Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
horsewisper schreef:dit is mijn tuig
kas_flower schreef:Huh, haar pony te klein voor die sulky?
Of mijn pony?
deedee19 schreef:horsewisper schreef:dit is mijn tuig
Die vind ik best mooi
Ik had een tuig van IR besteld bij ruitersport.com. (met leren strengen) Super snelle levering alleen was maat mini shet niet zo miniHeb hem nu terug gestuurd en moet op zoek naar een andere. Misschien is dit wel wat dan.
Evaa_ schreef:De sulky's vind ik nu veel enger geworden.
Me shetlander ging steigeren toen die ervoor stond, en is dus achterover geklapt...
Het verhaal staat hier ook op [AR]
Dat is wel minder van de sulky's, met jonge ''nog niet ervaren!'' pony's ervoor, stel dat ze steigeren en omklappen... Met een 4 wieler kunnen ze niet omklappen, iig. niet zo snel.....
horsewisper schreef:knopen krijg je er niet meer uit ook, dus dat is behoorlijk knudde.
paar keer omdraaien misschien om het zweng, maar weet niet of dat belemmert in het trekken.
Evaa_ schreef:De sulky's vind ik nu veel enger geworden.
Me shetlander ging steigeren toen die ervoor stond, en is dus achterover geklapt...
Het verhaal staat hier ook op [AR]
Dat is wel minder van de sulky's, met jonge ''nog niet ervaren!'' pony's ervoor, stel dat ze steigeren en omklappen... Met een 4 wieler kunnen ze niet omklappen, iig. niet zo snel.....
Evaa_ schreef:Laat maar zitten, ik reageer hier al niet meer. Jullie weten niet eens hoelang ik al bezig ben met opnieuw beleren met mennen, hoevaak het al goed gegaan is voor de kar, en hoe braaf ze de laatste tijd voor de kar ook wel niet is. Als je er bij was de eerste keer (en dat was Yinka @ bokt ) was je waaars. ook niet verdergegaan. Ik had net nieuw tuig en alles en had liever niet dat ze met sulky en al de sloot in ging. Dan maar even wachten tot ik in de grote wei kon met omheining, zodat ze niet de sloot in kon.
Onervarenheid met steigeren? Zoals ik al zoooovaak heb gezegt, ik zat NIET op de kar dus kon dr niet omlaag halen. En ze is niet met sulky en al omgeklapt, hoe precies weet ik ook niet meer maar het ging allemaal zo snel. Iig. was het lamoen helemaal gebogen