Hoop dat 't gauw wat droger wordt. Superstalbaas vindt dat ik op de wei mag werken met Dids. Maar ik vind het zo zonde als ik alles stukmaak 
Dubbele longe vind ik heel fijn met Dids

Pessoa gaat hij mee vechten. En zo'n longeerhulp vind ik bij hem niet prettig. Hij heeft een korte hals, en op een of andere manier wordt dat een gesnuk bij hem

Wbt de katten, ik begrijp dat je achteraf je katten lekker los laat. Maar hier in een drukke woonwijk...
Naja, laat ik zo zeggen, ik ben apetrots dat die van ons lekker hun rennetje hebben
Al begin ik nu wel te begrijpen waarom ze er niet zo goed meer in durven.. Met zulk brutaal bezoek..Leuk detail trouwens dat de dwergpapegaaitjes buiten zaten te schreeuwen tegen die kat!
lefgozertjes

en lekker getraind
Als het inderdaad veel minder is, kan ik ook wel meedoen. Maar dat wil ik dan wel eerst zeker weten
Je krijgt niet het paard dat je wil, maar het paard dat je nodig heb. Dus goede kans om geduld te kweken en me niet te laten verleiden tot een trekwedstrijd.
. Amerigo maakt(e) ook wel eens zulke gekke sprongen, maar daar werd ik nooit bang van. Nu scheelt het natuurlijk wel 400 kg, maar toch.... Als een pony echt zou gaan, hou je daar ook niets aan.