lanouska schreef:@ tine vindt je het goed als ik je filmpje op youtube zet ?
Prima!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuk span wel 

Vandaag namelijk de laatste dag dat ik na mijn werk nog naar stal kon om wat te ondernemen van het terrein af
(jaja, ik was die waus die met dat handje buiten de zwarte auto voorbij kwam net voor parkeerplaats de bak
)
Waar die last van had weet ik niet, maar we hebben ruzie gemaakt. Hij draaide opeens gewoon om, en wilde wegrennen, jammer voor hem had hij een stangetje in zijn knar 

morgen eens fiks aan het werk voor de wagen
hij moet niet teveel praatjes krijgen..
om in colonne zo hard te galopperen, maar het ging geweldig hard. Endomondo tikt 51 km per uur aan: dat lijkt me erg hard, maar het ging dan ook erg hard
lekker om een hapje uit Happytime haar capuchon te nemen onderweg
, mini-4-span
en met 10 koetsen in galop over de tankbaan, nee dank je dat zou ik echt nooit willen, ook niet onder het zadel, vind zoiets echt doodeng (en heb onder het zadel het 2x enorm fout zien gaan dus ...).
indrukwekkend. Die snelheid haalt ze niet alleen.

voor je rug..hier ook niet helemaal in orde na halve dag rondwandelen bij wedstrijd..
die houden het niet droog..en ben benieuwd hoe lang ze weg blijven..
(in mijn twee meegemaakte gevallen, 2 paarden door draad/hekken met verwondingen en een echt heel ernstig, moest wekenlang rust plus DA erbij (halve pees doormidden of zoiets plus flinke wonden, bleef hangen in hek/draad), 1 ruiters met hersenschudding en gekneusde ribben (donderde van dat paard af dat bleef hangen), een ruiter met been flink gekneusd want tegen boom geknald, dat paard ook tegen boom geknald, zadel dat bleef hangen en totaal van de kaart (dat was dus klus voor kraker/fysio plus dat hij bang bleef als er iets naast hem ging hangen) en alle deelnemers en paarden (die beesten zijn niet gek, die voelen die angst ook) toch poos flink de kriebels als je in groep wegging. In beide gevallen out of the blue met hard draven/galopperen met ervaren ruiters en paarden/pony's, gewoon in een fijne bosrit en echt niet super fris waren. 
) ging ik wel met 1 buitenrijdmaatje lekker crossen (onder het zadel) maar dat is ook minder bewerkelijk dan met een grote groep 
Heel het dorp zit dicht
en het buitengebied ook..