Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

GaitMonster schreef:Haha, hoe kom je daar nou bij Hannenee idd, ik had hem ook vol, dus tja geen pechballetje iig
Verder bij jullie dus ook alles goed gegaanHelaas heb ik jullie niet gezien, maar voor de eerste keer "echt"'deed hij het dus goed
. Maar dat laatste lag toch echt aan het paard zelf, haha!

Dan heb ik je in hindernis 2 gezien, die liep echt super, wat pakte hij goed aan! 
Moet ook zeggen dat ik superblij ben met hoe hij liep.. Hij wil nog al eens ontzettend sterk zijn. Maar ging prima gelukkig

En gefeliciteerd, vandaag lekker aan de bbq of heb je dat toch gister maar gedaan? 

Waren er trouwens redelijk wat die 15 in de vaardigheid eraf reden.. ik ook..
Dat wordt komend weekend BBQ'en
BlackDevils schreef:Vervolgens één balletje in de vaardigheid op de poort bij de uitgang waar ik een collegarijder even daarvoor ook de mist in zag gaan.
. Leen ik jou mijn supergroom, rijd je 15 er af! Gelukkig kunnen die kegels wel wat hebben
.
).
alleen vielen er wel 3 anderen... 

Divine schreef:Het was in iedergeval een donkerbruin mormel waarbij ik het zag gebeuren.Bedoel je mij??. Leen ik jou mijn supergroom, rijd je 15 er af! Gelukkig kunnen die kegels wel wat hebben

Divine schreef:Zo hoort het ook vind ik.Net even de uitslag wat beter bekeken, maarre... er zijn er gewoon maar 2 die 3 winstpunten hebben weten te rijden!
Als de helft met 3 winstpunten naar huis gaat is er toch ook geen kunst meer aan...BlackDevils schreef:Divine schreef:Het was in iedergeval een donkerbruin mormel waarbij ik het zag gebeuren.Bedoel je mij??. Leen ik jou mijn supergroom, rijd je 15 er af! Gelukkig kunnen die kegels wel wat hebben
Maar Linda is een super groom! Veel dank nog!!! (ook namens mijn koekhappende en eierengooiende groom.) :D
.
.