Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) die elke keer enorm bezig was maar met wat geschuif tussen die en een andere groep is ook dat gelukkig goed gekomen.
en dat ik niet steeds zit te corrigeren wat mijn voorganger er met Cathey allemaal heeft ingeprogrammeerd. Durfde en kon goed meer lucht te geven aan de voorkant, ze zat lekker en ze maakte haar passen groter en mooie stukken voorwaarts. Zelfs in galop paar hele goede sprongen gevoeld. Was alleen na een half uur helemaal gesloopt maar goed

.
Ik denk iedere dag aan je
nee dat klinkt niet handig. Cathey is in veel opzichten een super fijn paard maar haar stal maakt ze een grote bende. Ze staan op stro, dat is wel fijn ziet er altijd wel fijn uit maar op een of andere manier stopt ze alle mestballen eronder of zoiets.
net wel martingaaltje gekocht. Had ik bij Nebraska en Rizanta ook. Cathey zet ook haar nek er enorm op als ze iets ziet en dan dat hoofd zo giga hoog. In de bak kan ik dat wel handelen maar buiten lijkt me iets extra's toch wel handig

is een full maat had zoiets van wat zal ik nemen cob of full, toch blij dat ik full heb genomen. Voor als je een goed en goedkoop voortuig zoekt, deze is het. Is uitgevoerd in mooi leer en mooie gespen / musketonsluitingen blij mee dus.
.
vind het heel knap in best wel korte tijd en dan ook nog denk zowat alles helemaal uitgereden
) maar bleef met 4 benen op de grond dus superbraaf. Ben hier echt zo blij mee is alleen al zo fijn als je lekker buiten kunt uitstappen. Dat gaat bij ons best wel (na eerst stukje erg spannende weg dat wel) ligt mooie fietspadenroute.
en zo ik met Ollie altijd wat onderuit moest zitten om een foto te maken van de oortjes anders zag je die niet is dat bij Cathey dus totaal geen probleem hahaha
oren vielen er zowat af.
. Ook heel blij met mijn instructeur die iedere keer weer geduld met ons heeft en met me meelacht
en zwaar K van de auto natuurlijk
Moet nog twee wassen draaien anders heb ik niet genoeg linnengoed 
maar goed moet ik eerst mijn Cavalier kwijt. Dus wie er belangstellling voor heeft....
maar heeft vloek op mentrailer...balen dat je hem nog niet hebt kunnen gebruiken..maar wel fijne menles gehad !!