[AR] SGMW 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 09:26

Gefeliciteerd allemaal!

Onze dagen waren een beetje voor niks. Zondag dressuur en vaardigheid gehad.
Dressuur ging bagger, maar vaardigheid foutloos en binnen de tijd.

Gisteren kwamen we uit hindernis 3 en bleek Peppie op z'n tong te hebben gebeten.
Dat houdt helaas in, uitsluiting van de wedstrijd.

Wel een ervaring erbij en genoten van derest van de spannen!

chan_fritsje

Re: SGMW 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 09:29

@ Poeltje, jeetje dat is ook balen zeg!

De rest, gefeliciteerd met de resultaten :)

Wij gaan komend weekend in Schalkhaar rijden..

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 09:36

Komend weekend rijden wij een oefenmarathon in Kampen.

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 10:59

GaitMonster schreef:
Haha, hoe kom je daar nou bij Hanne _O- nee idd, ik had hem ook vol, dus tja geen pechballetje iig :P

Verder bij jullie dus ook alles goed gegaan :) Helaas heb ik jullie niet gezien, maar voor de eerste keer "echt"'deed hij het dus goed :D

Ik dacht even:"Ze rijdt het hele element omver!" _O-
Wij hebben ook genoeg geraakt hoor... een paar van die spoorbielzen in H5, en de ingang van H4 (onder die steigerpijpen door) reden we al bijna het paard een hersenschudding := . Maar dat laatste lag toch echt aan het paard zelf, haha!
Maar inderdaad, hij heeft het goed gedaan, nu nog wat beter worden in de dressuur!

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 11:04

Haha, nou dat hield volgens mij ook niet over. Maar ik dacht meteen poedersuiker balletje.

H5 ging redelijk bij ons, ohja 4 ging ook net goed, want de pony's gingen ook kijken daarna :P

Weet je toevallig ook of er foto's zijn gemaakt door een fotograaf ofzo? Volgens mij had ik namelijk wel iemand zien lopen...

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 11:09

Er liepen wel meerdere mensen met camera's, van een aantal weet ik dat ze een bepaalde rijder volgden, maar er liepen ook 2 mensen die meerdere mensen wel op de foto hebben gezet.

Op deze site staan foto's van voorgaande jaren, misschien dat zij dit jaar ook weer foto's hebben gemaakt??

lienepien610

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 22:12

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten afgelopen weekend.
BD, wat leuk! Een foto van jou op hoefnet!

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 22:58

Haha, ja, leuke foto!
Aankomend weekend naar Schalkhaar, ben er nog nooit geweest. Benieuwd wat het is. Gezellig de caravan mee, t gaat geloof ik weer mooi weer worden.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 07:35

Heb ik wel besteld.....afgelopen weekend ook, dus ik hoop dat ze nog wat over hebben..

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 10:21

Wij zijn aankomend weekend ook weer te vinden in Schalkhaar. Dit keer ben ik groom.

chan_fritsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:50

We hebben t zeker getroffen met t weer :)
Ben zeer tevreden, klasse 1/2 enkelspan pony gewonnen..
@ GaitMonster, hoe is het bij jullie gegaan, en bij wie stond je achterop ?
@ BlackDevils, gefeliciteerd :)

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 01:13

Bij ons is het goed gegaan. Dressuur erg tevreden en 2e plaats, vaardigheid 3 ballen en 6 strafpunt voor tijd dus 15 totaal, flink balen. Marathon liep super en 1e plaats. Totaal 2e plaats :)
Ik stond achterop bij Geert Pol. We rijden om en om wedstrijden :)

André, Hanne en Chan_fritsje gefeliciteerd :D
Chan_fritsje, rij jij met die welsh cob in het groen? :) Dan heb ik je in hindernis 2 gezien, die liep echt super, wat pakte hij goed aan!

chan_fritsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 09:18

@ GaitMonster, ook gefeliciteerd :)
En ik rij inderdaad met die welsh cob in 't groen :) Moet ook zeggen dat ik superblij ben met hoe hij liep.. Hij wil nog al eens ontzettend sterk zijn. Maar ging prima gelukkig :)

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 10:14

Nou, ik mag ook tevreden zijn. Met het losrijden voor de dressuur was de pony erg ontspannen maar ik moet hem er nog net iets meer aan kunnen rijden. Zijn makkelijke rechter galop miste ie doordat mijnheer blijkbaar zijn collega op de vrachtwagen links van hem hoorde. Vervolgens één balletje in de vaardigheid op de poort bij de uitgang waar ik een collegarijder even daarvoor ook de mist in zag gaan. De marathon liep goed op de laatste hindernis na waarbij ik iets te vroeg in stuurde en voor de A langs schoot maar dit was snel weer hersteld. We mochten met het oranje lintje naar huis en een heerlijk BBQ-pakket. :P

Chantal ook gefeliciteerd. Die pony van jou wil ook wel. ;)
HL ook netjes gereden!
Marieke ook gefeliciteerd. Jammer van de vaardigheid anders hadden jullie m makkelijk gewonnen. Ik zal Geert niet meer zo plagen.... :Y)

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 10:16

André netjes gestuurd die hindernis! Het ziet er zo makkelijk en snel uit :) En gefeliciteerd, vandaag lekker aan de bbq of heb je dat toch gister maar gedaan? ;)

Haha, hij kan wel iets hebben _O-

chan_fritsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 10:24

Dankje, ja voorwaarts is ie wel :)
Netjes hindernis 5 zo binnendoor.. ;) Waren er trouwens redelijk wat die 15 in de vaardigheid eraf reden.. ik ook..
Haha en dat BBQ pakket was echt te groot :p Paste niet eens zo in de vriezer.. Eerst ff in bakjes gedaan.. Lag daarom wel veel op zeg, ruim 25 stukken vlees :) Dat wordt komend weekend BBQ'en ;)

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 10:26

Ja, we hebben het gisteravond al gedeeltelijk soldaat gemaakt, de rest zit in de diepvries. :9

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 10:28

André, het ziet er weer goed uit!

Iedereen gefeliciteerd en succes met BBQ-en

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 10:34

BlackDevils schreef:
Vervolgens één balletje in de vaardigheid op de poort bij de uitgang waar ik een collegarijder even daarvoor ook de mist in zag gaan.

Bedoel je mij?? :D . Leen ik jou mijn supergroom, rijd je 15 er af! Gelukkig kunnen die kegels wel wat hebben _O-

Zooo, filmpje is lekker stoffig zeg! Binnendoor was behoorlijk krap kwam ik achter, nare hindernis :( .

Verder lekker rondgecrosst en de achterstand na zaterdag nog behoorlijk goed kunnen rijden.
Chantal: gefeliciteerd! (wij waren 2e, achter jullie ;) ).

Voor iedereen die met een vleespakket naar huis is gegaan: GEFELICITEERD! Hier pastte het ook niet meer in de diepvries, mijn groom heeft de helft mee naar huis genomen.

Net even de uitslag wat beter bekeken, maarre... er zijn er gewoon maar 2 die 3 winstpunten hebben weten te rijden!

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 10:36

Haha, nou wij lieten gelukkig 15 liggen _O- alleen vielen er wel 3 anderen...
Er zijn iig leuke prijzen verdeeld voor de winnaars, aan zo'n bbqpakket heb je tenminste wat. :)

Chantal idd een super leuke, stoere, sterke pony! Heb je idd gezien in h2, daar pakte hij goed aan! :)

Hanne leuke filmpjes op hyves van André, maar zeg je iets over mijn aanmoedigingen in de hindernis, jij kan er ook wat van :P
Laatst bijgewerkt door GaitMonster op 02-05-11 10:47, in het totaal 2 keer bewerkt

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 10:45

Divine schreef:
Bedoel je mij?? :D . Leen ik jou mijn supergroom, rijd je 15 er af! Gelukkig kunnen die kegels wel wat hebben _O-
Het was in iedergeval een donkerbruin mormel waarbij ik het zag gebeuren. :P
Maar Linda is een super groom! Veel dank nog!!! (ook namens mijn koekhappende en eierengooiende groom.) :D

Divine schreef:
Net even de uitslag wat beter bekeken, maarre... er zijn er gewoon maar 2 die 3 winstpunten hebben weten te rijden!
Zo hoort het ook vind ik. O:) Als de helft met 3 winstpunten naar huis gaat is er toch ook geen kunst meer aan...

Marieke, wat had je nu gewonnen?

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 10:47

Haha, heel toepasselijk een zeepje met scrubhandschoenen, voor het stofvrij maken van mezelf _O-

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-11 10:49

Klinkt meer als een speelsetje. ~~}>

Divine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 10:59

BlackDevils schreef:
Divine schreef:
Het was in iedergeval een donkerbruin mormel waarbij ik het zag gebeuren. :P
Maar Linda is een super groom! Veel dank nog!!! (ook namens mijn koekhappende en eierengooiende groom.) :D

Donkerbruin mormel?!?!?!?! Dit was dus ook de laatste keer dat ik Linda aan je heb uitgeleend ~~}>
Haha, je groom had inderdaad nog wat koekkruimels in zijn mondhoeken zitten _O- .

Marieke, ik ben ook weer helemaal schoon geworden, maar het zou maar zo kunnen zijn dat ik een extra naheffing krijg van de rioollasten... denk dat ze bij de waterzuivering ook wel achter hun oren staan te krabben hoe dat water toch zó vies kan zijn :D .

André, 3 wp was inderdaad erg netjes gisteren, en dat 50% van de rijders die mee naar huis neemt is ook weer niet nodig, maar dat er maar 2 in staat zijn om onder de 131 te eindigen.... da's toch wel weer erg weinig...

chan_fritsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:01

@ Divine, oke jij ook nog gefeliciteerd, leuke pony heb je :)
Vond ook dat er wel erg weinig 3 wp hadden.. Denk voornamelijk ook omdat 5 een ontzettend lange hindernis was.. (heb m buitenom genomen) Daar rijdt bijna iedereen zo'n 16/17 punten op.. Dan stijgen je strafpunten behoorlijk..