Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

:-)
VanHuisUit schreef:Citaat:Dit zal dan ook geen paard voor mijn man worden, maar meer voor erbij
Vind het toch erg leuk dat je man wel weer een eigen paard wil en dan nog wel een die voor de wagen kan![]()
Stiekemerd, Rembrand is over 4, 5 jaar 17,18....![]()
Hij wil hem echt recreatief gebruiken en voor de landbouwmachines. We hebben een ploeg, grasmaaier en vorkjesschudder. Mag hij een deel van het hooi gaan verzorgen. Doet knollie toch iets voor de kost. Maar ik ken mijzelf ook een beetje. Ik vind sowieso dat je zo''n paard niet stil mag laten staan om er dan af en toe mee te rijden, dus ik zal hem toch geregeld beweging geven. En als hij het leuk doet voor de kar........ Voorzie al dat ik er straks 3 in training heb
Ben echt hopeloos he?
. Bij mij drukte mijn kind alles aan de kant.......
dus heb je nog even lucht... Ollie1 schreef:@Tine, dan moeten jullie ook maar geen trekpaard kopen want dan komt hij of jij misschien nog in de verleiding om PHC wedstrijden te gaan rijden

ga je lekker met je pony daar mennen dan 
dan zul je zien dat dat nog fijner mennen is dan de pannehoef
is het daar niet onwijs nat nu trouwens??
pff. ga zo op bed liggen, lekker met wat te drinken en wat te snoepen, als avondeten net een boterham met vissticks op (
) Melanie5 schreef:@Rhine: ja ik heb elk jaar ponies te koop. Dit jaar ga ik mijn bruine merrie verkopen. Zij is eind april uitgerekend voor haar veulen. Daarna kan ze verkocht worden. Het veulen is in principe dan niet te koop.
Verder heb ik vast nog wel 1 of 2 veulens te koop in het najaar.