Bij mij is er nog niets veranderd. Ga vanavond maar een boze brief naar de KNHS sturen. Dit is al het vierde stel winstpunten waar ik achter aan moet binnen 1 jaar (en regelmatig meerdere mails). Eerlijk gezegd ben ik er nu een beetje klaar mee...
janouk
Geplaatst: 05-03-14 14:13
Marjola wacht nog even. Het komt goed, hebben ze beloofd, na dit weekend. Barsingerhorn moet nog 1 ontbrekend bestand opsturen, als dat gedaan is dit weekend, dan kan het verwerkt worden bij de KNHS. Er wordt aangewerkt hebben ze mij verzekerd.
Okay, thanks voor de tip. Toen ik al jullie crisis verhalen las, dacht ik echt heel hard ZUCHT. Ik hoop dat het de laatste keer is dat het zo moeilijk gaat.
Ik heb mijn punten van Barsingerhorn eindelijk! Maar ze hebben Caya er 2 gegeven en terwijl ik er 1 had (maar ach, of de teller nu op L+11 of L+12 staat maakt voor het promoveren toch niet meer uit). Benno wel 1 die ik ook verdient had.
Ben benieuwd of de punten van afgelopen zondag er binnenkort probleemloos bij komen of dat dat toch weer lastig word bij de KNHS.
Wij hebben vandaag onze laatste wintercompetitie wedstrijd gestart. Dressuur ging fijn maar de jury vond het niet zo denderend (al heb ik bij deze jury nooit winst punten ) Vaardigheid werd een leuk parcours opgezet, met lange lijnen maar ook krappe bochtjes. Rakker was met de dressuur al fijn te bewerken, maar met de vaardigheid kon ik hem echt op pinken rijden. Geen twijfel en lekker doorkarren. Resultaat foutloos parcours en foutloos barrage wat de 1e plaats van de dag opleverde. Ook ben ik Kampioen vaardigheid van de wintercompetitie zuid holland geworden. Super trots en blij! Nu even de overige resultaten afwachten van de dressuur (ze noemen alleen eerste plaats)
Hier gister ook met tweespan voort eerst Z gestart, die wedstrijd om het kratje bier 4 foutloze rondes en dus mochten we ook het kratje bier meenemen! En 4 winst er gelijk bij. Toppers.
Dit weekend lekker dressuur rijden. Zondag met Syl voort eerst even met ander bitje uitproberen, dus hoe dat gaat is afwachten. En Noran loopt dit weekend zijn 2e B wedstrijd enkelspan drs. Dus lekker training
Ook afgelopen zaterdag DK oost geworden in M vdh met tweespan. Macho 4e in de L ponys.
Wij hebben zaterdag district kampioenschappen dressuur gehad. In het enkelspan L kampioen met de hoogste dag score 67.83 % in het M 4de en in het dubbelspan 3de.
Gister kadertraining gehad met het 4 span in ermelo.
Aanstaande zondag district kampioenschappen vaardigheid met 2x enkelspan en 1x dubbelspan.
Gefeliciteerd met de resultaten! Mooie fotos van Janouk.
Zo ik ben er ook weer eens even mijn wedstrijdverslagen. Vorige week wedstrijd gehad in Culenborg, beide proeven gingen echt supergoed maar helaas maar 1 winst. Vandaag wedstrijd in Voorthuizen niet teveel van verwacht gezien ponylief gister wat sloom oogde maar hij toonde vanochtend goed en zijn toch gegaan inrijden ging al lekker hij was lekker allert en eenmaal in de ring ging het ook heel erg netjes ik was zelf ook goed bij en me spanning was weg het ging super! 1e proef 192 punten en dat was een 2e plaats waart. (B/L samen gevoegd). 2e proef was ik mijn concentratie kwijt maar ging eigenlijk ook heel erg netjes. Waren 181 punten. Van de B was dit een eerste plaats maar samen gevoegd, met de L weet ik niet. Het was lastig ze hadden iets fout gedaan. Dus kijk ik later wel terug. Maar igg 2 winst. En trots op ponylief.
Nu lekker weekje vakantie bij een bokker ponys staan hier op t land, en word een leuke week voor ze.