Bij Ster zijn vandaag een paar kleine scherpe wolfskiesjes geconstateerd. Als ik ze laat verwijderen, hoe lang mag ze dan geen menbit in (met het oog op de wedstrijdplanning
)? En wat zijn ongeveer de kosten van verwijderen? Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
(in positieve zin).
. Maar ze is zeker de afgelopen 2, 3 weken nu echt enorm gegroeid. Even gemeten en ze is nu op schoftje 42/43 cm. Onze husky is 47/48 cm dus dat scheelt niet eens meer zoveel. Maar ik had gedacht dat ze, als kind van een kleine border collie en ook vrij klein mechelaartje echt zo'n beetje bij de 43/44 zou gaan stoppen. Maar als ze zo door gaat wordt ze groter dan Mies. Haar poten zijn ook nog dikker in vergelijking met haar lijf zeg maar. Ze is nu dus 4.5 maand. Zal komende dagen weer eens foto's maken (wie weet laat ik mezelf ook nog even zien hahaha).VanHuisUit schreef:@Gem degene die het bij Alwyn had gedaan (waren twee geloof ik) rekende niets meer dan wat het ook kostte voor bijvijlen etc, was toen 65,- Eurie. Mocht toen na 3 dagen weer bitje erin doen. En dat was een wereld van verschil(in positieve zin).
even lekker douchen en dan plat... morgen weer werken en 's avonds verkennen voor marathon.... 

Super pony
. Mijn vriendin heeft een Oldenburger gekocht als klein, schraal jaarlingetje. Uit een heel groepje jaarlinghengsten, allemaal dezelfde, 1.70 m hoge vader en de moeders, tussen de 1.58 m en 1.65 m hadden ook grotendeels dezelfde bloedlijnen. Ronin was de kleinste, de rankste..... zou een leuk damespaardje worden
. Hij kwam thuis en vriendin's schoonmoeder (boerin, maar géén verstand van paarden!) zei direct: "Loes, dat wordt een jóekel, kijk maar naar die dikke knieën!!" En hij werd groot... inmiddels 5 jaar en ik schat 1.80 m hoog (ik ben namelijk ook 1.80 m)
Het petekindje van mijn vriend zal wel eerst aan de beurt zijn om te leren rijden op Romeo, daar kijk ik ook wel al naar uit! Wat moet het een heerlijk gevoel voor jou geven! Het zijn werkelijk heerlijke foto's!
Ik laat mijn vakantie in ieder geval niet verpesten hierdoor! Ik heb de tijd van mijn leven hier
) voor Gem, dat was alles incl hoor, dus kiesjes/tandjes/raspen etc. Maar dan wel zonder verdoving, ik heb die van mij nog nooit laten verdoven. En heb er al aardig wat gehad waarbij flink wat gedaan moest worden.
Mies was ook de kleinste van het nest en is ook echt klein gebleven. Maar deze dan niet denk ik. Vind het wel leuk hoor, als ze groot zijn
Maar ja, voor hetzelfde staat ze nu vrijwel stil alleen wat je zegt Gem gezien die poten verwacht ik nog wel een paar cm
Super samenvatting! Gefeliciteerd met je 3 winstpunten!
)
(en stoere pony tuurlijk)

... nu brak op mijn werk.....gelukkig een halve dag want vanmiddag erg druk met de voorbereidingen voor het weekend en andere huishoudelijke taken
, helemaal super... heerlijk gelesd met knappe Mick
(heb gisteren flink geoefend met mn zwiepert... hahaha) En veel plezier vanmiddag met voorbereiden voor het weekend (tuig en wagen poetsen waarschijnlijk en heleboel dingen meer
)