Pff ik wil zomer!!! Ik zit hier op het werk met IJSkoude handen. Ok, de winters zijn hier niet koudkoud zoals in België/Nederland, de minimumtemperatuur is hier 's nachts -4 graden, het wordt niet kouder dan dat gedurende de hele winter, overdag wordt het meestal warmer dan 10 graden doordat de zon bijna altijd schijnt.
Op zich heb ik dus niet te klagen, het zonnetje schijnt ook enzo, maar toch wil ik zomer!! Ik wil een rokje of een short aandoen en een t-shirtje en zonder zorgen heerlijk naar buiten en genieten van de warmte! Of in mijn bikini Romeo wassen en ons samen lekker verfrissen, hmm..
Mijn kat gaat op het toilet, dus het zou een beetje gek worden: hond in kattenbak, kat op mensentoilet

dat ik er heel wat uurtjes wachten en heen en weer lopen voor over heb om ze dat aan te leren. Mies doet nergens anders meer, wat ook niet altijd handig is maar wel typisch voor zo'n eigenwijze husky
en Wiske snapt dat ook al erg goed. Vanochtend had ze al wel geplast en op de terugweg kwamen we weer langs dat stuk, liep ze speciaal terug om daar te gaan zitten. Vond het erg knap van haar.
maar dan moest ik weer een afspraak maken want het was druk. Dus vanochtend zelf maar een kleurtje in mijn haar gedaan, ziet er weer 10 jaar jonger uit

. meteen in het begin de binnenleidsel van het rechterpaard wat strakker laten zetten hij keek wel erg naar rechts. stap ging wat hard maar het was tenminste stap en geen dribbel van het rechterpaard, draf ging erg lekker netjes ontspannen alleen toen bedacht mijn linkerpaard dat ie wel op de linker leidsel kon gaan hangen, dus aan de instrecteur gevraagt de kinketting wat strakker te zetten en toen was dat ook weer opgelost. daarna nog wat middenstap en draf geoefend en dat ze dan ook terug moeten komen en niet gewoon door buffelen. zelfs het achterwaarts nog een paar x geoefend, dus al met al zeer tevreden over het span 

ik snapte de bedoeling wel hoor, maar moest meteen aan een regenboog denken

In m'n upje