Trailer is al gerepareerd, nu de kar nog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
even bijkletsen (we hebben een paar jaar terug op dezelfde stal gestaan)
Op terugweg waar we wel over 'echte' weg moeten kwamen we een mega-tractor tegen. Ik zei tegen groom dat Alwyn er echt niet van zou schrikken maar ik zag haar zo kijken van o my god. Dus ik naast hem fietsen, maar hij zag hem denk ik niet eens. Braaf ding.
En op de terugweg moest hij behoorlijk lang een stuk opdraven wat omhoog loopt, best wel zwaar. Hij ging heerlijk sjouwen en echt tot het eind goed door. Toen had ik ook niet het idee dat het teveel voor hem was.

hij heeft 'n botsing gehad met de auto, maar neemt nu telefoon niet op...
). Vond het ook altijd vreselijk eng als instructeurs kwamen kijken
grapjas. Maar prima voorstel natuurlijk, is zo'n 8 a 9 km heen en dan ook weer terug. Leuk ritje met leuke onderbreking ... en nu maar hopen dat Snuit inderdaad heeft geleerd stil te staan
Buckje schreef:Naaltje, kan je evengoed niet even langs de huisartsenpost ? lijkt me niet goed als hij huilt van de pijn in zijn nek. Sterkte ermee!
Mijn hondje (chihuahua) is gisteren geopereerd had een goedaardige tumor, het is toch wel erg sneu hoor zo'n ukkie..

hij wou wel eten. Maar hij slaapt in de bank, dus heb goede rede 'm straks nog een keer wakker te maken

maar vandaag is dat niet gelukt hahaha!
)
ze lijkt zoveel op Happiness, mijn beste wedstrijdpaardje ever) ... doe ik nog wel eens hoor