Mijn schoonzusje komt van Sicilie, we zijn er dus ook een paar keer geweest. Prachtig eiland. Heel afwisselend. En echt Italiaans (qua verkeer & qua eten
).Lekker stukje gemend met Snuit, denk iets van 15 km. Paar keer halthouden / stappen gedaan op de heenweg en begin terugweg, ging prima! Maar op iets van 2 km van huis dacht meneer twee keer dat hij kon gaan steigeren. Ik werd spontaan zo boos dat ik hem de eerste keer echt twee flinke meppen op het schoftje heb gegeven (of daar ergens in de buurt) wist niet dat ik het in me had
, was gebeurd voordat ik er erg in had
vervolgens stond hij stokstijf stil en vertrok bij mijn voorwaarts als een soort raket
de keer daarna halthouden dreigde hij het weer te doen, weer een mep gegeven en daarna stond hij weer stokstijf stil. Toen kreeg ik hem niet meer vooruit.... maar goed uiteindelijk wel weer met een enorme sprong (iets minder erg dan die 1e keer). Natuurlijk enorm beloond voor het goed halthouden en die rare sprong maar genegeerd. Op het parkeerplaatsje en op het laantje nog paar keer stilstaan - voorwaarts geoefend (geen gevaar voor auto's) en hij stond dus echt heel goed stil
vertrekken wat rommelig maar dat komt dan vast ook wel op termijn. Denk als ik het nu bekijk dat ik gewoon te voorzichtig ben geweest. Ik ben altijd heel vriendelijk, heb enorm veel geduld maar blijkbaar had hij dit even nodig. Ik had ook zijn vorige baasje om raad gevraagd en die zei al dat hij mij misschien uitprobeerde... en ik denk dat dat zo was 
Voor de rest was hij echt werkelijk super hoor. Vlakna die 2e keer moet ik langs een plek waar ze rechts met een bladblazer bezig waren bladeren de weg op te blazen onder de geparkeerde auto's door (man hield natuurlijk ook niet op
) en de vuilniswagen reed langs me en bleef links van me rijden een stukje want die wilde links parkeren bij containers (tja, waarom zou je even wachten
nou echt ongelovelijk die Snuit vertrekt geen spier. Ik vond dat zo knap van hem!
er is er eentje dus een beetje geschrokken dat vrouwtje het meende

en als mijn broer erachter komt oeeeehhh
. Heb hem flink aangepakt, op gegeven moment stond hij helemaal te trillen bij het halthouden en schuim stond op zijn hoofd. Ja, moet hij maar luisteren hoor. Duurde wel heel erg lang voor hij weer droog was
.. mijn band is (lek of?) hij zit niet goed meer om de velg maar zit in het midden losjes.. er zit ook geen binnenband in, wat nu?