VHU, burn-out is ernstig, onderschat dat niet. Pas goed op jezelf! En hier ook gewoon naar school op Goede Vrijdag hoor. Ik vermoed dat ze naar de kerk gaan.
Jeskim, ik rij ook al jaren niet meer en in oktober / november of zo voor het eerst op Moos gezeten. Als ik er eenmaal op zit, beugeltjes aan, ben ik weer helemaal in mijn element en rij ik zo weg. Maar dat opstijgen..... heb er echt slechte ervaringen mee. Ik ben er niet handig en snel in, heb geen sterke beenspieren en een beetje oud
(dus krukje) en heb er ten tijde van de beleerpaarden dus een paar keer naast gelegen terwijl ik nog niet goed zat.
).
Janouk wat een geweldig filmpje, zo grappig. Vroeger hadden we thuis de lammetjes soms in de gang, als het echt heel koud was (soms heb je dat in febr / mrt, dan kwamen ze altijd bij ons). Anders moest de lamp er steeds op de 1e dagen en dat durfden mijn ouders nooit aan op stal.
begeleiding heb je dan ook totaal niet gehad en Biancocoo beroerde begeleiding... bah...
.
. Komt straks weer dat je kleine leuke dingetjes kunt aanpakken met je toppony's en daar ook weer van kunt genieten
.
aan de longe
maar goed, die heeft in ieder geval haar beweging gehad. En maar goed dat ik tandarts bij Hero heb laten komen, moest van alles aan gebeuren. Mag nu 5 dagen bit niet in dus die mag een weekje tutten. Vond het ook al zo raar dat hij zo zat te klooien met het bit, maar begrijp nu waarom.
op naar Groningen.