[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:25

wat lief die 2 babyfriesjes met hun (pleeg) mamma! <3

thanx allemaal, hoop echt dat het nu elke dag een heel klein stapje beter met 'r zal gaan!
als eentje het verdient is het spook het op dit moment na alles wat ze mee gemaakt heeft...
ik hoop zo dat 'r voetjes ook weer in orde gaan komen!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:48

Klinkt als fijn dagje Tallechie!
Wat ontzettend lief de moeder met haar kinderen, dat ze dat accepteert zo geweldig :+:
Hoop echt dat haar voetjes met tijd en al die liefde die jij haar geeft ook weer goedkomen Nouvel :j
Biancocoo sterkte vandaag met het huisje van je oma...

Hier zijn we nog niet weg. Een vader van een vriendje van Han is afgelopen week aan een hartaanval overleden. Zo triest allemaal. Morgen is het afscheid nemen....we gaan er toch maar heen. Dan maar wat later weg met vakantie, er zijn belangrijker dingen in het leven.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 18:07

jeetje wat naar vhu...
snal dat jullie daar later voor vertrekken...
wat is het leven toch oneerlijk soms...

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 18:22

:wave:

Goedenavond allemaal! Wat kletsen we toch veel hier in dit topic :D Gezellie! Wel lastig om bij iedereen te kunnen reageren. Heb uiteraard bijgelezen. Zag hele mooie foto's van Fifi en van de fries-veulentjes met pleegmama <3
Las over waanzinnige hindernissen van vikingschepen enzo bij Poeltje die al verkend heeft, hopelijk houdt t weer zich goed! Simba was beetje stout voor de kar en dat is natuurlijk niet zo leuk, ik herken het gevoel heel goed 'vind je het dan nog wel leuk genoeg?' Dat hebben wij ook wel 'ns hoor...
Verder las ik over een stoute router en verwacht mooi weer :j Dat biedt perspectief want ben er helemaal klaar mee nu, met dat rotweer!

Net thuis van werk, ging ff op bokt kijken en nu roept iemand verwijtend: "zit je weer op bokt"...
dus ik ben weg, we gaan naar Har :evaw:

EDIT: heey VHU, lees net jouw laatste post, wat akelig! Sterkte hoor!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 18:24

jeetje :\ dat is echt even heel erg schrikken VHU :(:)
heel netjes, en (tja hoe moet je dat zeggen) respectvol dat jullie afscheid gaan nemen, dat vind ik mooi! :)

@sl; jeetje wat een gekken, en wat een geluk toch nog gehad! :oo

zo, ik heb vandaag even mijn dark-side laten zien op het werk... Ze waren met zo ongelooflijk laag aan het zieken dat ik het écht niet meer pikte.. Heb even netjes verteld tegen de aanstichter dat hij maar beter zijn snuit kon houden tegen me omdat ik er anders heel hard op ging meppen :+ boodschap kwam over geloof ik :')

edit:
en nog een mooie foto van dids van gister
Afbeelding
hij was het totaal niet eens met het longeren.. helaas :)) maargoed, dat nekje :9

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 19:04

@S_L wat een gek zeg, wat een nare gebeurtenis!
@Naaltje zijn ze nou helemaal gek op je werk }:) mooie foto van Didds O:)

Ik ga niet meer naar stal hoor anders is het voor de stalhouder ook zo onoverzichtelijk. We gaan gewoon wat later weg. Vind het zo erg voor dat jochie (ook voor de vrouw van natuurlijk maar goed, dat is nog anders), is net zo oud als Han, dan hoor je je vader nog niet te verliezen....Han heeft hele mooie tekening voor zijn vriendje gemaakt, ben echt trots op hem.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 19:05

@ happytime: ja ik snap het ook niet dat hij er met een sorry vanaf kwam. Hopelijk helpt de klacht die we gisteren onmiddellijk zijn gaan indienen op het politiebureau (gezien die 2 agenten niets wilden doen).

@ Lacuna: We zeiden het gisteren ook al, als je verkeerd durft parkeert, krijg je een brief in de bus van 3 pagina's, maar bij een echt misdrijf doen ze niets. Iemand van de hondenschool zei "Moeten wij ervoor boeten als jullie te lui zijn om wat te schrijven? Wie moet die dierenartskosten betalen???", mocht die zijn identiteitskaart afgeven en ze dreigden om hem mee te nemen naar het bureau wegens smaad aan de politie. Ze waren echt zielig bezig...
De woefjes begrijpen inderdaad niet wat ze verkeerd deden. Zhora was erg verward erna, erg rustig en staart laag (normaal is ze heel enthousiast), echt zielig om te zien. En de andere hond ocharme, dat pootje vol bloed :(:)

Lacuna: wat een mooie foto's van mams die dochter en pleegdochter opvangt! <3 Super dat ze het aanvaardt! (en het echte veulen ook, lijkt me niet makkelijk om je mams te moeten delen aan een vreemde)

@ Nouvel: je hebt gelijk, Fifi verdient het echt ontzettend hard! Hopelijk is ze er weer snel helemaal bovenop en blijft het ongeluk weer lang weg!

@ VHU: jeetje, wat vervelend zeg, papa van Han's vriendje overleden. Wat sommige kinderen toch maar moeten meemaken, zo triest :(:)

@ PrinsjeH: ik ken het hoor, die "zit je weer op bokt" :D Mijn vriend roept ook vaak om aandacht :o

@ Naaltje: haha, je dark-side laten zien _O- Bij sommigen is het eens nodig om het even duidelijk te zeggen :D
Leuke foto trouwens!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 19:34

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 20:09

dat wordt tweespan rijden vhu! :D

leuke foto van dids! *\o/*

vanavond Fifi ook weer een kwartiertje laten wandelen aan de lange teugel, zonder singeltje nu maar even, die doen we morgen weer...
ze was erg wakker omdat er overal van alles te zien was, maar verder deed ze het weer braaf, en ze loopt vooral hard! :D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 20:14

@VHU, wat verschrikkelijk dat het vriendje van Han op zo'n jonge leeftijd zijn vader al moet verliezen
@SL_ dat is inderdaad schrikken... wat een debielen lopen er toch op deze aardkloot rond
@Naaltje, you go girl... laat die mannen maar een poepie ruiken
@Lacuna, ik vind het zo'n SUPER mama die zich heeft ontfermd over het moederloze veulen... echt een leuk gezicht die foto's zo met zijn 3-tjes

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 20:17

@Ollie ja wat vreselijk he.. je hart breekt als je eraan denkt dat je zoon z'n vader zou moeten missen ;(

Een vlugge Fief, ze is waarschijnlijk ook erg blij dat ze weer iets voor de baas mag doen :D

Hahaha tweespan.... ik zou het zo graag willen :z , maar zoek nog een sponsor :$ :+
Als iemand anders dat paardje dan koopt, bij ons op stal komt, dan kunnen we het spul bij elkaar zetten :)*

Voorlopig houden we het op Snuit en Bente in tandem _O-
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 29-07-11 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 20:25

@ VHU: leuke zus van Bente!
Enne... Snuit en Bente in tandem? :D Hoe groot was Bente weer? 1.60 ofzo? Moet een mooi zicht zijn :Y)

@ Ollie: dat vraag ik me ook af... De man die het gedaan heeft is een kennis van mijn ouders, het is een zelfstandige die vloeren legt. Mijn ouders waren niet eens zo verbaasd, blijkbaar heeft de man een alcoholprobleem en kan hij erg opvliegend en agressief zijn als hij dronken is. Hij schijnt ook overspannen te zijn en depressief. Dat verklaart zijn agressieve gedrag wel, maar ik vind het onverantwoord om zo iemand in het openbaar te laten komen, en al zeker met de auto! :n

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 20:40

Jeetje SL wat een kl*jo dan zeg! Je zou hem toch wat doen. Hopelijk komt het goed met het pootje van de hond.

Klinkt toch wel leuk VHU!

Lacuna: Wat een lieve foto's zeg!! Zo lief van die merrie dat ze het veulen gewoon accepteerd..

Met onze Belle doe ik aan Flyball. Zij is nu 8 en de wedstrijd dagen worden wat lang voor haar.. Daarom ben ik opzoek gegaan naar een nieuw hondje. Het liefste wel weer een asielding. Die vind ik leuk, en daar doe je dan ook nog wat goeds mee... We zijn voor Aila gegaan.. Een mixje van zo 35 cm met elastieken beentjes en een snelheid waar je u tegen zegt. Dat is dus een goede voor de sport. Ze is nu 6 maanden en we halen haar dus volgende week zaterdag op. Dan eerst netjes gehoorzaamheid enzo en daarna lekker introduceren met het flyballen.. :) Ik heb er zin in!

Zoals je merkt kan ik het toch niet laten om even te bokken... Net een mooie buitenrit op haflingers gemaakt hier.. Heb ik vroeger ook vaak gedaan hier, maar het blijven mooie ritten. Heb ik toch nog een beetje paard... ;)
Laatst bijgewerkt door eefielover op 29-07-11 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 20:58

Leuk Eefielover! Super vakantie!
S_L vreselijk als zo'n man in een auto gaat zitten, levensgevaarlijk :n

Nee hoor kan me echt geen 2e paard veroorloven, niet qua geld maar ook niet qua tijd :+ had ik Alwyn ook niet weg hoeven doen natuurlijk :7
Was ik maar blond en rijk }:0

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:01

Lacuna, wat zijn de veulens leuk zo met een gedeelde mamma.
ze doen het goed he?

VHU, jeetje wat heftig...

SL, wat een zieke man is dat die met die auto zeg!

eefielover

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:03

hahaha zag net een mooie marathon wagen.. maar ja, heb nog steeds die (rijke) prins niet gevonden.. ik dacht dat het makkelijker zou worden nu ik mn witte(met vos) paard(je) al heb... :P maar helaas...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:05

Ik kijk snel even hier om de hoek...hectische dag gehad, alles is gelukt, maar ben kapot...lastig zo'n lijf wat niet mee wil doen...soms wil je die dan wel even :Y) :Y) :Y)
S-L vreselijk !! hoop dat alles goed gaat en ze die kerel ...eens flink laten schrikken zodat hij het nooit weer doet !!
VHU sterkte, hier bij ons kleine maand geleden soortgelijk verhaal, zo erg voor die kids die dan zonder pap's achterblijven !! sterkte !
Ollie: sterkte.... :(:)
Lacuna, schitterende foto's van de pleegmama en haar 2 stoere kids !!! wat een merrie, gouden bergen is zij waard !!!! super mooi om te zien !! <3 :j *\o/*
didd's is gaaf

verder solly....

ben kapot....ga slapen...mijn manlief is nog steeds aan het maaien...al vanaf 19 uur...hij is bijna klaar...nu mooi weer graag, het moet wel hooi worden natuurlijk...duim duim duim duim...
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 29-07-11 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:08

S_L wat een verhaal zeg !!! Je zal wel geschrokken zijn wat een gek !!
VHU niet zon leuk bericht. Leuk paardje wel ben niet zo merrie achtig.
Naaltje leuke foto van dids hij loopt lekker.
Biancoo ze geven goed weer af voor je hooi geloof ik !!

Niets met de pony's gedaan vandaag. Alleen poep uit de wei geschept en ferro zn vitamientjes
gegeven. En nog even geslapen vanmiddag wordt een lang nachtje.

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:09

VHU : leuk paardje jammer dat het een merrie is ;)
Ollie : sterkte
Biancacoo : ik denk dat iedereen wel mooi weer wil.

Morgenmiddag ga ik weer mennen met Asmiro en dan gaat me vader ook mee kijken hoe het gaat.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:12

Sterkte met je nachtdienst Maisie, wist niet dat je bij de politie zat?
Lijkt me echt een verschrikking, nachtdiensten. Heb afgelopen jaar 2 avonden per week gewerkt, soms 3 en dan tot ongeveer 22.00 - 23.00 uur, nou dat merkte ik de volgende dag echt hoor. Voordeel is wel dat je dan overdag meer met de paarden kan doen.
Maar goed, als het je vak is, heb je natuurlijk geen keus.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:18

naaltje, volgens mij ben ik gisteren langs jouw werk gereden?
jij werkt toch bij de volvo in breda?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:21

vhu wat een naar bericht
leuke merrie maar 3 wordt me teveel :-)

bianca sterkte
maisie sterkte

heb bijgelezen maar wordt weggeroepen

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:31

@ vhu zit niet bij de politie (doodeng) maar bij de beveiliging op kantoor. Ga nu een dienst
meedraaien (huppel veilig achter de surveillant aan). Sommige draaien liever nachten dat
snap ik ook niet hoor.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 21:56

@Maisie, sterkte vannacht met het openhouden van je ogen :z ... moet je met een speciale reden 'meelopen' ?
@Biancoo, loop jezelf niet om hé, beetje rustig aan jij :):) :j . Ik merk zelf dat ik ook erg moe ben, alle dagen van de week gewerkt, was erg druk en iedere ochtend om 6.15 uur op om alle (verzorg) paardjes te verzorgen.. en 's avonds na het werk begint de riedel weer opnieuw. Nog 1 week afzien en dan is alles weer normaal.
@Eefielover, wat leuk een nieuw hondje erbij... en ik zit momenteel ook te :~ bij marathonwagens alleen zegt mijn :$ NEE
@Askazita, veel plezier morgen met mennen

Heeft iemand van jullie de paardenkrant (van vandaag) en zou die wat voor mij in kunnen scannen ?

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 22:06

heb red bull bij dan blijf ik wel wakker. Ik moet niet met een speciale reden meelopen maar het
is gewoon leuk om te zien hoe het er in de praktijk aan toe gaat dan kan je het ook beter uitleggen
aan de mensen aan de telefoon.

Tot morgen !!!