Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ehm tine....hoe iemand dingen van je kan weten ?...via bokt......en fb wellicht,.....en de wedstrijden en wedstrijd uitslagen die altijd online te vinden zijn, nl is niet zo groot, en je bent al snel "bekend"

ze liep stukken gewoon heerlijk, mooie aanleuning, mooie stelling, lekker swingend achterwerk. Kijk dan is dressuren genieten. Ze had zowaar haar oren af en toe naar voren (die stonden eigenlijk tot nu toe met werken in de bak standaard naar achteren
).
) wat ze ook erg leuk vond.
. Heeft alles gedaan, ook de brug en de waterbakken. Helaas ben ik in H6 verkeerd om gefinished (en wist niet dat je dat mag herstellen), maar dat bleek één van de Grote Namen ook gedaan te hebben, dus hoef ik me niet voor te schamen
.
. Was om 05.45 al klaarwakker en om 07.00 uur moest ik er echt uit om te bewegen
. FF koffiedrinken, ijsblokjes van bietensap gemaakt (voor de volgende slobber) en zometeen nog maar een poging tot slapen doen.
).
..die zakt maar niet af....heb er flink de balen van..mag van mij nu wel weer beter worden..