[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 19:21

Hier ook een ingelijste Kandinsky poster, vind hem na al die jaren nog steeds geweldig.

VHU, burn-out is ernstig, onderschat dat niet. Pas goed op jezelf! En hier ook gewoon naar school op Goede Vrijdag hoor. Ik vermoed dat ze naar de kerk gaan.

Jeskim, ik rij ook al jaren niet meer en in oktober / november of zo voor het eerst op Moos gezeten. Als ik er eenmaal op zit, beugeltjes aan, ben ik weer helemaal in mijn element en rij ik zo weg. Maar dat opstijgen..... heb er echt slechte ervaringen mee. Ik ben er niet handig en snel in, heb geen sterke beenspieren en een beetje oud :+ (dus krukje) en heb er ten tijde van de beleerpaarden dus een paar keer naast gelegen terwijl ik nog niet goed zat.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 07:24

http://youtu.be/wOlcDG82Z98

mijn huis wordt onveilig gemaakt door het lammetjes tuig. Ze zijn nu verbannen naar de wei/stal.
Ik zit op de bank blijkbaar in hun aanvliegroute

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 07:30

Goedemorgen

janouk: heerlijk filmpje. Gekke beesten :+
jeskim: ik had er nog nooit van gehoord. Is ook niet mijn smaak.

Tentoonstelling was erg leuk. Groep 1/2 had Mondriaan, groep 3/4 Wassily Kandinsky, groep 5/6 Vincent van Gogh en groep 7/8 Keith Haring.

Nou, ik ga maar eens aan mijn overvolle dag beginnen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:12

Goedemorgen..
Vhu, ik had burn out..december 2012...ben er nog niet helemaal overheen...en tevens niet goed begeleid, dus..luister naar de psych, en fysio..en ik hoop echt dat je grote stappen vooruit boekt met betrekking tot bescherming van jezelf..ik doe dat nog steeds niet..heeeel dom..haha..
Geniet van je tijd met je gezin en je dieren....en lekker opknappen !!
Ken je trouwens http://www.goedhard.nl/index.php?action ... NL...heeel leuke endurance spulletjes.... :~ :~ niet goed voor portomonee..haha..maar wel veel dingen met leuke kleuren !!

Tine, leuke kunstenaars zijn er behandeld ! super toch.
janouk, dat filmpje..geweldig..stoute vrolijke racende lammeren...zo zou het er bij ons in huis x 4 uitzien als ik de hondjes los laat..haha.. :#

Gem..haha...ik kan me voorstellen dat je met krukje op moet stappen..haha..ik zou er ook zo niet meer op komen..haha..
Jeskim..hihi..dus je moet nu verplicht gaan rijden..succes, maar komt vast goed ! volgens mij verleer je dat niet..

zoontje gaat vandaag afzwemmen voor zijn B-diploma...haha..helemaal leuk +:)+ +:)+

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:46

Voor mijn burn-out was ik koerier in het westen toen nog. Vaak zat ik op de woensdag of donderdag al aan de 40 uur. Kortom werkte echt te veel. Lange dagen. Gaf aan dat ik minder wilde werken. Na lang zeuren werd het 32 uur. Had ik de maandag vrij. Maar toen begon het gedonder pas echt. Het werd gewoon standaard 40 uur in 4 dagen maar vaak nog veel meer
Tot ik op een moment op vrijdag om een uur of elf in de ochtend op de zaak aankwam en me spullen inleveren en zei: het is weekend voor mij. Mijn baas vond dat natuurlijk niet goed. Maar ik ben gewoon naar huis gegaan ik kon niet meer. Uiteindelijk nooit meer aan het werk gekomen bij deze baas.

Ik moet er niet aan denken lammetjes in me huis. Maar in de schuur geweldig!

Succes voor zoontje!!! diploma B

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 10:42

En een goedemorgen! Wat een baggerweer.... onze zoon is jarig en thank god hebben we iets binnen (karten en sumo worstelen, ben benieuwd :P ).

Jeskim en Gem met het trapje, kijk dat is dan wel weer handig met zo'n boskabouter die ik heb, daar kun je erg makkelijk opstappen :) Janouk wat een geweldig filmpje, zo grappig. Vroeger hadden we thuis de lammetjes soms in de gang, als het echt heel koud was (soms heb je dat in febr / mrt, dan kwamen ze altijd bij ons). Anders moest de lamp er steeds op de 1e dagen en dat durfden mijn ouders nooit aan op stal.

Biancocoo heel veel plezier met het afzwemmen, wat fijn toch nog snel, zijn er nog meer kindjes die het vandaag doen? Tine succes met de pony-bezoeken, spannend allemaal. Is toch ook niet te geloven Baudyh... wat erg -O- begeleiding heb je dan ook totaal niet gehad en Biancocoo beroerde begeleiding... bah...

Begeleiding vanuit huisarts is echt super goed. Nu moet ik volgende week vrijdag naar de bedrijfsarts. Daar ben ik wel benieuwd naar. Hoop wel dat hij naar mijn verhaal wil luisteren voordat hij direct overschakeld naar protocol werkhervatting. Wat je zegt Jeskim ik wil absoluut niet dat dit chronisch word, wil hier goed van herstellen en dit niet nog een keer. Vooral omdat ik nu zelfs thuis en met de pony's niet de dingen kan doen die ik wil doen.

Wel bijzonder achteraf dat de rit vorige week zo verkeerd ging qua route. Ik was de weg kwijt achteraf letterlijk en figuurlijk. Toeval of niet, ik vind het eigenlijk wel mooi. Aan de poown lag het niet, die was zo braaf. Ik bof zo met zo'n lieve pony die totaal geen misbruik maakt van mijn situatie. Zit zo'n top karakter in. Als het erop aan komt, is ze er altijd voor me.
Afbeelding

Vandaag wordt ze gelongeerd, bij Hero komt de tandarts.
Fijne dag allemaal :)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:18

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* jeeeeej...Zoon heeft B !! hij was alleen, want even snel inhalen B-afzwemmen is pas weer 28 mei, dus hij mocht ivm ziek zijn nu even tussendoor inhalen !! hij is helemaal blij !! heeft mooi lego jedi interceptor van ons gekregen !! heeft hij dik verdient..

tot later..

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 11:20

Gefeliciteerd Biancacoo!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 12:01

Zag het al op fb. Fijn hoor voor luke.
Gefeliciteerd

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 12:15

@Biancao: gefeliciteerd, super van je zoon :j *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* +:)+ .

hier nog niet zo oud, maar 1.80 is een hele klim, ineens :D .
Mooie foto VHU, echt super van de begeleiding, maak je maar niet te druk om de ba, gaat nu niet, klaar. Succes met de verjaardag en veel plezier, gelukkig georganiseerd :(:). Komt straks weer dat je kleine leuke dingetjes kunt aanpakken met je toppony's en daar ook weer van kunt genieten :j <3 .

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 12:41

Super luke en geen oorpijn meer, is ook fijn

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 16:23

Ava, 1.80 is hooog ! Rijd ollie1 ook niet op zo'n reus ?.lijkt me super..
luke geen oorpijn meer idd, ziet er gelukkig goed uit.
Hij is wel moe, maar is heel erg blij met zijn diploma.

Man gaat lekker frietjes halen..
Heeft zoon wel verdient !!

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 18:26

Begrijp ik nu goed dat Luke een Jedi interceptor heeft gekregen, hihi.. Fijn dat hij zijn zwemdiploma heeft gehaald!!

Ik ben blij met mijn fjordjes, die zijn gelukkig niet zo groot!!
Maar stap wel met een krukje op, heb niet zoveel kracht in mijn benen en met een krukje gaat het dan zoveel makkelijker. Het is ook nog eens beter voor je paard en het zadel, dus dan is de keuze snel gemaakt!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 18:31

Zo compleet gevloerd na zoonliefs verjaardagsfeest maar het was zeer geslaagd. De jongens (4 van school, 3 van hockey, kenden elkaar niet) waren ook heel leuk met elkaar.

@Biancocoo wat heerlijk van Luke dat hij het heeft gehaald. Kind heeft er zo hard voor geknokt (en jij ook trouwens +:)+ ). En ja, Goedhard heeft super mooi spullen. Zo heel af en toe koop ik er wat (probeer meestal 2e hands). Is ook over het algemeen uitstekende kwaliteit en service. Maken ook banden en riemen op maat, mocht je wat nodig hebben voor de honden.

Ollie was weer eens uitermate drakerig en helemaal *\%/* aan de longe }> maar goed, die heeft in ieder geval haar beweging gehad. En maar goed dat ik tandarts bij Hero heb laten komen, moest van alles aan gebeuren. Mag nu 5 dagen bit niet in dus die mag een weekje tutten. Vond het ook al zo raar dat hij zo zat te klooien met het bit, maar begrijp nu waarom.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 18:37

Nog gefeliciteerd met Han !! heb ik overheen gelezen.... :o :o

Goed dat Hero nagekeken is...fijn dat het nu weer in orde is...kan hij er weer een poosje tegen..
balen is dat als ze last van hun gebit hebben..

Jeskim.. :o ja hij heeft de jedi interceptor gekregen..is helemaal lego star wars..en chima fan..haha..hij heeft er zo hard voor moeten werken,..haha..

ik ben net terug van rondje steppen met de hondjes..heerlijk is dat toch..haha..en 7°C. dus super temperatuur daarvoor !

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 18:49

Hier zoonlief ook nog steeds star wars fan, zat ook weer LEGO bij cadeautjes en hij mag van opa en oma een mooie grote doos uitkiezen, is hij ondanks zijn 12 jaar nog steeds heel blij mee. Vind dat wel grappig.
Wat heerlijk dat je even rondje hebt kunnen steppen, knapt een mens van op he.

Jeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 20:32

Hij heeft het vast helemaal verdiend, maar ik moest even gniffelen om het feit dat hij Luke (Skywalker) heet. Maar VHU haar zoon heet dus Han (Solo) en ook Star Wars fan.. :+
Sorry ik heb een heel slecht gevoel voor humor!!

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 20:44

Jeskim schreef:
Hij heeft het vast helemaal verdiend, maar ik moest even gniffelen om het feit dat hij Luke (Skywalker) heet. Maar VHU haar zoon heet dus Han (Solo) en ook Star Wars fan.. :+
Sorry ik heb een heel slecht gevoel voor humor!!

_/-\o_ :+ geniaal!!

(lees nog afentoe mee :o )

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 21:30

Haha.jeskim..grappig..ja..net of hij een echte interceptor in de schuur heeft staan, ...al schijnt het dat mijn suzuki swift knopjes heeft voor straalmotoren en special interceptors.....jaha..heerlijke fantasie.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 22:49

Jeskim jij onthoudt ook wel erg goed al die namen, ook een beetje fan......

VHU gefeliciteerd met Han fijn dat het feestje geslaagd was en nu lekker bijtanken.

Ik gebruik geen krukje met opstappen, maar dat hoeft ook niet aangezien ik niet rij op mijn ukken, en als ik dat wel deed was een krukje overbodig bij 92 cm.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 06:44

Goedemorgen

VHU en Bianca: nog van harte met verjaardag/diploma van kids!
Jeskim: stiekum ook fan :D

Gisteren een slopende dag gehad en vandaag alweer vroeg op, want zoonlief moet als eerste de ring in. Pffff.
Gisteren dus voor 2e keer bij een pony wezen kijken en nog voor 1e keer bij een andere. De laatste is erg interessant, dus daar gaan we nu mee verder. Eerste was nu veel beter te rijden dan de 1e keer. Zoon heeft er ook mee gesprongen. Maar ze is erg loperig. Bovendien heeft de 2e veel betere gangen en zal in de dressuur verder komen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 08:21

Goedemorgen.
Tine spannend !

Vanmorgen stond ik om 6 uur in het bos, laatste training met de hondjes, samen met zoontje, was super..even genoten ! Laat de zomer nu maar komen !

Fijne dag allemaal.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 08:32

@Jeskim _O-

:evaw: op naar Groningen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 13:14

Zoonlief heeft er weer 2 wp bij, 181 en 182. En 2x 1e prijs, maar ja, geen concurrentie :D Ze hadden eerst A en C bij elkaar gedaan, maar ja, dat mag natuurlijk niet. Dan was hij nog steeds 2x 1e geweest, maar toch....
Oefenrondje bij het springen ging weer hopeloos, maar het echie ging wel goed. Op deze manier blijven we echter eeuwig in het bixie springen, want bij het echie mag je geen oefenrondje doen.

Paarden staan weer in zomerwei, dus ik ga even lunchen en naar bed. Straks alles voorbereiden voor het verkennen van morgen. Honden mogen ook mee, die zullen wel blij zijn.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 18:47

Rustig hier. Iedereen zit denk ik lekker buiten. Wat een heerlijk weer he?

Nou, volgende week vrijdag gaan we met de laatste pony van gisteren naar een oefenparcours. Als dat goed gaat, en we kunnen de prijs overeenkomen...... :z

Rembrand heeft vandaag weer een vrije dag gekregen. Gisteren en vandaag waren even te veel voor me.
Morgenochtend hoop ik met zoonlief een buitenritje ohz te kunnen maken, voordat we naar schoonfamilie gaan. Daarna verkennen van de oefenmarathon. Oftewel, morgen weer druk.