Nou ja goede.... heb enorm snot&wattenhoofd

Ik heb wel zulke benen maar niet zulke laarzen.... ik heb al jaren geen laarzen gekocht want dat doet mijn man, die houdt van mooie schoenen en laarzen, erg fijn maar ook erg

Vandaag wordt Bente gemend dat is wel superfijn hoef ik me daar geen zorgen over te maken. Oja, Kiss, ik had Rizanta die was natuurlijk enorm (1.75) maar paardje daarvoor was ook 1.55, die daarvoor weer 1.51 en die daar weer voor wel weer dik 1.70, dus ik wissel nogal qua maten.... erg onhandig natuurlijk maar ja passend paard heeft geen kleur /maat (bij mij dan, ik 'val' ergens op en die maat heb ik dan niet eens zo in de gaten). Ik val altijd wel op paarden die ruime gangen hebben dus ook al is het een E-pony dat ze wel flinke passen maken. En moet eerlijk zeggen, voor de wagen vind ik een wat kleiner paard toch wel een stuk handiger dan zo'n hele grote....
En zelfs bij mij is mijn gewicht omhoog gegaan....alleen vind ik het dus wel prettig, mag nog wel een kilootje of 2, 3 bij. Ben dus juist geen emo-eter maar een emo-niet-eter

Iedereen fijne dag, ik kruip lekker in bed en kom er tegen de middag pas weer uit