Isapaardje schreef:Ik zie het ja dat het niet anders kan. Maar dat het niet erg is wil ik niet direct zeggen. De pony kan zo niet goed en lekker trekken omdat hij niet met zijn borst trekt maar meer met zijn benen.
Lijkt mij niet lekker lopen. Zeker als je lange ritten zou gaan maken, wil ik je toch afraden zo te gaan rijden.
Je hebt wel gelijk, maar ik kan er zo 123 niet echt iets aan doen.. wat noem je lange ritten dan?
ik maak meestal 5/6 kilometer, soms ook meer 9 ofzo...
Sokkebok schreef:Ik ben het wel met isapaardje eens, maar ik neem aan dat je niet zo'n lange ritten zal rijden.
Ik vind de lamoenen ook wel wat aan de hoge kant eigenlijk.
Ik vind trouwens de vlechtjes in de maantop wel heel schattig hoor rensju! Echt leuk.
Ik heb de lamoenen idd op het hoogst, omdat het evenwicth van de sulky er dan meer is... doe ik hem lager dan hangen we te veel voorover, met de kar enzo op de pony..
heb altijd staartjes of vlechtjes in zijn pony, anders krijg ik het hoofdstel niet om! al dat haar in de weg
napie schreef:Een tuigenmaker kan de halsriem nog wel een stukje omhoog heizen. Als je doorgereden schuurplekken niet zo erg vind dan geeft het inderdaad niet maar ik weet niet of jouw pony daar je mening in deelt.
Hoe zou die dat moeten doen dan.. een stuk er tussenuit halen???
Beetje domme zin, iedereen vind doorgereden schuurplekken erg
en ponys ook...
Hij heeft totaal geen schuurplekken, alleen lekker veel zweettt
Je ziet/merkt/voelt er verder niks van.. maar dit is al een mini-tuigje.. dus veel kleiner kan het ook niet toch?