Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GaitMonster schreef:Haha, hoe kom je daar nou bij Hannenee idd, ik had hem ook vol, dus tja geen pechballetje iig
Verder bij jullie dus ook alles goed gegaanHelaas heb ik jullie niet gezien, maar voor de eerste keer "echt"'deed hij het dus goed
BlackDevils schreef:Vervolgens één balletje in de vaardigheid op de poort bij de uitgang waar ik een collegarijder even daarvoor ook de mist in zag gaan.
Divine schreef:Het was in iedergeval een donkerbruin mormel waarbij ik het zag gebeuren.Bedoel je mij??. Leen ik jou mijn supergroom, rijd je 15 er af! Gelukkig kunnen die kegels wel wat hebben
Divine schreef:Zo hoort het ook vind ik.Net even de uitslag wat beter bekeken, maarre... er zijn er gewoon maar 2 die 3 winstpunten hebben weten te rijden!
BlackDevils schreef:Divine schreef:Het was in iedergeval een donkerbruin mormel waarbij ik het zag gebeuren.Bedoel je mij??. Leen ik jou mijn supergroom, rijd je 15 er af! Gelukkig kunnen die kegels wel wat hebben
Maar Linda is een super groom! Veel dank nog!!! (ook namens mijn koekhappende en eierengooiende groom.) :D