Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
standje aannemen (zelf) En dan nog een keertje.
). Terwijl ze er de paar keer met oefenen vooraf gewoon zo opliep. Wedstrijdje daarna in Prinsenbeek moest ik haar er zo'n beetje op tillen...
) ingeschreven voor een oefen-dressuurmenwedstrijd in de buurt, op 27 mei
. Ik ga 1 x veilig B en 1 x heel stoer een L proefje rijden
. Morgen in het veld dus maar eens oefenen op een volte met 1 hand, en donderdag tijdens de les het achterwaarts nog eens proberen
.
voor frensie en gwin ook
Dan gaan ze de zooi injecteren en mag ik nog 3 uur wachten
Het is hier nog steeds heel leuk, maar god wat begin ik de beestjes te missen!!! Met de familie skype ik bijna dagelijks, hen mis ik ook wel en ik zal ook tranen laten als ik hen weer terug zie, maar ik mis het zo om te knuffelen met die dieren! 's Ochtends wakker worden, opstaan en naar buiten gaan om even een aaitje en een dikke knuffel te geven. 's Avonds laat nog even naar buiten gaan om ponybeest te borstelen of nog even een rondje gaan wandelen met de honden. Er is toch niets heerlijkers dan dat?!?
), ik kreeg echt bijna tranen in mijn ogen!
( en in een zeiknatte auto zitten
)
Akshay schreef:Niet goedkoper om de auto te vervangen?
. Lekker gereden, Ster begint goed over haar watervrees heen te komen en zodoende een paar keer volle sjas door een plas tot K. zijn schoenen en broek het niet meer droog hielden
. Koets zag er daarna dan ook uit als een volleerde marathonwagen: smerig tot op de stoeltjes. Slang erop was geen overbodige luxe
.
stappen met peerd zorgt voor rustige werking van dat gebied = dus goed. Ben streng toegesproken dat ik niet over pijngrens moet gaan
en gewoon moet gaan liggen als het lastig gaat voelen, niet als ik zo'n beetje sterretjes zie van de pijn

) plekken gebroken gisteren. Heb gezegd dat ik haar pony ook wel even wat TLC wil bieden. Heb het met die van mezelf al druk eigenlijk, maargoed, vind het voor haar ook zo sneu
(andere boek is nu uit, nu aan 'De Wandelaar' van Van Dis) 't is wat gedoe maar ik ga echt niet een paar weken niet naar stal, dat is echt uitgesloten. En moet voor mijn werk ook in de auto. Op mijn werk hebben ze een rust / meditatie ruimte, echt met loungebank en alles kun je blinderen. Mag je gebruik van maken als je dat wilt (alleen hahaha).
inderdaad even rustig aan en vat het maar op als compliment
?
... zo jammer dit weer