ik heb mooie fotos van m'n dressuur-activiteit. Moet ze even opslaan, opnieuw uploaden en dan kunnen jullie ze ook zien

http://i867.photobucket.com/albums/ab23 ... C_0062.jpg
ik kan hem niet zichtbaar neerzetten ivm te groot
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Die zittende is grappig 
heb ook geen fotos dat ik erop zit
maar met mennen heb je een groom, die trap je van de kar. En deze had dan toevallig een Nikon 3000 bij, een digitale spiegelreflex
(uiteraard heb ik hem ook nog óp de kar gesleurd, zodat ik met de camera kon spelen
)
alleen de laptop werkt niet mee
)
Citaat:Heb hem flink aangepakt, op gegeven moment stond hij helemaal te trillen bij het halthouden en schuim stond op zijn hoofd. Ja, moet hij maar luisteren hoor. Duurde wel heel erg lang voor hij weer droog was , voel me nu wel beetje dierenbeul.
haha die Tine. Moet zeggen dat ik (ook) vrijwel nooit een mep geef of echt een ruk, maar goed denk dat ze er dan wel extra van schrikken als je het wel een keer doet (en dan komt het ook wel door
). Maar ik los het ook echt veel liever op met vriendelijkheid en geduld, maar ze moeten niet over me heen gaan lopen of gevaarlijk gaan zitten doen want dan is het wel korte metten.
Wat leuk!Citaat:Gisteren bij Alice Naber geweest. Kleine meid ging met Saffier even het parcour rijden. Ze vlogen over de hindernissen heen.
. Vind het wel grappig, hij is zo ontzettend slim. Hij rent ook weg als ik het halster in mijn hand heb en als ik dan naar Alwyn ga of een handje bix heb kom hij heel schijnheilig aanrennen
Ik zie gewoon aan zijn gezicht dat hij dan ook moet lachen. Het is in ieder geval niet een pony waar je bij in slaap valt 
dus dan is het zowiezo wat gedoe om alles te regelen.
zieke juffen, juffen die beleidsdagen hebben, scholen die opeens allemaal een cursus hebben, kinderen in de klas met luizen waardoor het hele lokaal moet worden ontsmet / ze naar huis worden gestuurd, vorig jaar ook nog geknapte waterleidingen gehad (kinderen drie dagen vrij) en ouders regel het maar. Doordat manlief in Den Haag / vaak in buitenland werkt komt alles op mij neer.
dat ze daar een feestje om bouwen 
krijg 'r zo'n happy gevoel bij
VanHuisUit schreef:Het grappige met die jonge kinderen is dat ze het helemaal niet leuk vinden als ze vrij zijn van school :+

.. zoektocht naar nieuwe regendeken gaat weer van start.. de deken die ik gekocht had was na een dag stuk.. toen ik hem binnen kreeg was ik al niet tevreden erover, maarja je moet toch wat 
Waarom niet? Of omdat het te druk is met allerlei andere zaken?Citaat:Helaas kan ik nu niet mennen
Ik had eigenlijk gehoopt dat dat ooit over zou zijn, dat je altijd bij paarden wilt zijn. Toen ik zo geblesseerd was en niets kon dacht ik ook dat het weg zou gaan, maar dat is dus echt niet zo. Of als je ouder wordt dat het dan ophoudt. Ook niet. Hopeloze hobby
leek hem zo leuk, geen idee waar hij dat vandaan heeft maar hij gaat elke donderdag trouw met zijn schaakboek naar school
En dan zit het mannetje nog op judo, hockey en gitaarles, maar dat is niet van de school. 
stage gaat tijd vreten 
heb ik ook gevolgd 
.. Er is er een lek en moet even kijken waar ik een binnenband kan halen.
.. daar is riv namelijk erg dol op.
..
:D HEb daar echt megaveel zin in!