[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:53

je hebt gedaan wat je kunt...
en dat was het juiste, hoe moeilijk ook...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 19:39

Een IM topic over Harley...ik trek dat hier ook nog niet hoor, en ben niet eens zijn baasje, maar zag hem wel vrijwel elke dag.
Zou hier ook het liefst een flinke pot gaan janken, ik zie hem zo nog staan met zijn hoofd gezellig uit zijn stalluik.
Afbeelding
Lieve Har het gaat je goed jongen.

IngridM

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 19:39

Mooi verwoord door Bicci! Sluit ik me helemaal bij aan.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 19:42

dankjewel ingrid,
het is gewoon ook zo...

en ze heeft het ook gewoon super gedaan...
en dat mag ook gezecht worden toch?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 19:51

dapper om de beslissing te nemen.
als je je hart wilt luchten kun je altijd hier terecht he?
wij zijn er ook om je te steunen.

nu even een ego bericht van mij..
*zucht* óf ik zit al met een herfst/winterdip... óf het zijn hormonen rondom het ongesteld zijn (wat nóg beter mogelijk is) óf ik zit gewoon echt op 1 of andere manier niet goed in m'n vel.
maar ik denk dat het vooral ligt aan het ongesteld zijn.
ik ben dan vaak best emo, maar heb het idee dat het nu nog ietsjes erger is...
hopenlijk is het morgen ofzo weer over die 'bui' (al ben ik dan dus nog steeds ongesteld, want het begint net pas)
sorry voor mijn vage bericht

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 19:55

@IT: klinkt ook wel herkenbaar... heb je al korter lontje door ongesteld en dan ook nog buiten zo koud en guur... bluh... Lekker emo zijn, soms gewoon even nodig!!!

En hier allemaal heel erg dank (nog een keer) voor zo meeleven, ik vind het heel bijzonder dat jullie me zo helpen, het helpt me ook echt om te weten dat er zoveel 'paardenmensen' die de gevoelens voor het paard als geen ander kennen, aan ons denken!

Ik wens verder jullie allemaal een goed weekend en hoop ook weer de leuke dingen mee te gaan lezen hier :j

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 20:03

het voelt zo dubbel om leuke dingen te posten...
:(:)

@it; het weer is ook niet echt opbeurend voor veel mensen nu he

Nou, dids staat in elk geval nu in zijn blote billen :) En ik heb fotos van mijn vreselijke bak-ritje vandaag. Maar kan de camera-kabel niet vinden..
Het was een ramp, de bak was nat en zwaar, dus dids liep als een halve tuigert rond te stampen.. Sja dat zit niet tof :')

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 20:21

Ik heb maar een bakje met ijs gepakt.
had het wel al koud en nu nog kouder.
maar dan voel ik me misschien heel even iets beter.
heb ik er straks weer spijt van maar goed.... maandag ga ik weer effe sporten met schoonmoeders

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 20:40

Heb helemaal bijgelezen en ga me aansluiten bij de samenvattingen ;)

Prinsje, heel veel sterkte voor jullie! Jullie hebben er samen tegen gevochten, maar helaas ... Zo erg :(:)
Heb ook gereageerd in je topic, heel mooi gemaakt...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 20:43

Prinsjeh...ik vind het echt knap van je.
mooie foto vhu !

Olga.....je straald helemaal op die foto's !! leuk !

IT....dipje... :(:)

hier ook melody heeft trap tegen achterbeen spronggewricht gehad, waar ze spat aan heeft, ze heeft nu ook een diepe snee van 10 cm lang...dik been...spoel iedere keer netjes schoon met water...wat een arme pechvogel.

Bovendien gaat mijn oude stabij met hartproblemen hard achteruit....moet afscheid nemen van hem zeer binnenkort, dus....verwen hem nog maar lekker..

Verder was er vandaag even zon hier..en daar heb ik stiekem even van genoten, wat heeeeeerlijk !!!! toch nog een klein beetje positiviteit vandaag....

fijn weekeinde allemaal !

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 21:08

ik sluit me "stil" aan bij de samenvattingen,prinsjeH: heel veel sterkte en wat een mooi stukje in je IM topic over har. |( :(:)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 21:13

@Biancoo, wat vervelend voor Melody.... en ook voor je hondje :(:)
@PrinsjeH, wat een sprekende tekst heb je in je topic voor Har gemaakt en oh wat heb ik een respect voor het feit dat je zo 'sterk' bent en dit al zo mooi kan verwoorden +:)+
@IT, morgen schijnt het zonnetje ook weer voor jou :(:)

Ik heb ondanks de regen en onweer voor het nacht voor het eerst doorgeslapen sinds het overlijden van mijn schoonmams en mijn zere kies... ik was gewoon vanochtend een ander mens na een volledige nacht rust _/-\o_

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 21:31

Wat fijn voor je Ollie! Doet kies nog pijn wel?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 21:40

Ik heb vanmiddag bij geslapen. Was ik ook echt aan toe. Ben al een week aan het snotteren. Daan begon vanavond ook, dus maar even neusspray gekocht.

Het slapen gaat de afgelopen nachten goed. Hij is nog wel meerdere keren wakker maar valt dan wel weer in slaap. Hij ligt nu ook op bed. Hopelijk slaapt hij door.

Werd net gebeld door een jongen. Hij is 7 of 8. Zoon van een vriend van ons. Als hij een keer op een pony mocht rijden. Hij vind veale te groot :-)
Ik weet alleen niet als Alwyn dit aan kan. Hij is braaf, maar om nu er een op te zetten die nog nooit op een pony heeft gezeten. Denk dat ik de shet maar van de wei af pluk. Mocht hij het wel leuk vinden, maar kijken als ik iets voor Alwyn kan regelen

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 21:42

IngridM schreef:
Wat fijn voor je Ollie! Doet kies nog pijn wel?

Nee gelukkig ben ik sinds vandaag naast mijn penicilline, Ibuprofen vrij ;)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 21:43

Das goed nieuws! En stuur je de doorslapers door naar Berkel? :-)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 22:16

IngridM schreef:
Das goed nieuws! En stuur je de doorslapers door naar Berkel? :-)

Inclusief hoog knuffelgehalte... nou dat moet een lekkere nachtrust worden ;)
Afbeelding

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 22:37

Verheug me er al op *rent richting bed* :-)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 22:45

Wat ongelovelijk K van het been van Melody hoe krijgt ze dat nou voor elkaar...
Ollie wat, sta je er stralend op!
Tallechie, 'onbeleerd kind' op 'onbeleerder pony' lijkt me geen succes maar dat is mijn mening. Hoe is het met Alwyns onregelmatigheid? Fijn dat je weer hebt geslapen!

Pffff ben compleet platgeslagen en uitgeput dus IT je bent niet de enige.
Alle spanning rondom Harley, paar dagen al erg vroeg eruit, laat erin en slecht geslapen, plus geen echte ontspanning in vorm van paardjes en dan ook nog al die regenbuien plus geen praatpaal hier in huis -O-

Stond vanmiddag bij het verkeerde vriendje om onze zoon op te halen bij een verjaardagsfeestje kun je nagaan hoe helder ik ben (not) :o

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 23:00

@VhU, ik kan me voorstellen dat zo'n heftige gebeurtenis zo dichtbij ook allemaal herinneringen bij je naar boven brengt... :(:)
@Tallechie, ik deel de mening van VHU mbt onbeleerde pony en onervaren kind :j ... misschien lastig om nee te verkopen maar denk ook aan de ervaring voor je pony zeker als deze nog weinig op zijn ruggetje heeft gehad...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 23:01

VHU: wat een lieve foto van Har, en sterkte. Mijn man zit wel aan andere kant van het land, maar is in ieder geval wel via de telefoon en mail praatpaal. Lijkt me voor jou erg zwaar.
IT; sterkte met je dip. Zal gewoon een combinatie zijn van alle dingen. Dat sombere weer helpt dan natuurlijk ook nog eens lekker mee. Brrrr nu een bak ijs eten, heb het zo al koud genoeg.
Prinsje: ik ben blij dat we je zo toch een klein beetje kunnen helpen. Meer kunnen we helaas niet doen.
Naaltje: dids in zijn blootje, zijn de foto's dan wel gecensureerd??
Bianca: wanneer stopt de pech eens? Jeetje, wat een ellende en dan precies op dat been. En ook sterkte met je hond. Gaat wel lekker hier in dit topic zo. En lekker van de zon genoten, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Hij scheen hier wel af en toe hoor, maar iedere keer kwam er weer een megabak met water naar beneden.
Ollie: wat fijn dat je weer eens fatsoenlijk hebt geslapen
Tallechie: lijkt me niet verstandig om een jong kind op een onervaren pony te zetten. Daarom hadden wij juist een oudere pony voor zoon gekocht, jarenlange ervaring. Fijn dat je hebt bijgeslapen en dat het met Daan ook beter gaat. Edit: oeps dat is wel veel van het zelfde, maar goed bedoeld ;) Ik snap best dat jij dat ventje ook een plezier wilt doen, maar ga jij maar lekker zelf van je knappe pony genieten.

Manlief kwam pas net om 22.30 uur thuis. Ongelooflijk, was om 17 uur van werk vertrokken. Vrees dat dit niet veel beter zal worden. Middelburg is gewoon andere kant van het land, alle leuke knooppunten komt hij zo wel tegen. BAH.

Had pony om 19 uur gewassen en hij is nog steeds goed nat. Droog genoeg om zonder deken te laten voor de nacht, maar te nat om er een regenjasje (om te voorkomen dat hij weer vies wordt) om te doen. Wordt echt tijd dat hij geschoren wordt, is niet leuk meer zo.

Nou, ik ga naar bed, morgen een overvolle dag.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 23:09

Bart zat vandaag in Mumbay, waar regelmatig aanslagen worden gepleegd. Moet zeggen dat ik dan blij ben dat ik een sms-je krijg dat hij weer veilig terug is op de compound. Dus dat soort spanning zit er hier inderdaad ook nog bij.

Ik hoop dat Snuitje morgen in een goede bui is dan gaan we gewoon door alle plassen die er maar zijn, kop in de wind en gewoon even bijkomen. Kijk dan kan ik die pony weer erg waarderen :o

PrinsjeH sterkte voor vanavond ik hoop dat je een beetje kunt slapen en je niet te veel gaat spoken.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 07:38

@VHU :(:)

@tine; het waren rijdfotos, dan issie aangekleed met 'n zadel :))

@biancacoo; wat rot! dat is een fikse wond dus ook. Mesistran is fijn spul he. Daar heeft nouvel fifi ook mee ingepapt!

Vriendje is al 1,5 uur weg. Die ging als official naar een rally. ik mocht ook mee maar kan zo kort geen vrij meer krijgen ^) hartstikke jammer...

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 07:54

goeiemorgen!

regen en wind, herfst...

vhu, sterkte ermee...

arme melody...
mesitran is inderdaad fijn spul!
ferro heeft ook een wond in z'n koot en die hebben ze er ook mee behandelend, en voor fifi heb ik heel wat tubes leeg gesmeerd...