[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:17

Komen hier van die gruwelijke grote dikke blauwe flitsen door de lucht :oo
:wow:

past wel bij m'n humeur

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:20

eng he aks...
man vind t helemaal niks...

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:28

gisteren eindelijk weer eens menles gereden met dalerboy.Dat was door ziekte van mij alweer een tijdje geleden.Nou dat maandje rust heeft hem wel goed gedaan hoor.Meneer liep lekker.Draf is echt wow ,met swung echt heerlijk.We hebben middenstap en draf geoefend maar dat vond meneer nou net niks hij snapte er niks van.Maar uiteindelijk viel het kwartje.Ik was ook blij met mijn nieuwe zweep een carbon menzweep van fleck normaal super duur maar van iemand gekocht die een faillisement partij had opgekocht.Dus een super koopje.Mijn oude zweep werd echt te klein.

Niet lang blijven hangen op de manege,was moe en wilde naar huis.Maar niks optijd naar bed want onze merrie vond het nu wel tijd om te veulenen.Was al op 9 mei uitgerekend.Dus om even voor 12 hadden we er een mooi bruin hengstveulen bij. 4 witte benen en een kolletje.Super chiq beestje.... Erg blij mee.
We hebben vast wat goed gedaan,gewoon 3 hengstjes dit jaar.Eentje al verkocht,deze denk ik ook wel snel.

Afbeelding

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:38

schattigggggggggg

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 15:18

Ik heb net een rondje van 10 km gemend in ong 1 uur en een kwartier, in het zonnetje, heerlijk! (of mag ik dat niet zeggen nu het verder overal in NL regent behalve hier)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 17:12

hahaha :D
dat mag je best zeggen van mij hoor Dennis! :P
Maar hier hoost het nogsteeds _O-

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 17:39

Vanmorgen was er hier ook niets aan, zelfs een half uur voor ik vertrok had ik er een hard hoofd in. Maar het was echt lekker. Roos had goed zin en moet alleen nog langere benen kweken om makkelijker kilometers te kunnen maken.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 17:42

Hier ook lekker weer! Det is vandaag weer behandeld door de osteopaat. Was geen overbodige luxe, er zat een rib niet lekker en daardoor ook de wervel die erbij hoort. Dus jippie mijn paard staakt niet, maar geeft iets aan :D Vrijdag mag ze weer aan het werk. Zondag wedstrijd met mooie starttijden (half 1 en 1 uur).

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 17:47

Jaaa, zondag weer starten ;).
Ik zoek nog een voorlezer O:).

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 17:54

Veel op wedstrijd dit lange weekend nou wij mooi niet want ik trek het niet met mijn rug/bekken of wat het ook mag zijn -O-
Morgen maar langs HA, vragen wat ik nou moet. Ik wil van de pijnstillers af maar moest vandaag eerder bij school weg omdat ik anders bang was niet meer thuis te komen (moet zo'n 45 minuten rijden met de auto). Vraag me nu af of ik mnder moet doen en vd pijnstillers af of met pijnstillers moet proberen toch actief te blijven. Maar met pijnstillers op wedstrijd nadat ik niet kon werken vind ik niet kunnen dus tja.

Ben wel bijgelezen maar reageer even niet Y;( behalve even Baudy feliciteren met prachtig veullie. En ja Bente laat ook totaal niet zien dat ze moe is maar wat je niet kunt zien of merkt kan er wel zijn dus ze moet toch af en toe even af en toe op de rem.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 17:54

Als onze prijsuitreiking nog niet geweest is of het niet veel scheelt dan wil ik je wel lezen hoor. Maar als er veel tijd tussen zit, dan gaat het niet (det staat niet graag aan/op de trailer)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 17:56

Zou fijn zijn :). En anders is er vast wel iemand anders die wil voorlezen (Tessa ofzo ;) ).

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 17:57

@vhu; gewoon aangeven bij de huisarts! Ben maar slimmer dan ik! (loop na 7 mnd nogsteeds op pijnstillers...)

Ohja, het mooie veulenkind bij baudy! :+:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 18:02

Als ik afwissel dus af en toe ga liggen gaat het best goed maar zoals vanochtend eerst 1,5 uur filerijden toen 2 uur vergadering...ai...dat ging echt niet... -O- ik heb gelukkig niet dat benen ermee ophouden :+

Nou eten koken gaat ook gewoon door **zucht**

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 18:10

Wat balen zeg VHU :(
Ik zal voor zondag wel even een zz proef lezen dan, ik heb het nog nooit voorgelezen hoor :D

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 18:18

En ik heb hem nog bijna nooit gereden, was vorige keer ook prompt de weg kwijt :+.
Tis wel een leuke proef.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 18:49

ZZ proef voorlezen lijkt me haast net zo eng als hem te rijden **ooit ** hahaha.
Maar moet je die niet uit je hoofd doen dan?

Baal van de wedstrijd en baal van dat ik niet kan doen van wat ik altijd doe ook al is het werk, 't is gewoon irritant |o

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 18:53

VHU: je lichaam geeft niet voor niets zulke signalen af := . Sinds mijn koets-opvang-actie blijft mijn onderrug me ook bij tijd en wijlen waarschuwingen geven. En negeer het maar niet, ik loop er inmiddels ook al een half jaar mee.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 18:57

balen VHU, foto's waren al gemaakt toch?
anders langs fisio?
zo kan het toch ook niet blijven :-(

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:02

*begrijpt VHU erg goed*
:(:)

Ik ga richting sportschool. Ga me reuze enthousiast uitleven. Want hoe meer pijn het morgen doet bij mij, hoe meer ze kunnen vinden :') O:)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:03

VHU, rustig en voorzichtig doen met je zelf!

ZZ proef is niet erg schokkend. Zeker met een shet niet, die heeft zulke korte pootjes dat je een half uur doe om aan de andere kant van de bak te komen, dus zelfs als de onderdelen snel achter elkaar komen is het goed te volgen, hihi.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:29

Dennis schreef:
ZZ proef is niet erg schokkend. Zeker met een shet niet, die heeft zulke korte pootjes dat je een half uur doe om aan de andere kant van de bak te komen, dus zelfs als de onderdelen snel achter elkaar komen is het goed te volgen, hihi.

Hahaha, kan ik me voorlezen. Mijn knots heeft nogal ruime gangen en lezer is het soms echt even kwijt. Manlief zat laatste wedstrijd achterop, een hobbel en hij was helemaal kwijt waar we waren (terugzoeken met maar 1 oog viel ook niet mee natuurlijk). Dan ben ik wel blij dat ik de proeven ook zo goed als uit mijn hoofd weet, want volgende onderdeel is er al weer heel snel.
Laatst bijgewerkt door tine10 op 15-05-12 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:30

Dat je niet zo snel rijd, bedacht ik me later ook moet wel lukken.
Ik reed zondag met de fries van een vriendin, nu weet ik weer hoe ik mijn rug verpest heb....Kar veel tegroot. Maar ja, ook mijn linkervoet (2x in 6 weken det er bovenop) doet lastig en mijn rechterheup doet ook de laatste 2 maanden zeer. Maar ja waarom zou je naar de dokter gaan haha.
Wel balen paard van mijn instructrice is kreupel, echt ruk nu t seizoen gaat beginneen...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:48

Geen foto's .... heb testjes moeten doen en die waren goed ... ach ja.
Ik vermoed dat die kneuzing gewoon veel erger is dan ik zelf maar kon inschatten of de HA. Het was ook echt heel erg hoor, was enorme klap. Er zit op die ene plek ook nog een bult....en die drukt als ik zit, zeker in de auto, overal tegenaan / krijg ik dus ook last van. Had vanochtend lekkere spijkerbroek aan, dat werkte ook niet mee :7
Nou ga zoonlief voorlezen / op bed brengen }:0

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:55

VHU: en dan gaat leeftijd opeens ook een rol spelen (tell me ^) ).