[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lacuna

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 15:18

Oh nee.... Arme arme PrinsjeH, wat moet dat een afschuwelijke beslissing zijn.
Wat dapper van je dat je voor Harley kiest, houden van is ook loslaten zoals Janouk al zo mooi zei.
Heel veel sterkte!

Lacuna

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 15:29

Har is net heel rustig ingeslapen nadat hij me eerst superlief had gekroeld, hij kan eindelijk uitrusten van de pijn en ik ben verdrietig maar heel erg opgelucht! De begeleiding was bijzonder om mee te maken, met heel veel gevoel, ze hebben hem allemaal nog een aai over zijn bollewol gegeven. Ik ga nu uitrusten en met vriendlief aan Har denken. We willen inderdaad allebei een ring met zijn haren laten maken Tine, waar heb jij dat laten doen???

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 15:30

PrinsjeH: heel veel sterkte! Zal niet makkelijk geweest zijn, maar denk wel een goede herinnering.
Er zijn diverse mensen op bokt die sierarden maken met paardenhaar.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 15:32

Lieve Har kan gaan uitrusten. Wat een moeilijke maar wel de juiste beslissing.

Lees net van een collega die opa was geworden dat het meisje is overleden pfff.

Nou ben er best wel even stil van ......................

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 15:35

Greetje...

Als je een keer een schouder nodig heb of iets... je weet me te vinden :(:).

Ik vind het zo zielig voor jullie, ik kan het nog steeds niet geloven. Hij zal altijd bij jullie zijn, jullie zijn fantastische baasjes!!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 15:45

Prinsje: wederom, ik heb zo'n respect voor je, hoe je toch zo positief blijft. Bedankt dat je ons zo op de hoogte hield. En wat mooi dat Har ook afscheid heeft kunnen nemen van jullie.
Ik hoop dat je rust kunt vinden en mocht je behoefte hebben aan extra luisterende oren, je mag uiteraard altijd pb of bellen.

Wij hebben manchetknopen laten maken (die hebben ze speciaal voor ons gemaakt, zat niet in gewone pakket) bij www.paardenhaarsieraad.nl. Mijn man houdt namelijk niet van ringen of dat soort dingen, maar draagt naar zijn werk overhemden met manchetten.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:04

PrinsjeH; wat "fijn" dat het zo vredig is gegaan, en fijn dat ze zo lief zijn daar.
Ik hoop dat je je enigzins kunt troosten met het feit dat hij nu geen pijn meer hoeft te hebben.
Een hele dikke knuffel voor jou !!!! :(:) :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:20

Harley heeft zijn strijd gestreden en is gelukkig rustig heengegaan... hij heeft bij jou een fantastische tijd gehad PrinsjeH, ik vond hem heel bijzonder.

Ik heb het nog niet kunnen doen, iets laten maken van het haar van Rizanta, kan het nog steeds niet echt vasthouden.

Het is hier dramatisch weer, valt met bakken uit de hemel. Bente is net gelongeerd door stalhouder, ze ging enorm te keer aan de longe. Dat doet ze elke keer.... na ja, beter aan de longe dan onder het zadel of voor de wagen denk ik dan.

Morgen wil ik even uitwaaien met Snuit, daar is hij ondanks zijn ongelovelijk buien toch een heerlijke pony voor en ook nog wat doen met Bente maar dan moet ik wel goed in mijn vel zitten.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:23

Ik kan vandaag helaas niet naar stal. Heb nu geen auto en vanavond moet vriendlief weg. Dus maar een extra dag vrij.

Ga zo weer mijn auto ophalen. Kan ik weer 4 km lopen in de regen :-( Daarna Daan ophalen. Moet ook nog boodschappen doen en ben nog steeds niet fit.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:28

Had hier vandaag geen tijd voor de paard, dus ze krijgen maar vrij. Is ook vreselijk slecht weer, dus vinden ze vast niet erg.
Vanmorgen zijn hier 2 vrachtwagens met nieuwe houtsnippers gekomen, dus ik heb lekker gespeeld met de tractor om ze door de bak te verspreiden. Wat een K..klus. Ze liggen wel verspreid, maar ik heb nog op meerdere plaatsen te dikke stukken.

Op zich had ik de snippers niet nodig hoor, de bak was echt perfect. Maar met het oog op de winter en flinke vorst... dan ligt er nu een laagje snippers, dat kan niet bevriezen.. of is snel los te maken met weidesleep, waardoor ik geen zout hoef te strooien. Moet er toch rekening mee houden dat ik door de week alleenstaand ouder ben. Dus alles waarmee ik het mezelf makkelijker kan maken is welkom.

Voor Amerigo zal de bak nu wel weer wat zwaarder zijn, nu moet hij weer door de snippers ploegen. Tja, ieder voordeel heeft zijn nadeel.

Zit hier met soort van ziek kind. Heel hangerig, wilde niet naar zwemles en judoles en zit nu op de bank film te kijken (sneeuwwitje, de dwergen vindt hij helemaal geweldig). Hoop wel dat hij morgen weer opgeknapt is (hij is tot nu toe eigenlijk nooit langer dan 1 dag ziek geweest), want hij heeft morgen onderlinge bixie. En manlief zijn eerste onderlinge springwedstrijd.

Zou eigenlijk boodschappen halen terwijl zoon bij de judo zat. Tja, nu maar morgen heel vroeg voor we naar de wedstrijd gaan boodschappen zien te halen. En dan maar hopen dat Thabor (die wil ik morgenochtend schoonmaken en staart en manen netjes maken, niet vlechten ivm springen, dus dat scheelt weer) niet teveel blubberpaard is geworden.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:47

PrinsjeH Ik zit hier met kippenvel en tranen in mijn ogen, heeel veel sterkte de komende tijd. Je hebt zo je best gedaan, ik had het zo voor je gehoopt ... Sterkte!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 16:52

Prinsjeh...Succes om alles een plekje te geven ! petje af voor jullie !
Een mooie ring van zijn haar ! mooooooooi !!!

Maisie...wat een naar bericht zeg..kan me voorstellen dat je daar ook even stil van word.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-11 17:03

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 17:18

PrinsjeH. Respect voor die beslissing.. Heel veel sterkte bij het verwerken van het verlies van jullie super paardje! Arme Arme Har..

Was het nou toch ineens slechter gegaan dat jullie toch nu besloten hem in te laten slapen? Als je daar niet over wilt praten begrijp ik dat hoor!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 17:22

PrinsjeH, wat een dapper maar ontzettend moeilijk besluit. Heel veel sterkte de komende tijd.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 17:32

De kliniek belde vanmorgen dat het heel veel slechter ging dan gisterenavond en het enige dat nog mogelijk was, was weer vol op de zware dosering bute zetten. Maar omdat z'n darmen, maag en nieren nog niet hersteld waren van de ontsteking van dinsdag zou dit betekenen dat zn maag, darmen en nieren aan kapot zouden gaan en dus een heel pijnlijk en waarschijnlijk slechts verlengend traject. De keus was toen snel gemaakt, ik was gisteren al zo geschrokken van de pijn dat ik eigenlijk spijt had van de keuze om 5 dagen verder te behandelen...

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 17:34

Oei.. heel begrijpelijk.. maar o zo sneu natuurlijk! Dapper van jullie en nogmaals sterkte.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 17:35

:(:)
ik weet verder gewoon echt helemaal niks te zeggen prinsjeH.. :(:)
Ik zou heel veel willen zeggen maar het voelt heel leeg allemaal.. Y;(

---------------------
Ik heb een zadel te koop.. Mijn western moet eruit :)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 17:35

Weet je ook de oorzaak van alle ellende?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 17:40

PrinsjeH schreef:
De kliniek belde vanmorgen dat het heel veel slechter ging dan gisterenavond en het enige dat nog mogelijk was, was weer vol op de zware dosering bute zetten. Maar omdat z'n darmen, maag en nieren nog niet hersteld waren van de ontsteking van dinsdag zou dit betekenen dat zn maag, darmen en nieren aan kapot zouden gaan en dus een heel pijnlijk en waarschijnlijk slechts verlengend traject. De keus was toen snel gemaakt, ik was gisteren al zo geschrokken van de pijn dat ik eigenlijk spijt had van de keuze om 5 dagen verder te behandelen...

geen spijt hebben meis...

je had veel hoop en hoop doet leven,
als de kliniek op dat moment had gedacht dat het niet zou uithalen, hadden ze het niet eens voorgesteld..
maar zoals het een levend wezen betaamt, schiet die soms een ander pad in dan verwacht.

je hebt het super gedaan juist!!!
en toen de kliniek je belde, heb je onmiddelijk besloten..... heel goed en dapper van jullie...

respect!!!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 17:57

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 17:58

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:37

prinsje, een dapper besluit, je hebt hem gesteund tot de laatste seconde en alles gedaan voor hem wat je kon...

heel veel sterkte met het verlies van je maatje...

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:39

Dankjullie wel... het gevoel van verlies komt bij momenten door de barriere heen, maar o, o, wat is dat een scherpe pijn... de adem stokt me in de keel als ik eraan denk... Ik dissocieer nog lekker even door...

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 18:48

Zeker geen spijt hebben PrinsjeH, je bent ontzettend dapper geweest. Veel sterkte gewenst voor zowel jou als je vriend (en anderen die Har gekend hebben).