Allereerst: ik hoop dat PrinsjeH een beetje heeft kunnen slapen......Tine, werkt jouw man dagelijks aan andere kant van het land? Wat een eind om ff heen en weer te moeten.
VHU heeft behoefte aan paardjes
Bianca: wat sneu weer van zijn pootje zeg!
Hier lopen we ook nog op de topjes van onze zenuwen maar ik heb in ieder geval moeten lachen om mijn droom, echt belachelijk!
Ollie had een wagentje gekocht voor shet Hans. Ja, letterlijk voor Hans, het was voor zijn plezier, hij mocht erop zitten en ik moest ervoor draven! Toen ik uitgeput terug kwam gingen we kaasfonduen (olga begrijpt 'm wel)
Is dit niet heel stom!
gut ingridM; ik zie het ook al voor me 
dikke knuffel!!
Bubbles lijkt qua uiterlijk totaal niet op haar zus, maar heel veel op haar moeder en die heeft die vrouw natuurlijk ook nog, dus dat is best leuk om de moeder van je hond weer te zien. Ook qua gedrag lijkt ze erg op haar moeder, ze zijn allebei zo gestoord als het maar kan
foto's !!!
Welke proef ga je dan met hem rijden hahaha. Kan me voorstellen dat je uitgeput was hihi
je weet het heel mijn koelkast ligt er vol mee.... ene wij zijn écht geen mensenbeulen hier in Rockanje hoor... je mag gewoon mee OP de wagen
. Vanaf hier een dikke knuf voor je kat