Wat een gedoe HT met dat apparaat, die dingen moeten het gewoon doen
He Ava
Vanochtend genoten van Piet die zo weer keurig voor de tweewieler liep nadat hij dat toch paar weken alweer niet had gedaan, en voor die paar weken ook al weer paar weken niet
Vriendin kon uiteindelijk toch niet langskomen duurt wel ff voordat ze weer in de buurt zijn dus ... denk van uitstel afstel schat ik zo in plus dat dochterlief graag een shetlander wil (ivm alle manen / dikke staart). Ja en Piet heeft nu niet echt een weelderige haardos
Denk dat ik me weer eens erg druk heb gemaakt om niets
Naja we zien wel voorlopig staat hij nog bij ons en ik ga proberen hem weer wat vaker op te pakken, heb het miv deze week ook minder druk gelukkig (qua trainingen geven).
Daarna Cathey voor het eerst aan dubbele longe. Ging heel goed. Touw ook voorzichtig langs achterbenen gehad en dat vond ze even wat raar maar dat was snel over. Erg fijn als ik ook zo met haar kan werken
Nu ff bijkomen dan langs Ber en dan vanavond nog training geven dus ik zeg
gelukkig wel goed kunnen afsluiten. Mok is nog steeds niet helemaal weg. Elke week wel ietsje minder, nu alle kootholtes schoon maar ze heeft nog een stuk bij haar pijpbeen dat is erg hardnekkig.

).
Maar de tuiger sloopt de Spanjaard, die is zo dominant en mijn Pown mag ook niet bij de Spanjaard, dus bij ons staan ze apart, eigenlijk zou ik voor Milla ook wel willen dat ze samen kunnen om lekker te kunnen groomen bijelkaar, maar heb geen zin dat de tuiger hem sloopt.