Nu rond gebeld te hebben heeft niemand het op voorraad en kwam ik toch bij hun terrecht. Deze man nam echt de tijd voor me en vertelde enthousiast over zijn vak. Dat is toch altijd weer erg leuk
en kreeg handige tips om het tuig super te krijgen 
Tuurlijk mag je meepraten
Ik erachteraan "uhh... heb je geen zin om mee te gaan?" "ja, heb je gezien hoe lelijk hij nu is! daar ga ik niet achter zitten" zegt ze.
dus ik zelf rustig de pony ingespannen, erachter gaan zitten, opnieuw mn moeder geroepen met de woorden: "Goh, mam... als je erachter zit, dan zie je net niet dat hij geschoren is hoor" Haha, toen wilde ze wel mee!

Ik ga hem woensdag op les op een trens rijden kijken
zelfs na een extra dosis was het nog niet mogelijk om bij haar benen te komen! Uiteindelijk hebben we nog een praam op haar neus gedaan en heeft iemand nog een been vastgehouden, en toen kon ze niet anders dus nu heeft madam heel sgattige kniekousen haha. Echt stom 3 mensen die aan één kleine pony hangen haha! Maar ik heb nu weer 2 al zeg ik het zelf mooie gladde pony's die er klaar voor zijn om hun beste beentje voor te zetten in de indoors, nog 2 weken en dan begint de betuwecup!! We staan echt weer te popelen!
.