Tine actief met R... het is de eerste keer dat je hem rijdt, dus je zal zelf na moeten denken en kom je misschien te laat met je hulpen.. .komt vast goed. Ik weet nog niet zeker of ik met de kur wel mee kan doen. Pols doet beetje raar weer en dan is 5 onderdelen wel erg veel. Plus dat ik het weekend daarna een examen moet herkansen en daar gaat ook de nodige tijd in zitten, plus het organiseren van 3 wedstrijden...wordt misschien beetje veel, maar dat hoor je nog
Gekke thabor.. heeft hij ook gelijk zijn energie er uit gelopen
Gem... mmmm hoop toch niet dat je familie er echt zo uit ziet

Vhu super van Ol... knap hoor. Klinkt als een brave nuchtere pony
Biancaoo wij noemen dat sier oren... daar heeft Daan af en toe ook last van
Vanochtend had ik veel bekijks. Ik vroeg aan Daan ga je mee boodschappen doen. Hij heeft zo'n eigen winkelwagentje dus die moest mee. Liepen we door de straat en winkel met onze eigen wagentje. Wat vond hij het stoer... alle boodschappen er in. Maf kind. We zijn hem aan het leren om uit de beker te drinken. Wasmachine staat hier dus constant aan... gaat nog niet altijd even goed, maar hij gaat waarschijnlijk per 1 april naar de peuterspeelzaal en dan wil ik dat hij uit een beker kan drinken. Dan nu maar even extra geknoei.
Verder het hele huis al weer schoon.. nog even stofzuigen, maar dat kan pas als Daan wakker is. Heb al twee hindernissen ontworpen en verder wat administratie gedaan.
Vanmiddag les.. het is heerlijk weer