[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ipsilonka

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 19:14

Ik was gister en vandaag van 6.30 tot 16.30 aan het werk. Nu ben ik echt kapot! Gelukkig luxe 2 dagen vrij!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 19:52

Vermoeiend dagje vandaag. Vanmorgen de boodschappen voor dit lange weekend gedaan, prei / paprika / shoarma / aardappelpuree - ovenschotel gemaakt voor vanavond, met zoon naar de Sawin (soort boerenbond) voor zijn moestuin, auto omgeruild bij de garage, oude fietsbinnenband gehaald bij de fietsenzaak voor om de snelsluitingen van de koets. En daarna naar Eersel om de hindernissen te verkennen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 20:57

Net zoiets geks gehoord. Had mijn moeder even aan de telefoon. Die staan op een voorseizoenplek op een camping in Kaatsheuvel. In het bos raakten ze aan de praat met een vrouw die daar woont. Gesprek kwam op paarden. Zij is gek van Groningers en wist blijkbaar alles van al onze paarden, wat we ermee doen en op welk niveau en ook het nodige van ons. Ik zou werkelijk niet weten wie dat zou moeten zijn. Bizar....

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 21:32

:7 ehm tine....hoe iemand dingen van je kan weten ?...via bokt......en fb wellicht,.....en de wedstrijden en wedstrijd uitslagen die altijd online te vinden zijn, nl is niet zo groot, en je bent al snel "bekend" :+

Verder lees ik over boodschappen, bezoek naar groningen, winstpunten voor zoon, ehm....en wat nog meer?...oh vrije dagen, lekker genieten !
Vergeten sorry,...
Fijne paasdagen allemaal!!! Tot later.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 07:36

Goedemorgen
Fijne Paasdagen

Bianca: via bokt zou kunnen, maar fb heb ik niet zoveel vrienden en dat zijn ook allemaal mensen die ik ken. Dit is iemand in Brabant, waarom zou die mijn uitslagen gaan volgen. Maar goed, blijkbaar zijn er mensen die daar naar kijken.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 07:43

Goedemorgen fijne paasdagen

Zo opladen rondje door lage vuursche maken bij kasteel drackesteijn

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 08:03

Janouk, have fun ! T'is mooi weer !

Tine, ik snap dat wel, ik volg bijv. mushers over de hele wereld, ken de bloedlijnen, weet met hoe veel honden ze lopen enz,enz.ik vind dat super interessant.

toen ik in de paarden had, zocht ik alles op over ruiters of menners hoger in de sport, dus ik vind het niet zo vreemd.

Geniet van het mooie weer.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 09:11

Ondanks dat ik momenteel niet zo actief ben in het topic, wil ik iedereen toch even hele fijne paasdagen toewensen!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 09:25

fijne pasen iedereen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 12:24

Iedereen vanaf hier ook fijne Pasen! Wat een lekker weertje {:}

@Tine iedereen kan alles van je (je paarden) weten, alleen al door de uitslagen te checken komt men veel te weten. Op zich niets mis mee, als ze het doen vanuit interesse in het paard, tja zo zit de wereld tegenwoordig in elkaar. Op facebook kun je veel zodanig instellen dat niet iedereen alles van je weet. Bokt is zo openbaar als je het zelf doet.

Zo even weer mijn rust-uurtje en dan naar de pony's even lekker mennen en tutten.

:evaw:

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 15:22

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 15:50

mooi janouk +:)+ een rit om ff stil van te worden...
ik heb vandaag eens een stukkie dressuur gereden met de prestatiewagen,zooo die wagen rijd fijn,ik kan echt zeggen : "wat een plezier met een cavalier" :)F
nu ff van de zon genieten,voor iedereen : vrolijk pasen +:)+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 16:28

een mooie rit gereden met in gedachten Supergirl.... _/-\o_ _/-\o_ bijzondere dag..

Ht wat een genot zo'n fijne wagen !! ben wel benieuwd naar een menfoto van je mooie wagen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 17:04

HT: lekker gemend met fijne wagen
Janouk: mooie tocht gemaakt
VHU: heb je niet gespot op de snelweg. Wat een verrassing haha

Vandaag een drukke dag gehad.
Vanmorgen om 8 uur een buitenrit met zoonlief gemaakt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daarna paarden naar de zomerwei gebracht en hun weidegenoten ook even op de plaat vastgelegd.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En na familiebezoek naar Leek gegaan om te verkennen voor morgen.

Afbeelding

De laarzen vergeten in de auto, dus honden mochten even diepte testen:
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 19:03

Ziet er uit als genieten Tine, heerlijk! Veel plezier morgen met de wedstrijd.

Ollie begint eindelijk te begrijpen dat ze met mennen met dressuren in de bak ook gewoon door moet lopen *\o/* ze liep stukken gewoon heerlijk, mooie aanleuning, mooie stelling, lekker swingend achterwerk. Kijk dan is dressuren genieten. Ze had zowaar haar oren af en toe naar voren (die stonden eigenlijk tot nu toe met werken in de bak standaard naar achteren }:0 ).

Ook nog even op de grote wei gemend, altijd prettig. En wat door de hindernissen heen gesukkeld (kan dat nog niet met wat meer tempo zeker niet alleen :7 ) wat ze ook erg leuk vond.

Hero soort schrikparcourtje: sproeiers in tuin van buren, kinderen in de bosjes (eieren zoeken geloof ik) een vlag aan een stok. Maar mijn knapperd is niet snel onder de indruk 8-)
Hij is even een maand of twee wat 'rommelig' geweest in zijn uitstraling (verharen, wisselen, beleren kost allemaal energie) maar hij is weer erg mooi aan het worden.

En nu wachten op de pizza's via http://www.thuisbezorgd.nl :Y)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:08

Goeienavond!
Terug uit Eersel, Moos heeft zijn debuut met glans doorstaan *\o/* . Heeft alles gedaan, ook de brug en de waterbakken. Helaas ben ik in H6 verkeerd om gefinished (en wist niet dat je dat mag herstellen), maar dat bleek één van de Grote Namen ook gedaan te hebben, dus hoef ik me niet voor te schamen :D .

Ik ga zo even terug lezen :)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:13

Gem. Gefeliciteerd !!! super goed van Moos, en ook van jou !! topteam !
Tine, gave foto's ! veel succes en plezier morgen.
Vhu, ollie is een topper !!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 07:30

Wat erg om op je vrije dag wanneer je heerlijk kunt uitslapen, wakker wordt omdat je verrekt van de spierpijn %) . Was om 05.45 al klaarwakker en om 07.00 uur moest ik er echt uit om te bewegen -O- . FF koffiedrinken, ijsblokjes van bietensap gemaakt (voor de volgende slobber) en zometeen nog maar een poging tot slapen doen. :O

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-14 07:38

Goedemorgen

@ gem ik schat zo een beetje in dat jij gister heel krampachtig op de bok heb gezeten. En daardoor nu spierpijn.

Ik ben met me moeder onderweg naar leek. Wij doen ook mee met de oefenmarathon.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 07:42

Tot en met H2 wel ja, daarna was de spanning eraf, maar het parcours verkennen op zaterdag (hoog tempo lopen, stoppen, draaien, klimmen/dalen, mul zand) heeft er ingehakt. Ik voelde het gisteren voordat ik ging inspannen al opkomen, maar nu ben ik echt als een plank zo stijf %) .
Succes vandaag Lanous!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 08:30

Goedemorgen.

Wat en prutweer -O- . De hele week waren de voorspellingen heel goed. En nu is het dus koud en nat. Bah.

Maar goed, iedereen toch een fijne dag gewenst

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 11:07

Iedereen fijne wedstrijd/recreatie/niets-dag met of zonder goed weer :)

@Gem mooi zo, die 1e keer is er in ieder geval af. Enne tja die spierpijn, join the club (alhoewel ik mee ga met Lanouska, zodra de spanning minder is, is de spierpijn ook al moet je nog zoveel verkennen ook een stuk minder :+ ).

Hier dagje niets }:0

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 11:28

Vanmorgen om half 9 Tea aan de longe gehad, jawel, in de nieuwe bak, en toen was het nog droog, wel heel dreigend donker weer.
Gisteren voor het eerst weer op Tea gereden, ze was heel braaf! In draf was ik bang dat ze niet rad liep, wist ook niet of het nu aan mijn rijkunstige vermogens (lees geen) lag of dat de bodem nog wat te zacht was. Dus meest gestapt, dat ging wel goed!! Wat heb ik toch een fijn paard!!

Iedereen succes met de wedstrijden, oefenmarathons of wat je ook maar gaat doen vandaag!!

Gem, sterkte met de spierpijn. Door het vele stappen is die bij mij uitgebleven gelukkig. Heb nog al een breed paardje, dus dacht dat mijn liezen wel zouden protesteren vandaag, maar niets van dien aard!!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 13:32

Ben ik ook weer even. Hier is het nog prachtig weer! kan bijna in t-shirt lopen.

Wel al gereden vanmorgen omdat ze toch wel regen afgeven. Lekker rondje tandem.
7 km in 32 min.

Zaterdag wedstrijd gehad. Was een hele zware bak dus met robijn maar niet te lang losgereden.
Maar meneer was nogal voorwaarts op zich wel fijn maar zaten toch een paar slordigheden in.
Vooral jury bij de 2e proef was best streng. 218 en 203. Robin was heel slecht in de dressuur ga
nu toch maar eens een ander bitje proberen.

Gem super dat het zo goed ging met moos!! En ik heb idd ook spierpijn van de spanning.

Tine succes op wedstrijd!!

Voor de rest nog een fijne 2e paasdag!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 16:39

Gem...ai spierpijn....sterkte daarmee..
Maisie voorwaartse robin..ander bitje proberen, ik vond dat altijd erg moeilijk om de juiste te vinden..succes !
Tine goed bezig geweest.
Lanouska is in Leek,
Tine ook in Leek vandaag..ik hoop dat jullie nog wat droog zonnig weer tussen de buien door gehad hebben.
Jeskim gereden in nieuwe bak !
Vhu, lekker bezig geweest met Ollie, kwartje valt !! goedzo, dat is fijn. en Hero schriktraining..heerlijk paard is dat toch !!

Wij zijn naar dierentuin geweest, hadden flinke kortingsbonnen, was wel erg leuk, maar ik loop al dagen met warhoofd en errug veel hoofdpijn %) ..die zakt maar niet af....heb er flink de balen van..mag van mij nu wel weer beter worden..