Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Napie schreef:Voor Barchem denk ik ook dat ik om 7 uur met de trailer ga rijden. Overnachten heeft ook in mijn hoofd gezeten. Vond ik vroeger altijd heerlijk om met klasse 2 er esn heel menduranceweekend van te maken maar toen had ik nog twee pony's mee. Nick eet niet zo goed als hij alleen is.
MarjaR schreef:L_Rivaldo schreef:Ik moet eerlijk zeggen ik twijfel of ik mee wil doen. Zo fanatiek als ik was... ik ben er gewoon niet meer zo mee bezig.
Wat jammer!
Misschien kun je het anders benaderen. Gewoon eens een mooie rit rijden ergens anders dan thuis.
Napie schreef:Dank je wel Marja. Ik vind het best gezellig om een paar stukjes samen te rijden met iemand maar ik ken mijn pony en weet dat hij dan boven zijnneigen tempo gaat lopen. Als we alleen rijden loopt hij prachtig zijn eigen tempo en geeft hij zelf aan wanneer hij wil stappen, draven en galopperen. In Laag Soeren had ik hem ook opgepikt in de route. Maar moest dan bij hekken op hem wachten en vond het ook een beetje banketstaaf om hem op de groomplaats niets aan te bieden. Maar dat betekende ook dat ik ging wachten. Uiteindelijk ben ik hem ergens kwijtgeraakt omdat hij een hoefschoen was verloren. Zelfs toen heb ik nog even gewacht. Uiteindelijk heeft hij dus het laatste deel alleen gereden en zat onder de tijd. Die pony is echt wel vlot en stoer maar op deze manier rijd hij nooit zijn eigen wedstrijd