Citaat:
Heb hem flink aangepakt, op gegeven moment stond hij helemaal te trillen bij het halthouden en schuim stond op zijn hoofd. Ja, moet hij maar luisteren hoor. Duurde wel heel erg lang voor hij weer droog was , voel me nu wel beetje dierenbeul.
haha die Tine. Moet zeggen dat ik (ook) vrijwel nooit een mep geef of echt een ruk, maar goed denk dat ze er dan wel extra van schrikken als je het wel een keer doet (en dan komt het ook wel door
). Maar ik los het ook echt veel liever op met vriendelijkheid en geduld, maar ze moeten niet over me heen gaan lopen of gevaarlijk gaan zitten doen want dan is het wel korte metten.
Ziek kind en Hippiade in aantocht... zal je net zien. Han is eigenlijk nooit ziek...behalve als Bart in het buitenland zit en ik net iets ontzettend belangrijks heb. Het is niet anders, de zegeningen van het moederschap
Oja, en met die chauffeurs van vrachtwagens / vuilniswagens / graafmachines, ik ben er al aan gewend. Er zijn hele goede bij, die rustig rijden of even wachten, maar je hebt ook van die ongelovelijke lomperiken. Moet zeggen dat die lomperiken niet vaak voorkomen hoor, gelukkig. Maar ja, komt het wel voor moet je pony er wel mee om kunnen gaan....
Leuke foto's Buckje!
Citaat:
Gisteren bij Alice Naber geweest. Kleine meid ging met Saffier even het parcour rijden. Ze vlogen over de hindernissen heen.
Wat leuk!
Marianne flink geshopt en date! Geweldig de beste vriend van je broer. Spannend.
En je kunt jezelf bannen ergens op je profiel of zoiets. Doe ik ook wel eens
@Jellee, ben ook heel benieuwd of het kwartje is gevallen bij Snuit (het kwartje dat ik echt de baas ben). Maar het is een dondertje hoor, hij is gewoon heel ervaren op alle fronten, dus in super lopen maar ook in uitproberen
. Vind het wel grappig, hij is zo ontzettend slim. Hij rent ook weg als ik het halster in mijn hand heb en als ik dan naar Alwyn ga of een handje bix heb kom hij heel schijnheilig aanrennen
Ik zie gewoon aan zijn gezicht dat hij dan ook moet lachen. Het is in ieder geval niet een pony waar je bij in slaap valt 
Tsss... wat een lange post is dit zeg. Vandaag geen pony's voor ons. Straks even voeren, maar erg druk met werk & Han had vandaag maar halve dag school ivm ziekte van de juf
dus dan is het zowiezo wat gedoe om alles te regelen.