[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 08:03

:D Allereerst: ik hoop dat PrinsjeH een beetje heeft kunnen slapen......

Tine, werkt jouw man dagelijks aan andere kant van het land? Wat een eind om ff heen en weer te moeten.
VHU heeft behoefte aan paardjes :-)
Bianca: wat sneu weer van zijn pootje zeg!

Hier lopen we ook nog op de topjes van onze zenuwen maar ik heb in ieder geval moeten lachen om mijn droom, echt belachelijk!
Ollie had een wagentje gekocht voor shet Hans. Ja, letterlijk voor Hans, het was voor zijn plezier, hij mocht erop zitten en ik moest ervoor draven! Toen ik uitgeput terug kwam gingen we kaasfonduen (olga begrijpt 'm wel)
Is dit niet heel stom!

mirror666

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 08:06

:') gut ingridM; ik zie het ook al voor me :))

Hier barst nu net een hoosbui los :') ik denk dat ik natte reet krijg zo in de auto (cabrio doesn't like rain... en ja, 't dak is dicht :') )

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 08:22

Ingrid als je ooit een shet wilt kopen passende bij je droom dan moet je Candy kopen die probeert stevast op de wagen te klimmen, dat wordt wat als ze beleerd wordt. Ik zie haar al zitten met de zweep in de pootjes.

Greet ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 08:23

@ Naaltje; is je vriend toevallig naar de rally hier in Barneveld?

@ Iedereen die hem kan gebruiken: :(:) dikke knuffel!!

Gelukkig gaat het met mij eigenlijk heel goed. Durf het haast niet te typen.
Vanochtend weer 25 minuten gelopen met de honden en dat geeft maar weinig klachten. Straks even naar stal, dan weer naar huis want we hebben via marktplaats onze satellietschotel verkocht en die wordt opgehaald, daarna weer naar stal en weer of geen weer, ik ben van plan om een flinke buitenrit te rijden, heb ik zin in :o
Manlief had een afspraak bij de kapper vanochtend, om 7 uur!!! 8)7
En vanavond naar verjaardag van een vriendinnetje. Dan is het dagje alweer om! Oh en lekker hutspot koken vandaag met stoofvlees, hmmmmm :9

Gistermiddag ben ik naar de fokster van onze labrador Bubbles geweest. Zij heeft uit het nest waar Bubbles in is geboren ook een teefje gehouden en die heeft nu haar eerste nestjes puppies. Van dezelfde reu als waarvan Bubbles haar pups had. Dus daar moest even naar gekeken worden! Wat een schatjes :+: Bubbles lijkt qua uiterlijk totaal niet op haar zus, maar heel veel op haar moeder en die heeft die vrouw natuurlijk ook nog, dus dat is best leuk om de moeder van je hond weer te zien. Ook qua gedrag lijkt ze erg op haar moeder, ze zijn allebei zo gestoord als het maar kan :))

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 08:30

hoi hoi, wij hebben na twee weken eindelijk geslapen. Het is goed zo, hoewel het gemis nog moet binnendringen. De tranen vloeien hier bij allebei non-stop, maar het afscheid was nog zo mooi, dat doet veel goed.

Ingrid: haha, wordt gemend door de shet Hans :? foto's !!!
Naaltje: straks natte reet :+
Ollie: voor jou gewoon nog een keer :(:) vanwege alles van de afgelopen tijd
VHU: heb je berichtje nog gelezen en :(:) voor jou, ik begrijp het zo goed !!!

Wens jullie allemaal een mooi weekend, geniet vooral waar je kan van je paardenbeestje(s), een stukje daarvan voor mij!!!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 08:40

PrinsjeH enorme waardering hoe je er mee omgaat. En fijn dat je hebt kunnen slapen.

Zo ik ben ook vroeg op voor de zaterdag. Heb een les overgenomen dus ga zo robijn ophalen
en dan naar les. Paarden hebben ook voor het eerst binnen geslapen vannacht.

Frensie leuk zeg kijken bij de moeder van je hond. Enne dat zijn dan ook weer half broer/zus puppy's van
mijn joepje. Daar zal ik binnenkort ook weer eens foto's van maken hij is bijna een jaar.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 08:42

Goedemorgen

Prinsje; wat fijn dat je nu rust hebt!
Frensie: om 7 uur naar de kapper :? Leuke werktijden heeft hij/zij. fijn dat het goed gaat met je.
Ingrid: zie het al helemaal voor me _O- Welke proef ga je dan met hem rijden hahaha. Kan me voorstellen dat je uitgeput was hihi
Ennuh, manlief blijft dus hele week in Middelburg, op en neer rijden is niet te doen. Gisteren was hij 5,5 uur onderweg. Dan zou hij smorgens wel heel vroeg moeten opstaan. Hij blijft hele week in hotel, weekenden thuis.
Naaltje: gelukkig met zadel, want naakt kan natuurlijk niet.

Nou paarden staan allemaal op stal. Heb Thabor zijn benen al afgespoeld, zo manen en staart uit de klit zien te krijgen (heeft hele dikke bossen, dus is nog een beste klus) Pony was vannacht op stal gebleven en gelukkig niet in de mest gaan liggen.

Manlief is nu boodschappen aan het halen, dus dat scheelt mij weer. +:)+

Iedereen een heel fijne dag.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 08:49

Prinsje, wat ben je toch positief !!! En wat fijn dat jullie een beetje hebben geslapen meis !

Wat fijn dat Sonjim gelijk een passende shet voor me heeft whahahaha

Naaltje, klinkt fijn zo'n cabrio hihi

Frensie, wat fijn zeg dat het even wat beter gaat !

Gompie (mijn katje) leek gisteren zich iets beter te voelen maar vanochtend weer prut zo te zien. Dit voer minimaal een week de tijd geven om te zien of het aanslaat en anders gaan we nog effe naar een andere dierenarts uit dezelfde praktijk (een ander kan net weer een ander idee hebben) en Cyclo heeft me nog hele goede tips aan de hand gedaan, die ik meeneem naar de arts. Dus hopelijk doet Gomp het nog even (maar eerlijk gezegd vrees ik ervoor, hij is ook al richting de 16 jaar he.....)

Mijn knie gaat iets beter gelukkig maar mijn schouder is nog helemaal prut. Moet komende dinsdagochtend terug eigenlijk weer voor een shockwave maar die wil ik niet meer. De eerste shockwave heeft meer verziekt dan goed gedaan. En moest hem nog zelf betalen ook :+
Doet zoveel pijn 's nachts pfff (heb een verkalkte pees in schouder) Hoop dat ik snel terug kan naar orthopeed, vrees dat het woord opereren weer gaat vallen.....

Verder zal ik al m'n klachten maar niet opnoemen, ik ben momenteel nogal een wrak ;)
En zoals je hier weer leert; ieder huisje heeft z'n kruisje...........

Iedereen fijne dag gewenst, eerst gaat mijn lieve man me helpen met het huishouden, want dat krijg ik ff door alles niet meer alleen voor elkaar en daarna wil ik nog even naar de ukkies toe (de shetties scar en coco)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 08:51

tine10 schreef:
Ingrid: zie het al helemaal voor me _O- Welke proef ga je dan met hem rijden hahaha. Kan me voorstellen dat je uitgeput was hihi

Ja, en het erge is dat je dan als beloning kaasfondue krijgt :r :r

zei van de week nog dat ik olga zo'n leuk mens vond maar hmmmmmm _O-

tine, is dat altijd zo, dat hij zo ver weg werkt ? Pfff dat is ook heftig, ben je altijd je man "kwijt" doordeweeks.....zou ik zelf niet leuk vinden denk ik.... :o

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 09:00

@frensie, ja! Bij of in barneveld. En dat vanaf breda. Wereldreiziger. Ik ga gauw wassen. Jeej

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 09:03

Velen van jullie kunnen wel even een dikke knuffel gebruiken (((((((( :(:) :(:) :(:) :(:) )))))))))

Verder voor iig Tine en zoon veel succes!

Ik heb wel bijgelezen, maar ben nog even stil van het mooie topic van Har <3 ;(

Niet godsdienstig in die zin bedoeld, maar wel mooi (vind ik):

God looked around his garden and found an empty space,
He then looked down the earth and saw your tired face.
He put his arms around you and lifted you to rest,
God's garden must be beautiful; he onley takes the best....

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 09:04

@prinsje....heerlijk dat je goed geslapen hebt, de wereld ziet er dan zo anders uit...
maar weet me te vinden als je een luisterd oor nodig hebt meid....

@naald...vet...rally..

**hier onze 1ste trouwdag vieren vandaag**
precies 1 jr getrouwd nu :D
hopen op droog vanmiddag, willen rondje kar doen..

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 09:13

Pff ik heb een heel vreemd gevoel...
Ik ben gisteren gaan babysitten op 2 meisjes van 9 en 11 jaar, ik ga er al 7 jaar dus ik ken ze aardig goed.
Plots vertelde het meisje van 11 me dat haar moeder borstkanker heeft. Ik heb een tijdje met ze erover gepraat omdat ik merkte dat ze het niet geplaatst krijgen, ze hebben het er echt ontzettend moeilijk mee. Een vriendje had hun gezegd "Jullie moeder gaat dood!!", dus je kan je voorstellen hoe hard dat aankomt voor die kids.
Jeetje zeg wat heb ik met ze te doen! Toen de ouders terug thuis kwamen, hebben ze het mij zelf ook verteld. De moeder zei me dat ze het nog moeilijk heeft om met haar kinderen te praten, ze is mentaal nog niet sterk genoeg om overtuigend te zeggen "Nee hoor, mama gaat niet dood", ik kreeg echt een brok in mijn keel tijdens dat gesprek. Nu krijg ik de gezichten van die kinderen niet uit mijn hoofd, ik zit voortdurend met tranen in mijn ogen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 09:15

@SL: dat is ook gewooon verschrikkelijk :(:) :(:) .

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 09:53

Mogge,

@PrinsjeH, wat fijn dat jullie 'goed' geslapen hebben en ook van deze kant diepe respect voor je positiviteit. Daar kan meningeen nog een voorbeeld aan nemen +:)+
@SL_, ik snap dat je het verhaal niet uit je hoofd krijgt, echt verschrikkelijk zulk nieuws een ook dat de kinderen daar zo mee geconfronteerd worden door klasgenootjes....
@Tine, heel veel succes voor jou zoon-en manlief op wedstrijd... Is je zoontje weer opgeknapt na gisteren ?
@Maisie, veel plezier met je les...
@Bicci, van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag *\o/*
@Avaluna, mooi gedichtje :j
@IngridM, lekker kaas :~ je weet het heel mijn koelkast ligt er vol mee.... ene wij zijn écht geen mensenbeulen hier in Rockanje hoor... je mag gewoon mee OP de wagen := . Vanaf hier een dikke knuf voor je kat :(:) . Ene misschien is het leuk (als je weer wat beter ter been bent) om ook je hondje mee te nemen... kunnen we ook nog ffies uitwaaien op het strand....
@Naaltje, hou die regen maar in Brabant hoor ;)
@Frensie, fijn dat het weer de goede kant met je opgaat.

Ik moest gisterenavond ook even lachen... bij het afsluiten van mijn computer zag ik nog dat ik een vriendenuitnodiging had op Facebook... kijk ik goed.... zie ik dat de burgemeester hier van het dorp vrienden met me wilt worden :D

Ik ga nu ffies pony's naar buiten schoppen, dan hondjes uitlaten (incl. logee) en dan snel richting voetbalveld.... oftewel weer druk,druk, druk... vanmiddag hopelijk nog even longeren en hopelijk kunnen we morgen nog even een rondje mennen (al geloof ik dat ze slecht weer opgeven....) Ingrid ????

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 10:02

Bic gefeliciteerd met je trouwdag !!!
Ingrid heeft PB en :(:)
Ollie nodigt Ingrid weer uit voor rondje voor de wagen :P
Avaluna hele mooie tekst !!!
Naalt reist de wereld over
SL wat een verschrikkelijk verhaal voor jouw oppaskinderen en wat zijn die klasgenootjes wreed tegen hun, moeilijk hoe jij hiermee om moet gaan, sterkte ermee en als ze hun verhaal kwijt kunnen bij je, beteken je heel veel :j
Tine heeft paardjes binnen in het hotel gehad en manlief reist 5,5 uur op vrijdagmiddag... gaat hij lang in (mooi) Middelburg werken???
Maisie dank je wel hoor, het gaat vanzelf en hele fijne les gewenst

Hier kwam net een vriend van ons langs, heftig, met zijn drieën schoten de tranen in de ogen (man uit de paarden die Har ook goed heeft gekend) bij het zien van wat foto's van donderdagavond. Verder belde m'n DA nog even voor steun en mijn moeder... Ik blijf bijzonder verbaasd over hoe mensen me allemaal steunen... +:)+

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 10:03

Greetje: Dikke knuffel voor jullie :(:)

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 10:04

ooohhh Tassie... ;(

dankjewel meiske

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 11:42

Tine, succes en plezier bij de wedstrijden van man- en zoonlief!
Maisie veel plezier met de menles (was dat binnen?)
IngridM heb jij nog voor de shet gelopen en niet op het wagentje _O- echte shettenstreek trouwens
Ollie houdt van kaas :+
Naaltje rijdt rond in een lekkende cabrio
PrinsjeH je bent een kanjer!

Zo hier ben ik ook weer tussen de letterlijke en figuurlijke buien door. Wat een hondenweer!
Moet zoonlief zo oppikken bij de hockey vandaan, denk dat die kinderen zo ongeveer van het veld zijn afgespoeld.
Vanochtend mijn moeder naar de trein gebracht, dat wil zeggen: de treinen reden dus niet tussen Rotterdam en Gouda, zou ze (bijna 80 jaar, reuma, niet altijd meer 100% helder) met de bus van Rotterdam naar Gouda moeten, daar overstappen, dan nog eens overstappen in Zwolle op de trein naar Groningen .... nou dat zag ik niet zitten. Dus ma maar naar Gouda gebracht, was daar ook van alles aan de hand, leve de NS. Maar goed mamslief zit nu in de juiste trein, kan tot Groningen blijven zitten, met koek en zopie bij de hand en wordt daar weer (door mijn zeer kwieke vader) opgehaald pfff ook weer geregeld.

Dus hier weer het rijk alleen... het is gezellig mijn moeder langs maar doordat ze dus niet zo vlot meer is en af en toe er ook niet meer zo bij is het ook erg vermoeiend.

Ga zo ook al regent het pijpestelen lekker mennen en rijden :evaw:

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 11:53

sander_lotte schreef:
Pff ik heb een heel vreemd gevoel...
Ik ben gisteren gaan babysitten op 2 meisjes van 9 en 11 jaar, ik ga er al 7 jaar dus ik ken ze aardig goed.
Plots vertelde het meisje van 11 me dat haar moeder borstkanker heeft. Ik heb een tijdje met ze erover gepraat omdat ik merkte dat ze het niet geplaatst krijgen, ze hebben het er echt ontzettend moeilijk mee. Een vriendje had hun gezegd "Jullie moeder gaat dood!!", dus je kan je voorstellen hoe hard dat aankomt voor die kids.
Jeetje zeg wat heb ik met ze te doen! Toen de ouders terug thuis kwamen, hebben ze het mij zelf ook verteld. De moeder zei me dat ze het nog moeilijk heeft om met haar kinderen te praten, ze is mentaal nog niet sterk genoeg om overtuigend te zeggen "Nee hoor, mama gaat niet dood", ik kreeg echt een brok in mijn keel tijdens dat gesprek. Nu krijg ik de gezichten van die kinderen niet uit mijn hoofd, ik zit voortdurend met tranen in mijn ogen.

jeemig zeg....

goed opgelost van je...
nu hopen dat je zelf weer beetje kan vergeten... :(:)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 11:54

dankjewel voor de felicitaties

de taart was in elk geval nog heerlijk :D

edit ;

Afbeelding Afbeelding
Laatst bijgewerkt door bicci op 08-10-11 12:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 11:59

@bicci:
moest ik voor jou morgen nou die cap nog meenemen?

Gr lacuna

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 12:06

Lacuna schreef:
@bicci:
moest ik voor jou morgen nou die cap nog meenemen?

Gr lacuna

ow lieverd, helemaal vergeten, hoeft niet meer...hebben 1tje al klaar liggen als het weer ons morgen toelaat...
ik voorzie een uur met de kar door de regen naar sintels en na het parcours weer een uur door de regen terug...
ben bang dat eht dan helemaal niet doorgaat hoor...
heb zo weinig zin om ziek te worden....bleghh

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 12:15

@ bicci: gefeliciteerd!!
Gisteren vergeten is moeilijk denk ik, die angst in hun ogen dat hun moeder gaat sterven is echt hartverscheurend. Voor een kind is de moeder de hele wereld... Ik weet niet hoe erg het is, ik heb echt geen idee wat ik ervan moet denken. Een maand geleden hebben ze het ontdekt en onmiddellijk erna is de moeder geopereerd, bij mij komt het over alsof het echt dringend was.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 12:16

Ik ga mee met de hele mooie samenvatting van Ollie!

Ik heb vanochtend 2 uur in het bos gereden. Manlief bleef even thuis voor die mensen die de schotel kwamen kopen. Had geen gps bij me, maar rit is ongeveer 22 km geweest. Hele rit is het droog gebleven!! Zag nog een reebokje op de hei lopen, verder geen wild gezien. Had eigenlijk nog wel zwijntjes verwacht, maar ze wilden niet tevoorschijn komen.

Ga nu lekker in bad. Even lekker warm worden. Verder vandaag Military Boekelo kijken op tv.