[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 14:55

Duim voor je Tallechie!
Mijn schoonzusje komt van Sicilie, we zijn er dus ook een paar keer geweest. Prachtig eiland. Heel afwisselend. En echt Italiaans (qua verkeer & qua eten ;) ).

Lekker stukje gemend met Snuit, denk iets van 15 km. Paar keer halthouden / stappen gedaan op de heenweg en begin terugweg, ging prima! Maar op iets van 2 km van huis dacht meneer twee keer dat hij kon gaan steigeren. Ik werd spontaan zo boos dat ik hem de eerste keer echt twee flinke meppen op het schoftje heb gegeven (of daar ergens in de buurt) wist niet dat ik het in me had :o , was gebeurd voordat ik er erg in had :o vervolgens stond hij stokstijf stil en vertrok bij mijn voorwaarts als een soort raket :o de keer daarna halthouden dreigde hij het weer te doen, weer een mep gegeven en daarna stond hij weer stokstijf stil. Toen kreeg ik hem niet meer vooruit.... maar goed uiteindelijk wel weer met een enorme sprong (iets minder erg dan die 1e keer). Natuurlijk enorm beloond voor het goed halthouden en die rare sprong maar genegeerd. Op het parkeerplaatsje en op het laantje nog paar keer stilstaan - voorwaarts geoefend (geen gevaar voor auto's) en hij stond dus echt heel goed stil :D vertrekken wat rommelig maar dat komt dan vast ook wel op termijn. Denk als ik het nu bekijk dat ik gewoon te voorzichtig ben geweest. Ik ben altijd heel vriendelijk, heb enorm veel geduld maar blijkbaar had hij dit even nodig. Ik had ook zijn vorige baasje om raad gevraagd en die zei al dat hij mij misschien uitprobeerde... en ik denk dat dat zo was :=

Voor de rest was hij echt werkelijk super hoor. Vlakna die 2e keer moet ik langs een plek waar ze rechts met een bladblazer bezig waren bladeren de weg op te blazen onder de geparkeerde auto's door (man hield natuurlijk ook niet op }> ) en de vuilniswagen reed langs me en bleef links van me rijden een stukje want die wilde links parkeren bij containers (tja, waarom zou je even wachten >;) nou echt ongelovelijk die Snuit vertrekt geen spier. Ik vond dat zo knap van hem!

mirror666

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 15:01

hihi :) er is er eentje dus een beetje geschrokken dat vrouwtje het meende :D kan wel eens goed zijn hoor :j :)

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:22

:o haaay,, ik ben er ook weer.
jemig wat een hoop om bij te lezen....

VHU heeft het naar haar zin met 2span les, helaas voor sil meer sarcoïden en helaas voor jenkins geen zekerheid van DA, dribbel heeft nog steeds last en zijn baasje gaat lekker op vakantie genieten in sicilië, Laura is goed bezig geweest met haar papa en druk met haar nieuwe baan.... zo dat was et even :P

ik heb et een beetje druk gehad, mijn studie is dus echt begonnen nu, en tot nog toe errg leuk en interesant en ook heeeeel erg gezellig:)

de pony's doen hun best nog steeds.
vanmiddag met een nieuwe klasgenootje even wezen shoppen, dat was erg gezellig :)
en vanavond heb ik weer eens een date }:0

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:23

date? :D vertel? :))

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:42

uhm, ja om een lang verhaal kort te maken, tis de beste vriend van mijn broer :Y) en als mijn broer erachter komt oeeeehhh }>

ooh ik heb net echt lekker geshopt (A)

-1 superstrakke spijkerbroek :o
-1 nieuwe riem
-1 lief truitje met van die laagjes :P
-1 mooi getailleerd zwrt colbertje
-3 paar oorbellen
-1 paar ballerina's
-1 sjawl met panterprint, voor bij het jasje
-1 (la martina) Blouse
-1 wit vestje
- ohja en haarspeltjes

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:54

ahjoh, 't zal wel een goeie kerel zijn, anders is je broer er niet mee bevriend :D
jij ook al lekker geshopt :D ik ben ook al 2x geweest afgelopen 2 weken :) en morgen kan ik 't jurkje ophalen wat nog besteld was voor me :)
was bij mij ook echt nodig.. had 1 broek, en alleen maar basic hemdjes en 1 vestje _O-

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 17:32

Lekker geshopt marrianne :D
VHU snuit is je lekker aan het uitproberen! goed dat je hem even de waarheid hebt vertelt met je zweep hihi. gaat vast goedkomen enne anders vind ik het niet erg als je hem hier komt brengen :P :P haha nee hoor jullie zijn een leuke combi!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 17:48

Jelleee schreef:
Lekker geshopt marrianne :D
VHU snuit is je lekker aan het uitproberen! goed dat je hem even de waarheid hebt vertelt met je zweep hihi. gaat vast goedkomen enne anders vind ik het niet erg als je hem hier komt brengen :P :P haha nee hoor jullie zijn een leuke combi!

hahahaha, wil hem anders ook wel even lenen hihihihi. goed dat je zo direct hebt gereageerd. Ben nu heel benieuwd of het halthouden nu gelijk helemaal goed blijft. Wel dom van die chauffeur! Is gelukkig goed gegaan, maar voor hetzelfde geld.....

Heb vandaag paard ohz gereden. Ging echt voor geen meter. Heel bemoedigend als ik zondag een wedstrijd heb ;( . Heb hem flink aangepakt, op gegeven moment stond hij helemaal te trillen bij het halthouden en schuim stond op zijn hoofd. Ja, moet hij maar luisteren hoor. Duurde wel heel erg lang voor hij weer droog was :o , voel me nu wel beetje dierenbeul.

spannend marianne

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-10 18:02

VHU goed gehandeld. Marrianne lekker geshopt. Ik heb van de week voor de vakantie geshopt.
Tine dan is het terecht geweest, anders pak je hem ook niet zo aan.

Drib is weer thuis, echt helemaal kaal en nog een beetje duf. Hopelijk gaat de jeuk weg.

Heb ook weer een baan, wel een eindje weg. (Delfzijl) eerst voor 3 maanden

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 18:12

Hoef hem eigenlijk nooit aan te pakken, tenminste niet zo. Doorgaans zit ik met een grote grijns op hem te rijden, maar was nu echt even niet blij.

Wat fijn dat je de baan hebt!!! Kan je gelijk beginnen? (nou ja, na je vakanie dan wsl)
Hopelijk kun je bij Dribbel de oorzaak vinden.

Geloof dat zoon beetje ziek wordt. Toen hij uit school kwam viel hij op de bank in slaap. Heb hem wakker gemaakt om te eten en nu ligt hij alweer (op bed) te slapen.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 18:16

ach spannend dat valt wel mee hoor :P

@ tine hopelijk knapt je zoontje snel weer op

weet iemand voor mij hoe ik me ff kan bannen van bokt, want ik moet nodig huiswerk maken en de discipline is ff weg

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 18:17

VHU, misschien is het kwartje nu gevallen bij snuit hihi

Tallechie.. dribbel is een hond?kat?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-10 18:23

Dribbel is onze hond.
Waarschijnlijk is hij dus ergens allergisch voor. Zodra zijn haren groeien begint hij te krabben. Kan zijn dat het daar aan ligt. Daarom hebben we hem nu ook weer geschoren. Anders gaan we een allergie test doen

Sterkte voor P.

Na de vakantie kan ik beginnen.

Marrianne als je zoekt op jezelf bannen?

Ik zoek even voor je
Laatst bijgewerkt door tallechie op 09-09-10 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 18:23

vandaag wobbe voor het eerst sinds een tijdje weer gelongeerd.
met touwtjes.
en hij deed het hartstikke goed!
we hebben rechtsom goed de galop geoefend.
dat vind hij erg moeilijk, maar hij heeft het wel een paar keer goed gedaan.
hebben we weer wat om mee te oefenen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-10 18:23

Als je naar gebruikerspaneel gaat zie je in het midden ban je zelf knop staan

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 18:40

tallechie: wat naar voor dribbel, leuke vakantie plek lijkt me :).. gefeliciteerd met je baan :D

Marianne: lekker geshopt

VHU: waar slaat dat inderdaad nou weer op, mijn pony's zijn mijn even veel waard als dat ik een grotere zou hebben.

Poeltje: mag als eerste starten

Wedstrijd gaat zondag niet voor mij door :(.. mijn band is (lek of?) hij zit niet goed meer om de velg maar zit in het midden losjes.. er zit ook geen binnenband in, wat nu?

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 18:44

VHU aanpakken helpt! Nadat sil gebokt had werd ik ook woest en wist ook niet dt ik t in me had :P

net met 2 verschillende artsen gebeld. Ene raad me aan biopt te doen. Ander raad t me af als ik toch niet van plan ben verder te behandelen.
Maar ik wil zowiezo een biopt.
Bij de ene is t alleen minder dan 100 en bij de ander ong 170!
Vreemd die prijs verschil.. Miss heeft die ene nog wt kosten vergeten.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:32

maar wil je hem niet laten behandelen dan?

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:55

als t nodig is natuurlijk wel. Maar word ook even informeren naar de kosten enz.

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 20:10

Avond

Heb bijgelezen maar geen puf om te reageren.......voel me niet lekker.
Heb de hele middag geslapen

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 21:02

kim, wat fijn dat wobbe zijn best deed :)
laura echt klote dat je wedstrijd niet door gaat.

Net enkelspan met Jelle gereden, hij heeft super zijn best gedaan! Ben tevreden :)

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 22:27

Wow Marianne heeft geshop en kijk wat een lading haha..

Tallechie, ik heb dat met een pony gehad die moest ik ook elke keer scheren zodra het haar langer werd.

Buck net na het mennen.
Afbeelding
mijn popjes net op stal
Afbeelding

en Buck zitten
Afbeelding

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 22:50

Leuke foto's van de pownies!!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 23:03

hihi :D lieve fotos! :)

hopen dat zoonlief gauw beter wordt/niet ziek wordt!
balen laura!

terug van stal, in de wei gehobbeld met de kar :)
hij deed het goed, wel wat meer gevraagd dan normaal, dus op een gegeven moment ook echt tegenstribbeling gehad :) maar lekker op kunnen lossen, helemaal goed :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 07:54

Nou, zoontje is niet in orde. Heeft verhoging. Wil wel naar school, maar ik hou hem toch maar thuis. Moet maar even kijken hoe het dan allemaal gaat, wilde pony rijden en heb les afgesproken met paard.

Leuke foto's van ponys.
Naaltje fijn dat het zo goed ging.
Jellee ook lekker gereden.
Hoop dat Patrick vannacht bijgetankt heeft.