op alle continue wisselingen van leraren/leraressen na, maar goed, dat schijnt onderhand overal zo te zijn). Maar vanaf groep 4/5 grote twijfels en dat is zo gebleven. Gelukkig is zoonlief altijd blij geweest over school en wil hij eigenlijk (bijna ;) ) altijd naar school. Maar wij zijn blij dat hij naar het VO gaat en we er vanaf zijn :7

Wilde vandaag eigenlijk weer naar pony's. Maar moet dat gewoon niet willen twee dagen achter elkaar, lijf protesteerde, was moe.... dus rustig gaan wandelen (klinkt tegenstrijdig maar dat is erg goed voor mijn rug) genieten van de natuur (al die kuikentjes van ganzen, eenden, waterhoentjes, zo schattig) en lekker met mijn handen geprutst. Dus hoofd lekker leeg nu en lijf voelt weer 'fris'.
Oftewel geslaagde dag :)

Fijne avond allemaal :evaw:

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 18:23

VHU, bij mij hielp dat ook al zo goed na protest van het door spierpijn gevelde lichaam :') .
De advertentie is niet omdat ik geen tijd of geen kennis heb, maar 't ouwe lijf werkt niet langer dan een kwartier mee. Dan worden balans en onafhankelijke zit verstoord door vermoeidheid, terwijl Moos dat juist een beetje begint warm te draaien. Dan voeg ik niks meer toe...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 18:50

Eind van de middag even bij Thabor wezen kijken. Hij heeft het erg goed geloof ik, want zijn sportlichaam is niet meer :Y) Maar goed, hij staat met een enter in de wei en wordt goed verzorgd. Nieuwe eigenaren zijn gek met hem, dus heb echt een goed adres voor hem gevonden. Het blijft nog wel even moeilijk, maar het is goed zo.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 19:16

@Tine: moet zeker even slijten :(:) , maar super dat hij zo'n fijn nieuw plekje gekregen heeft :j .

@Gem: zou zo ff niemand weten, heb zelf wel zin om een "jonkie" weer bij te rijden, want ik mis het trainen ohz, maar ga het niet redden om daar 2 keer per week voor naar jullie stal te rijden, helaas, maar ik houd mijn oortjes open.

Wat vervelend zo met school :(:) , gelukkig hier geen ervaring mee _/-\o_ .

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 22:01

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 07:47

Goeiemorgen!

Jeskim, goed zo :D . Heb hem meteen getipt voor Uitgelicht *\o/* .

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 08:07

Goedemorgen.nu in de bus op weg naar werk in amsterdam
fije dag allemaal

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 15:52

Jeskim, mooie foto's van de fjordenwaterverhuizing, geweldig !!
t'is rustig hier..iedereen lekker buiten met dit mooie weer en aan het werk ?
Janouk aan het werk in A'dam !! goed zeg, bevalt het je ?

ik heb boodschappen gedaan, moest nog achterwiel van fiets van mijn man ophalen bij de fietsenwinkel, en kennels weer lekker schoon, de pallet hondenvoer is afgeleverd en opgeruimd, ik heb nog bezoek gehad, wat ook gezellig was..en verder..niet veel bijzonders.... {:}
even bijkomen...
morgen heeft zoontje koningsdag op school..ik zou helpen, maar kan dat even niet...wel erg jammer..gelukkig worden er altijd foto's gemaakt, en verteld hij altijd honderduit..dus dat is wel fijn.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 17:23

Jammer dat het even niet lukt Biancocoo.... is altijd wel gezellig die Koninginnedag (nu dan Koningsdag).
Hier vandaag weer best confronterende sessie met fysio/psych. Over grenzen aangeven, duidelijk niet mijn sterke punt :7 flink wat huiswerk meegekregen.
Is nog een hele klus zo'n burn-out :P

Schitterend topic Jeskim, het straalt ook allemaal zo'n rust uit heerlijk.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 18:50

VHU: druk bezig met herstellen. Zal best af en toe erg zwaar zijn :(:)
Bianca: ik heb me ook niet opgegeven om te helpen morgen en zaterdag. Ik trek dat echt even niet. Zaterdag ben ik er wel bij, maar anderen mogen helpen. Het is even niet anders.
Jeskim: prachtige foto's en inderdaad, wat een rust stralen ze uit. Moet ook wel, want als ze gaan lopen klieren.... pff, daar moet je niet aan denken.
Janouk: aan het werk in Amsterdam

Vanmiddag met zoonlief gemend, nog even oefenen voor de wedstrijd van volgende week (bixiedag in Ermelo)

Zometeen nog uitmesten en dan hopelijk vroeg slapen, want afgelopen nacht was ik om half 2 nog wakker. Niet fijn -O- . Morgen weer druk, want voor 2e keer bij een pony kijken. We gaan naar een oefenparcours toe in Dalerveen. Ik ben heel benieuwd.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 20:23

Onweer ....heftig onweer..komt jouw kant op tine...
T'is hier net voorbij.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 20:27

Ja, ik hoor het al rommelen. Volgens buienradar zou het nog minstens een uur duren, maar dat betwijfel ik.
Dus heel snel uitgemest bij de paarden en snel weer naar huis gefietst.